Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Shooter Trading > Infestation Trading
You last visited: Today at 11:23

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



NEED AKM's,KRUGER's and more shitty weapons

Discussion on NEED AKM's,KRUGER's and more shitty weapons within the Infestation Trading forum part of the Shooter Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2015
Posts: 18
Received Thanks: 1
NEED AKM's,KRUGER's and more ****** weapons

Hi i want buy some "******" weapons.
For Example: AKM, Krugers, AKS's, AK74m's
Only paypal. my skype : danek23288
DaneK69 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Selling] ~ Cheap Kruger Sale ~ (Only eGold)
11/28/2013 - Infestation Trading - 4 Replies
Hey Leute, da ich keine Verwendung für die Kruger .22 Gewehre/Pistolen finde verkaufe ich diese nun billig hier ^^ ! ALLE SIND VOLL ! 20x .22 Kruger Gewehre: Stück / 6 eGold ||| Alle / 110 eGold 9x .22 Kruger Pistolen: Stück / 5 eGold ||| Alle / 40 eGold Beide Pakete zusammen bekommt ihr für 140 eGold oder eine 5€ PSC!
Suche Kruger Clips Bulks
03/10/2013 - Infestation Trading - 0 Replies
Hallo, ich suche folgende Kruger Clips: Kruger Mini14 22. Caliber Kruger Medium Large und normale Krugerrfile Clips Bin nur an großen Mengen interessiert. Für die Clips kann ich euch mags nach Wahl anbieten. Natürlich nicht 1:1 :)
Waffen im Test (Anaconda,Rifle Kruger)
12/31/2012 - Infestation - 30 Replies
Hallo liebe Elitepvpler, ich hab vor kurzem eine Colt Anaconda gefunden und gleich an ein paar Spieler getestet. Die Waffe hat eine große Power und ist extrem Laut. Mein Resultat für die Anaconda: 2-3 Schüsse in die Brust ---> Instant Dead Dabei sollte ich noch erwähnen das der erschossene Spieler Full-Defended war. Sprich Custom Guerilla und K.Style Helmet.
Kruger .22 Rifle !
12/22/2012 - Infestation - 13 Replies
Hey http://i.epvpimg.com/VI86b.jpg Ich denke die Waffe gibts erst zeit Gestern ( denk ich mal ) PS: Hab die bei Norad Military Base Gefarmt :)



All times are GMT +2. The time now is 11:23.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.