Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Last Chaos > Last Chaos Private Server
You last visited: Today at 02:39

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Last Chaos GuardianS - New 2019 Server (Opening 12 January 2019)

Discussion on Last Chaos GuardianS - New 2019 Server (Opening 12 January 2019) within the Last Chaos Private Server forum part of the Last Chaos category.

Closed Thread

Old 01/26/2019, 17:32   #166

elite*gold: 200
Received Thanks: 718
Quote:
Originally Posted by Veni/Marius View Post
Server angeblich down wegen einen restart, ob dies stimmt ist die andere Frage.
Der gute Acid hat den DEV rausgeschmissen, wollte nun den Server restarten hat aber den kompletten Root neugestartet.

Jetzt weiß er allerdings nicht wie er den Server wieder hochfährt da er das vom DEV nicht gezeigt bekommen hat, da er nie was am Server gemacht hat sondern nur Beowulf.

κııσκυ. is offline  
Thanks
2 Users
Old 01/26/2019, 17:40   #167

elite*gold: 26
Received Thanks: 829
Man muss dort nichts groß zeigen. Einfach mal in die Logs schauen, oder in irgendeine start Datei, wenn vorhanden.

Sollte nicht so schwer sein zu googlen wie man webserver, mysql und eventuell eine shell startet.

Veni/Marius is offline  
Old 01/26/2019, 18:06   #168

elite*gold: 1
The Black Market: 174/0/0
Received Thanks: 593
Statement von AciD:
@

(Use google translator)

Bon, comme vous avez dû le remarquer, le serveur est couper. Et je ne serais en mesure de le remettre sur pied seul.

Je tiens quand meme a revenir sur certaine chose qui ont été dite par BeoWulf en etant tres clair.
Nous nous somme mis d'accord dés le debut avec lui pour un pourcentage sur les revenus du serveur chose qu'il a accépter.
Beaucoup de personne m'ont prévenu et mis en garde contre lui, beaucoup de personnes m'ont dis qu'il avais deja arnaqué des gens, qu'il avais volé de l'argent, qu'il avais volé des serveur.
J'ai toujours defendu BeoWulf car de mon coter il m'as toujours parut honnete.
Et aujourd'hui il a simplement révélé son vrai visage. Plutot que venir me dire que le pourcentage qu'on avais fixé ne lui convenais pas, il a préféré faire une "event double cash" (pour etre sur qu'il y ai des achats) sans oublié de remplacer l'adresse paypal de reception par la sienne et il serais parti apres ca, j'ai immediatement supprimer les donations afin que rien de tous ca ne ce passe.

Enfin bref, j'ai fais confiance a la mauvaise personne.

J'éspére malgré tout que cette petite periode de jeu vous a plu. En esperant que cela ne vous ai pas dégouter du jeu..

Je vous souhaite a tous une tres bonne continuation.

Zusammenfassend: Der Server bleibt down, da Beowulf angeblich eine Erhöhung seines Einteils wollte, das allerdings nie mit AciD besprochen hatte. (Beowulfs Ansicht lautet, dass AciD es abgelehnt hat). Es gibt immer zwei Seiten - man kann glauben, was man möchte.
Dennoch schade drum!
BΛΓCØÐΞ is offline  
Old 01/26/2019, 18:12   #169

Received Thanks: 829
Quote:
Originally Posted by Barcøde View Post
Statement von AciD:
@

(Use google translator)

Bon, comme vous avez dû le remarquer, le serveur est couper. Et je ne serais en mesure de le remettre sur pied seul.

Je tiens quand meme a revenir sur certaine chose qui ont été dite par BeoWulf en etant tres clair.
Nous nous somme mis d'accord dés le debut avec lui pour un pourcentage sur les revenus du serveur chose qu'il a accépter.
Beaucoup de personne m'ont prévenu et mis en garde contre lui, beaucoup de personnes m'ont dis qu'il avais deja arnaqué des gens, qu'il avais volé de l'argent, qu'il avais volé des serveur.
J'ai toujours defendu BeoWulf car de mon coter il m'as toujours parut honnete.
Et aujourd'hui il a simplement révélé son vrai visage. Plutot que venir me dire que le pourcentage qu'on avais fixé ne lui convenais pas, il a préféré faire une "event double cash" (pour etre sur qu'il y ai des achats) sans oublié de remplacer l'adresse paypal de reception par la sienne et il serais parti apres ca, j'ai immediatement supprimer les donations afin que rien de tous ca ne ce passe.

Enfin bref, j'ai fais confiance a la mauvaise personne.

J'éspére malgré tout que cette petite periode de jeu vous a plu. En esperant que cela ne vous ai pas dégouter du jeu..

Je vous souhaite a tous une tres bonne continuation.
Hätte man auch gleich übersetzen können.

Veni/Marius is offline  
Thanks
1 User
Old 01/26/2019, 18:51   #170

elite*gold: 0
Received Thanks: 1
Zum glück hab ich keine Zeit reingesteckt uff..
iMPER1337 is offline  
Old 01/26/2019, 20:48   #171

Received Thanks: 28
Acid took like 3k€ in hes pocket for like 15 day of online server , now he close & gonna open another one soon ,

hé oé sale huitre a 2 de QI tu peut me ban de ton discord mais on se retrouve toujours

le mec qui veut porter plainte alors qu'il utilise un fichier illegal sale boloss non éduqué
SeFyU2 is offline  
Thanks
2 Users
Old 01/26/2019, 21:11   #172

elite*gold: 1470
Received Thanks: 66
for true i make everything on server for true Acid earn arround 3,000 euro since 12 junary give me 300 euro like only 10% when i have ask 50/50 he said never you can dreams . then i have think and now i have understand taht acid want only money never answer to players ingame and also acid know how to start the server but he wont do it cause he want only money .
RealQuestionLastChaos is offline  
Old 01/26/2019, 21:29   #173

elite*gold: 50
Received Thanks: 1,416
Quote:
Originally Posted by [DEV]Beowulf View Post
for true i make everything on server for true Acid earn arround 3,000 euro since 12 junary give me 300 euro like only 10% when i have ask 50/50 he said never you can dreams . then i have think and now i have understand taht acid want only money never answer to players ingame and also acid know how to start the server but he wont do it cause he want only money .
Quote:
Originally Posted by AciDStylz View Post
Beowulf is my dev, 99.9% of the server is from my idea.
I recruit beowulf in my team because he is a good dev.

You are to blame yourself as you said at the beginning, you are only the developer and no admin so you don't complain to us that you didn't get any money.
.Frezona.™ is offline  
Old 01/26/2019, 21:34   #174

i dont care about money i care about player spend time and get a server closed by no reason
Old 01/26/2019, 21:37   #175

elite*gold: 50
Received Thanks: 1,416
Quote:
Originally Posted by [DEV]Beowulf View Post
i dont care about money i care about player spend time and get a server closed by no reason
Then why did you complain because you didn't get any money? So somehow it doesn't make sense what you write here!
.Frezona.™ is offline  
Thanks
1 User
Old 01/26/2019, 21:52   #176

Received Thanks: 10
Your reputation is done Romain.
Kistrick is offline  
Old 01/26/2019, 22:10   #177

GuardianS will re open on my owned i wont let acid break all players time spend on guardians since 12 junary to today !
Old 01/26/2019, 22:29   #178

Received Thanks: 30
Wann kommt der Server wieder Online ??
Jeremy Pray is offline  
Old 01/26/2019, 22:33   #179

Received Thanks: 97
Quote:
Originally Posted by Jeremy Pray View Post
"DER" Server kommt mit Sicherheit nicht wieder online ...
Neuer Name ..neue Donater
Wurzelseppel is offline  
Thanks
3 Users
Old 01/26/2019, 23:11   #180

elite*gold: 200
Received Thanks: 718
Quote:
Originally Posted by antalex View Post
Some people loser money for is for 1 month-2mounth open and not sure
If you donated trough Paypal you can try to get back your money. In case of that situation there should be a high chance to get the money back.

Quote:
Originally Posted by Jeremy Pray View Post
Garnicht.

Der Admin von GuardianS weiß ja nichtmal wie man den Server hochfährt.
Er hat vorhin im Discord geschrieben das er den Server offline lässt und er hofft das niemand so enttäuscht ist lul

κııσκυ. is offline  
Closed Thread

« Curse LC | Last Chaos Shivium PVP/PVE [EASY/HARD] »