Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > Last Chaos Trading
You last visited: Today at 01:39

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Char mit Weltmeistertitel LC Ger

Closed Thread

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Suche Hunter 177+ LC Ger

Wie der Titel schon verrät, suche ich eine 177er+ Hunter auf den deutschen Servern. Wäre gut, wenn sie schon eine geplusste Armi hat, ansonsten kann sie nackt sein.
Lichtbringer Halskette der dunklen Alchemie wäre gut, aber kein muss.

EASYGOINGDIGGAH is offline  
Closed Thread

« Last Chaos GER Atlas chars lvl 183+ | Last Chaos Brasil account zu verkaufen »

Similar Threads
Tausche Ger Katar Heili vs. Ger katar Char
05/24/2012 - Last Chaos Trading - 0 Replies
.. closed
WTT WOW 85 char/WOT char for GAL/CAL CARRIER good char (i have cash on paypal veri)
05/06/2012 - Eve Online Trading - 0 Replies
hey i'm having a 85 catalysm char with +525 herbalism +525 mining 1k4 achevement !!! ==> ready for trade with a galente/caldari carrier pilot +i'm having also a WORLD OF TANK char in NA/EU server, both has IS-3 YOU FIRST !!! look at the date i registered on this forum so i'm not a scammer !!!
[GER] SUCHE 105+ CHAR TENGAL [GER]
01/02/2011 - Last Chaos Trading - 9 Replies
einen "nackten" 105+ Char auf Tengal. Accs mit EQ braucht ihr mir nicht anbieten. Account soll ausgeskillt bis zu seinem Level , die FP sind mir egal. (Ihr braucht den Preis auch nicht hochtreiben weil vllt ein Händler oder sonstwas dabei ist zahle nur für das für was ich mich Interessiere) Zahlungsart -> ...Überweisung... Ich denke jeder wird wohl ein Konto besitzen der ehrlich ist ;-) Sehr bevorzugt -> Zauberin u. Royal.
Verkaufe/Tausche Tengal/Eternia-Char gegen Luxor(Ger) Char
11/11/2010 - Last Chaos Trading - 42 Replies
Hallo Leudee, Also ich Habe: Last Chaos (Ger)->Tengal... Beschwörer LV: 19 FP: 10.873 Inventar: Platin Schwertlilie 1x
WTT iSRO Char for SwSro2 char or ZSZC char
07/05/2010 - Silkroad Online Trading - 1 Replies
Im trading my Wizard/Cleric on Titan for an SwSRO 1 or 2, or ZSZC Info: Name:StarKiller Level:72 Class:Wizard (70) Cleric (30) Gear: NPC garm set 8D, +5 72 Staff Good Party Character. Great Plvl char. Notes: has 8 silk, and a couple of SOS weapons, and an SOM 24 Staff. Pic:

All times are GMT +1. The time now is 01:39.