Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Kal Online
You last visited: Today at 09:20

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!


guys i need yr help plz !

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2008
Posts: 9
Received Thanks: 0
guys i need yr help plz !

@ Xiu online , they blocked whole Egypt IP and i cant login to the server , could any 1 help me to change my IP and login server ? Thx!



virus_20057 is offline  
Old 12/02/2008, 08:41   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2007
Posts: 2,151
Received Thanks: 324
change ur mac adress



StickyIcky is offline  
Old 12/04/2008, 03:15   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2008
Posts: 9
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by virus_20057 View Post
@ Xiu online , they blocked whole Egypt IP and i cant login to the server , could any 1 help me to change my IP and login server ? Thx!
thry didnt blocked ''PC ip'' they blocked whole egypt IP like Telecome company IP , u understand me ?;o plz help =]
virus_20057 is offline  
Old 12/04/2008, 10:28   #4
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2008
Posts: 66
Received Thanks: 2
Thats good thing if they blocked egypt's ip.. THEY WERE SO FREAKING ANNOYING EGYPT PPL.. YA KOSOMAK!!!


Tapsa is offline  
Old 12/04/2008, 16:01   #5
 
elite*gold: 281
Join Date: Oct 2007
Posts: 6,248
Received Thanks: 882
use a proxy server
google ftw!^^
Mahatma is offline  
Old 12/05/2008, 02:23   #6
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2008
Posts: 9
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by Tapsa View Post
Thats good thing if they blocked egypt's ip.. THEY WERE SO FREAKING ANNOYING EGYPT PPL.. YA KOSOMAK!!!
yo *******, what do u know about egypt ... i admit almost of egy kid play kal
but not all ! so u shud STFU!!
virus_20057 is offline  
Old 12/05/2008, 12:02   #7
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2007
Posts: 2,151
Received Thanks: 324
maby they blocked egypt cuz of this nice english ^.^
StickyIcky is offline  
Old 12/05/2008, 22:34   #8
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2008
Posts: 388
Received Thanks: 45
If egyptians went to school, learned english instead of playing kal, and stop scamming, maybe their ip wouldnt get blocked. especially all of egypt, i didn't know that was possible lol
Power_Stunner is offline  
Old 12/06/2008, 16:48   #9
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2007
Posts: 386
Received Thanks: 32
racism in kalonline pservers, so bad, but they can do it :/ very very bad

maybe try other servers
mercenarioo7 is offline  
Thanks
1 User
Old 12/06/2008, 18:13   #10
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2008
Posts: 153
Received Thanks: 26
Quote:
Originally Posted by StickyIcky View Post
maby they blocked egypt cuz of this nice english ^.^
haha agreed xD
BujaRecords is offline  
Old 12/07/2008, 01:30   #11
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2008
Posts: 388
Received Thanks: 45
Quote:
Originally Posted by mercenarioo7 View Post
racism in kalonline pservers, so bad, but they can do it :/ very very bad

maybe try other servers

what are u talking about racist?
xiu dont block cuz hs or xiu is racist lol
they block cuz of scammers
from what ive seen most scams are from egyptians at xiu server.
so they deserve a block.
if 2 or 3 egyptians scammed there is no need to ban all of egypt.
but like 25++
they deserve it
Power_Stunner is offline  
Old 12/08/2008, 11:44   #12
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2008
Posts: 66
Received Thanks: 2
I agree with Power_Stunner, they dont know how to gain geons by fair way, I always see egyptian players around begging for stuff "omg me 1vl me no geonz me you giev me geonz plezz plezz".. Probably thats the reason, most of them cant play at global kalonline cuz they dont know how to play..


Tapsa is offline  
Reply



« [Question] Injecting a *.dll // Some useless bug | Frage zu nem teil von nem source code »

Similar Threads
Need help guys
04/21/2009 - SRO PServer Ask the Experts - 3 Replies
Alright guys i have this problem when i download the ecsro_setup.part1.rar i get this weird pop up in the WinRar saying ''You need the following volume to continue the extraction." some weird crap there that i don't know how to fix and if u know...
hello guys
04/20/2009 - Say Hello - 0 Replies
im newbie in soldier front. anyone pls help. patulong namn po sa problem ko sa sa sugarWH. kuya agent pogi ungpong nirelease mo sa public release eh un langit lng un pinagbago. tapos wala na. na try ko din ung kay boknoy detected nmn ano po ang...
Hey guys
04/20/2009 - Say Hello - 0 Replies
I'm sorta new to these forums. Created an account to find some good hacks but never introduced myself. Hi, I'm haxspidor, and I live in New Zealand I don't really hack games, but will hack WoW private servers to make my legit toons better :)...
Hey guys
02/13/2009 - Say Hello - 0 Replies
I`m lucky to be a member of this forum it`s very helpfull and and the games are making much more fun with your posts :P greetz



All times are GMT +2. The time now is 09:20.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Abuse
Copyright ©2018 elitepvpers All Rights Reserved.