Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Last Chaos > Last Chaos Private Server
You last visited: Today at 06:24

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Last Chaos Brasil (Old School)

Discussion on Last Chaos Brasil (Old School) within the Last Chaos Private Server forum part of the Last Chaos category.

Reply

Old 05/19/2018, 12:13   #316

elite*gold: 0
Received Thanks: 50
Quote:
Originally Posted by Frezona™. View Post
Sowas ist leider ., Unvorstellbar xD . Da Last chaos nur Spaß xD .. mit Hacks, macht. xD
Jedem das seine... nur wenn man dann halt gebannt wird muss man nicht mimimi machen, so reif sollte man zumindest sein^^

-[En3rGy]- is offline  
Thanks
1 User
Old 05/19/2018, 12:28   #317

elite*gold: 50
Received Thanks: 1,187
Quote:
Originally Posted by xZ3R0IIx View Post
wie soll ich denn mit dem mimi aufhören ? chars die voll mit duped items waren sind entbannt ? der admin hat bei gewissen leute die duped items gelöscht und gut ist . ich habe nicht gedupt und ich habe auch nix geduptes mit geld gekauft . ich habe einfach items bekommen wie viele andere aber mir wird der account gebannt weil ich ja duped items habe oder gedupt habe ... sry aber das ist so lächerlich ... unfair ? by the way . wird schon sehen . hab ihn mehrmals nett geschrieben und alles erklärt aber das wirkt wohl nicht bei mir ... nur bei vielen anderen xD
Wenn du hier ein auf Hanswurst macht dann würde ich dir auch keine Sachen wieder geben oder dich entbannen. Ist ja schrecklich so rumzuheulen.

.Frezona.™ is offline  
Thanks
1 User
Old 05/19/2018, 12:58   #318

elite*gold: 126
Received Thanks: 704
Quote:
Originally Posted by xZ3R0IIx View Post
wie soll ich denn mit dem mimi aufhören ? chars die voll mit duped items waren sind entbannt ? der admin hat bei gewissen leute die duped items gelöscht und gut ist . ich habe nicht gedupt und ich habe auch nix geduptes mit geld gekauft . ich habe einfach items bekommen wie viele andere aber mir wird der account gebannt weil ich ja duped items habe oder gedupt habe ... sry aber das ist so lächerlich ... unfair ? by the way . wird schon sehen . hab ihn mehrmals nett geschrieben und alles erklärt aber das wirkt wohl nicht bei mir ... nur bei vielen anderen xD
Also wenn Ich auf dem Server schon länger spielen würde und mir dann jemand Sachen aufeinmal schenkt die Ich für richtig viel Gold hätte verkaufen können, dann wäre Ich glaube nicht verwundert wenn Ich wenn es raus kommt das es geduped wurde gebannt werde.

Wenn man z.B. paar Tausend EXP Samen bekommen würde und sich dann hier den Preis für einen EXP Samen mal anschaut, dann muss man doch sich fragen woher das kommt?

Und dann soll man sich nicht wundern wenn der Admin einen bannt. Immerhin kann man die ganzen Items dann nutzen um Gold zu bekommen, Rüstung etc. Ich glaube nicht das der Admin bei jeden Account genau schaut was der User wirklich damit erworben hat, oder wie viele Level er dadurch alleine gemacht hat. Der User kann ja auch irgendwelche Lügen erzählen, welche der Admin nicht bei jeden einfach mal so nachschauen kann.

Man kann froh sein wenn der Admin überhaupt Leute entbannt. Es ist immerhin sein gutes Recht die Leute gebannt zu halten die gedupte Sachen einfach nutzen ohne es zu Melden. Und Ich weiss was hier für Summen an Items manchmal rausgegangen sind und das meistens sogar noch für keine Gegenleistung.

Und, wenn der Admin sich entscheidet User zu entbannen, dann liegt es an Ihm wen er entbannt und wen nicht. Also Ich würde genau so Handeln wie der Admin es hier gerade tut. Wer ein Problem hat, anschreiben. Wenn er dann aber solche Reaktionen bekommt, dann sollte man sich nicht wundern wenn der Account nicht entbannt wird. Immerhin machst du hier seinen Server schlecht und machst sogar Werbung für einen anderen.

Würdest du das auf anderen großen Servern bringen, dann würde es auf das gleich hinaus kommen.
Veni/Marius is offline  
Thanks
1 User
Old 05/19/2018, 15:34   #319

Received Thanks: 175
Update note 05/19/2018

Renovation of the Iris Coins / Points store.
Bug fixes.
Event 2x Exp, SP, Nas, Drop, Pet and refinement in commemoration of the week we completed 1000 days online, we thank everyone for the great affection and support that has given us throughout this trajectory.
During the weekend it will be possible to drop the items Cake Hat and Birthday Hat.

If you use the same ID in another Last Chaos, change the password immediately.

Regards,
Last Chaos Brasil

Quote:
Originally Posted by Strasburger88 View Post
Hat jemand ne Info warum der Server Off ist und wie lange?
Hello friend, always at 06:00 hours on Saturday morning we perform a routine maintenance

Last Chaos Brasil is offline  
Thanks
6 Users
Old 05/24/2018, 15:16   #320

Received Thanks: 15
when will you make the poll for reworked exp system?
thunder313 is offline  
Old 05/24/2018, 16:34   #321

elite*gold: 36
Received Thanks: 168
Quote:
Originally Posted by thunder313 View Post
when will you make the poll for reworked exp system?
What should he rework?
Ɫunⱥr is offline  
Old 05/24/2018, 17:19   #322

Received Thanks: 15
Quote:
Originally Posted by Ɫunⱥr View Post
What should he rework?
to make players kill mobs of their level
right now you kill only 3 mobs over and over again and with those 3 you hit cap lvl
would be nice to enjoy all the content all the zones and monsters 1 by 1

GM told me in private message:
Hello friend, we really like your idea, we will be opening a poll soon, with a new leveling proposal.
thunder313 is offline  
Thanks
1 User
Old 05/25/2018, 08:19   #323

Received Thanks: 328
Denke mal hier spielen genügend Deutsche, oder?
Chakuma is offline  
Old 05/25/2018, 08:54   #324

Received Thanks: 134
Quote:
Originally Posted by Chakuma View Post
Denke mal hier spielen genügend Deutsche, oder?
Ja
LenoxArt's is offline  
Old 05/25/2018, 09:17   #325

Received Thanks: 328
Quote:
Originally Posted by LenoxArt's View Post
Ja
Dann suche ich ab heute Abend eine Gilde
Chakuma is offline  
Old 05/25/2018, 12:42   #326

elite*gold: 57
The Black Market: 152/0/0
Received Thanks: 1,456
Quote:
Originally Posted by Chakuma View Post
Dann suche ich ab heute Abend eine Gilde
Als ich vor circa 1 Monat gespielt habe gabs 3 Deutsch/Englische Gilden die auch groß waren/sind.
SCARFACΞ™ is offline  
Old 05/25/2018, 12:52   #327

Received Thanks: 122
Quote:
Originally Posted by SCARFACΞ™ View Post
Als ich vor circa 1 Monat gespielt habe gabs 3 Deutsch/Englische Gilden die auch groß waren/sind.
Das war letzte Woche
Desensitized is offline  
Thanks
3 Users
Old 05/25/2018, 12:55   #328

elite*gold: 57
The Black Market: 152/0/0
Received Thanks: 1,456
Quote:
Originally Posted by Desensitized View Post
Das war letzte Woche
Nein bin seit mind 3 Wochen nicht dort gewesen war letztes Wochenende auf einer Messe Veranstalltung und das Wochenende davor hab ich mein neuen Lappi abgeholt ^^

Bin zu faul zum leveln sonst würde ich auch wieder anfangen
SCARFACΞ™ is offline  
Thanks
1 User
Old 05/26/2018, 13:09   #329

Received Thanks: 175
Update note 05/26/2018

Renovation of the Iris Coins / Points store.
Bug fixes.
Correction on some interfaces.
Origami event enabled.

During the Origami event, the monsters drop four different colors of paper. These roles can be collected by players and handed over to Lorraine and / or Leonor in exchange for a reward, or players can try to update the various colors of paper to make them a "better" color paper. As a general rule, the better your paper color, the better a reward you will receive.

Here are the four paper colors (following from "worst" to "best"):
Green Paper
Red Paper
Silver Paper
Gold Paper

IMPORTANT: It is necessary to exchange the Papers for rewards before the end of the event, because the option will disappear.

When you talk to Lorraine and / or Leonor about the event, you will be given two options. The first option, 1. Withdraw Reward, allows you to select three of your current roles to get a reward. The second, 2. Upgrading colored papers allows you to "refresh" your paper color. When upgrading your paper, you must match five of a color. If the upgrade succeeds, you lose your five items and receive a color role that is "best" (for example, 5 green = 1 red, 5 red = 1 silver). If the upgrade fails, you lose four of your five roles and receive one of them back.

When you try to combine / update your paper, you will get an error message saying "Missing Items" if you have less than five paper colors that you are trying to upgrade. You will also receive this message if you try to fill the foldable paper slots with more paper than you actually have. For example, if you have two green roles, you can fill all three slots with them. However, when the game attempts to remove three green roles from your inventory, it can not (because you only have two green ones), so you will not be able to complete the transaction.

By "doubling" your role with Lorraine and / or Leonor, the sequence you put your roles in the window is important and changes the reward.

The sequence of awards is secret, players will have to find out.

If you use the same ID on another Last Chaos, change the password immediately.

Regards,
Last Chaos Brasil 

Last Chaos Brasil is offline  
Thanks
2 Users
Old 05/29/2018, 01:24   #330

Received Thanks: 286
Welche englische (oder deutsche) Gilde ist am empfehlenswertesten?

Desarija is offline  
Reply

Tags
last chaos brasil, last chaos old school, lc brasil, lc old school, old school

« Eternia ?!? | Infernal LastChaos »