Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Last Chaos > Last Chaos Private Server
You last visited: Today at 09:15

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

[Server] Power-LC Episode 1[Re-Coded]

Discussion on [Server] Power-LC Episode 1[Re-Coded] within the Last Chaos Private Server forum part of the Last Chaos category.

Closed Thread

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 515
[Server] Power-LC Episode 1[Re-Coded]

(This post is from other GM i am [GA]xXPOWERXx)

Register
Power-Last Chaos's team is proud to announce that Power-LC is now under a new management team; though still under the care-take of [GM]xXPOWERXx (Rene) This new team has been created in order to better help Power-LC's growing community. The Staff positions are as follow;

ServerStaff
[GA]xXPOWERXx - Administrator: In charge of game development and upkeep
[GM]UnholySmoker - Assistant: In-charge of seeing to Admins immediate needs
[GM][FP]Maserati - Community Moderator: Responsible for the well being of community via Chat, Forums, and In-game. Also responsible for all players inquiries and administration of GameSages.
[GS]DeathBow - Head Game Sage: Immediate caretaker of Game Sages. Deals in community issues and assistant to [GM][FP]Maserati
[GS]DEATH/Chris - Player helper

With this new team we hope to be able to better accommodate our players and provide an over-all more enjoyable experience to our players.

To our x-members and critics,
I apologize for the first launch of the server and the ups and downs that occurred in the first launch of Power-LC. The original team was tossed together quiet quickly and did not know how to handle situations on a day-to-day basis as a team. I understand that many may have left the server due to the incredible amount of bugs or down-time that the game may of had but rest assured that these issues are being dealt with. We, the ServerStaff, wish to provide an enjoyable gaming experience for all of our players and take note of what is best for the over-all community. I, [GM][FP]Maserati, assure you that the issues of the past are not to rise again.

Please feel free to contact me or any member of the Staff through our Admins post here. Hope to see you in-game!

Best regards,
[GM][FP]Maserati

[GA]xXPOWERXx:
Power-LC has been re-coded! With better Gamestaff , and less bugs ! We have a Cash-NPC to! We are fast and nice. If you have Questions ask in Forum ! If you have Bugs post in Forum ! We make nice Events ! Its easy to farm ! You can drop +6 Equipment ! More infos you can found in Forum ! We are: Youre Power-LC Staff.
Rene1999 is offline  
Thanks
2 Users
Old 12/01/2011, 17:07   #2

elite*gold: 5
Received Thanks: 315
Quote:
Originally Posted by Rene1999 View Post

...

With this new team we hope to be able to better accommodate our players and provide an over-all more enjoyable experience to our players.

...
- Neues Team ? Ich sehe nur 2 "neue"

Quote:

To our x-members and critics,
I apologize for the first launch of the server and the ups and downs that occurred in the first launch of Power-LC. The original team was tossed together quiet quickly and did not know how to handle situations on a day-to-day basis as a team. I understand that many may have left the server due to the incredible amount of bugs or down-time that the game may of had but rest assured that these issues are being dealt with. We, the ServerStaff, wish to provide an enjoyable gaming experience for all of our players and take note of what is best for the over-all community. I, [GM][FP]Maserati, assure you that the issues of the past are not to rise again.
Und das Thema "Account klau" ( So nenne ich es jetzt mal ) erwähnt ihr nichtmal?^^

Btw: Mal so nebenbei : Wenn du das mit den "Account klau" ( So nenne ich es jetzt mal ) nicht warst, wieso löscht du mich dann aus Skype Rene?

Naja , Viel Glück mit eurem Server.

P.S : Ich editiere später weiteres.
P.S2: Wieso ich Deutsch schreibe? Weil ich weiß das der Treadhersteller auch Deutsch kann.
NominAtiVGenItIv is offline  
Thanks
1 User
Old 12/01/2011, 18:47   #3

Quote:
Originally Posted by NominAtiVGenItIv View Post
- Neues Team ? Ich sehe nur 2 "neue"

Und das Thema "Account klau" ( So nenne ich es jetzt mal ) erwähnt ihr nichtmal?^^

Btw: Mal so nebenbei : Wenn du das mit den "Account klau" ( So nenne ich es jetzt mal ) nicht warst, wieso löscht du mich dann aus Skype Rene?

Naja , Viel Glück mit eurem Server.

P.S : Ich editiere später weiteres.
P.S2: Wieso ich Deutsch schreibe? Weil ich weiß das der Treadhersteller auch Deutsch kann.
1. Weil du mich ständig beleidigst
2. Nervst du
3. Wll ich in meiner Kontaktliste nur Freunde

Ausserdem ist der post von ForumPatrol
Rene1999 is offline  
Old 12/01/2011, 18:55   #4

Received Thanks: 315
Quote:
1. Weil du mich ständig beleidigst
2. Nervst du
3. Wll ich in meiner Kontaktliste nur Freunde

Ausserdem ist der post von ForumPatrol
Naja - Ich kann wenigstens Lesen.

&' Wieder schreibst du nichts zum Thema "Account Klau".

1. Nicht einmal. Ich bezweifle sogar das du weißt wer ich bin.

Naja, Have fun mit deinen Fail-Server.
NominAtiVGenItIv is offline  
Thanks
1 User
Old 12/01/2011, 19:02   #5

Received Thanks: 0
wo kann amn den downloaden?

ah schon gefunden
lastfire1996 is offline  
Old 12/01/2011, 19:21   #6

Received Thanks: 181
naja da hast du recht Nominativ mit fail server ..^^
er ist ein 13 jähriger admin der nichts kann
Hanskoopf is offline  
Old 12/01/2011, 19:42   #7

wie viele leute gibt es den schon die online sind ?
Justusbrunn is offline  
Old 12/01/2011, 19:44   #8

elite*gold: 75
The Black Market: 171/0/1
Received Thanks: 2,559
Quote:
Originally Posted by Hanskoopf View Post
Du bist auch nicht gerade der Hellste du machst dich nicht Cooler wenn du hier Spamst und denn Server & zugleich denn Admin blöde Kommentare abgibst.
Caѕper is offline  
Thanks
1 User
Old 12/01/2011, 19:49   #9

Und nur weil ich erst 13 bin heisst es nicht das ich total ahnungslos bin .. Dann haben also 90 Jährige Opas mehr Ahnung von Programmieren etc. als 20 Jährige?

Quote:
Originally Posted by Hanskoopf View Post
Wer bist du überhaupt? Woher willst du wissen das ich nix kann? Wenn ich nix könnte hätte ich wohl kaum den Server zum laufen gebracht inklusive den Special-Features auf dem Server hier (Gibts ja einige)
Rene1999 is offline  
Old 12/01/2011, 19:51   #10

Received Thanks: 172
Ich bin keineswegs einer der nachtragend ist !
Ich habe die ganzen unanehmlichkeiten schon vergessen.
Aber ich bitte darum bitte, bitte meine Texturen die ich gemacht habe auf denen mein Copyright ist zu entfernen und deine eigene Kreativität freien lauf zu lassen.

ps. Ich wünsche euch allen viel Spaß auf den Server Maserati und Power sind ein gutes team kann man nichts sagen. Wenn der admin "rene" probleme macht hilft Maserati gerne und ist sofort zur stelle, meinen segen habt ihr wünsch euch viel glück und lege euch keine steine in den weg wie meine Vorposter .

Viel glück. wünscht habanero (ehemaliger Staff member) (jetziger DLC EP3 Admin) =)
Habañero is offline  
Thanks
2 Users
Old 12/01/2011, 19:56   #11

Quote:
Originally Posted by Habañero View Post
Ich bin keineswegs einer der nachtragend ist !
Ich habe die ganzen unanehmlichkeiten schon vergessen.
Aber ich bitte darum bitte, bitte meine Texturen die ich gemacht habe auf denen mein Copyright ist zu entfernen und deine eigene Kreativität freien lauf zu lassen.

ps. Ich wünsche euch allen viel Spaß auf den Server Maserati und Power sind ein gutes team kann man nichts sagen. Wenn der admin "rene" probleme macht hilft Maserati gerne und ist sofort zur stelle, meinen segen habt ihr wünsch euch viel glück und lege euch keine steine in den weg wie meine Vorposter .

Viel glück. wünscht habanero (ehemaliger Staff member) (jetziger DLC EP3 Admin) =)
Launcher hab ich ja schon editiert Login-Flagge mach ich auch gleich
Edit: Login-Flagge durch andere ersetzt.
Rene1999 is offline  
Thanks
1 User
Old 12/01/2011, 20:03   #12

rene ? ^^ seit wann läuft der server un wie viele spieler sind dort online ? bitte um eine antwort xD
Justusbrunn is offline  
Old 12/01/2011, 20:05   #13

Quote:
Originally Posted by Justusbrunn View Post
rene ? ^^ seit wann läuft der server un wie viele spieler sind dort online ? bitte um eine antwort xD
Server gibts seit 3 Wochen Spieler sind so um die 30 Immer Online
Rene1999 is offline  
Old 12/01/2011, 20:07   #14

ah okay vielen herzlichen dank
und da sind jez schon welche 160 usw ? ^^ das is heftig
wie sieht es mit hs drops aus ? fallen die auch unter diese x50 drops ?
und wie sieht es mit den dungeonzeiten aus ? mal wie viel is die % zahl dort ?
Justusbrunn is offline  
Old 12/01/2011, 20:20   #15

Quote:
Originally Posted by Justusbrunn View Post
ah okay vielen herzlichen dank
und da sind jez schon welche 160 usw ? ^^ das is heftig
wie sieht es mit hs drops aus ? fallen die auch unter diese x50 drops ?
und wie sieht es mit den dungeonzeiten aus ? mal wie viel is die % zahl dort ?
DZ gibts nicht. Und da gibts schon mehrere 160er weil die EXP Rate früher auf x70 war und in "Moorayana" die mobs geben schon gut exp
Rene1999 is offline  
Closed Thread