Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Kal Online
You last visited: Today at 18:43

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Greenzone ItemList

Discussion on Greenzone ItemList within the Kal Online forum part of the MMORPGs category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2009
Posts: 10
Received Thanks: 1
Greenzone ItemList

Hey.
Any1 here got item list from greezonekal? if yes please upload it for me.
lolzinhoo is offline  
Old 08/05/2012, 19:43   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2011
Posts: 10
Received Thanks: 4
If You Know How to Hack NPC for Stuff Then i can give it You =D
Genrich1994 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[HELP] GreenZone
07/08/2012 - Kal Online - 1 Replies
Hey Guys ;) Could Some1 help me to do auto battle in this server 'greenzone' ? i try but i not found the file system.ini in folder ! please try it by your self before answer ty :handsdown:
GreenZone Kal
07/05/2011 - Kal Online - 0 Replies
Sers alle zusamme , wollte mich mal hier erkundigen ob jemand weiß was mit GreenZone passiert ist ?! Einige haben gesagt er sollte heute wieder Online kommen aber jut sowie es aussieht bleibt er doch erstmal off . Villt hat hier ja jemand eine ahnung da ich bis eben noch kein thread drüber gelesen habe :) cheers :mofo:
[Metin2] - Suche Itemlist \ Looking for Itemlist
06/08/2011 - Metin2 - 8 Replies
Hallo, besitzt wer von euch die Itemliste von Metin2? Währe euch sehr verbunden, wenn ihr sie shared. mfg Shandt ------------------- Hello,
Gesucht für ein projekt namens GreenZone
05/16/2011 - Main - 15 Replies
Hallo zusammen, wie im Titel schon genannt suchen wir ,mit wir meine ich Whitezone Entertaiment. Gesucht werden insgesamt 7 leute: Davon suchen wir 3 Leute die sich mit dem 3D Model Programm Blender gut verstähen oder sich anfreunden können. Dann suchen wir noch 2 Leute die bereit wären die ganzen Models zu Animieren, (Bewegungen Simulieren etc.) und die letzten 2 sollten sich mit javascripting und c++ ausseinander setzten können (sharp) wäre auch nicht schlecht. Das wahren so die 7...



All times are GMT +2. The time now is 18:43.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.