Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 06:57

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



extreme lc trainer

Discussion on extreme lc trainer within the Last Chaos Private Server forum part of the Last Chaos category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2011
Posts: 3
Received Thanks: 0
extreme lc trainer

hi i made this topic bcoz i want to ask you guys for a trainer that works on extreme lc, that dosent dc me every 5 minutes. dont close this topic or give me some link bcoz all i found was in german and i dont understand. please if any1 can give me a download link and tell me how to use it , post here

any1 ?
mdl90 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Pet Trainer für LC Extreme?
10/27/2011 - Last Chaos Private Server - 2 Replies
Hallo Com, ich bin auf der Suche nach einem Pet Trainer für LC Extreme. Also einen Trainer, der das Pet ab einem bestimmten Punkt heilt bzw. füttert, so wie das beim alten Ultrabot von tytal immer ging. Ich hoffe ihr könnt mir weiterhelfen, weil ich über die SuFu nichts gefunden habe. :( mfg BimBam123
Last chaos Extreme Trainer help
10/17/2011 - Last Chaos Private Server - 4 Replies
Auf last chaos Extreme meist auf Katar 1 ist ein hacker ScHl1tZer oder so ich weis nur das er ein hacker ist und michnen idiot genannt habt bitte versucht ihn zu bannen! danke
[REQUEST] Extreme LC bot or trainer
08/20/2011 - Last Chaos Private Server - 2 Replies
anyone kno where i can find one i have searched
Trainer/KD HACK Extreme Lc
08/10/2011 - Last Chaos Private Server - 3 Replies
Hey, ich hab die Sufu benutzt und auch Sammelthread gefragt aber da ich jetzt immernoch keine richtige Antwort bekommen habe,wollt ich das mal fragen: Bin auf Extreme Last Chaos und hab den Patcher von Deluxe Dose,dass ich Multiclient haben kann.So nun brauch ich einen Hack für z.B. Angriffsspeed,Geschwindigkeit,Reichweite und Skillspeed der mit dem Multiclient kompatibel ist. Falls sich die Anwendung des von euch geposteten hacks als schwierig erweißt,bitte ich um eine Anleitung ! ...
Suche Trainer für Extreme LastChaos!
07/28/2011 - Last Chaos Private Server - 7 Replies
Hey Leute ich suche einen Trainer der auf Extreme LastChaos funktioniert. Ihr würdet mir helfen wenn ihr mir sagen könntet wo ich einen finde.



All times are GMT +2. The time now is 06:57.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.