Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Guild Wars 2 > GW2 Guides & Strategies
You last visited: Today at 04:24

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

gZooM Instanzbosse farmen Part.2

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 3
gZooM Instanzbosse farmen Part.2

Ich Denke da jeder nicht wirklich 42 Seiten durchscrollen möchte um zu lesen ob irgend etwas fixxed ist oder sonsitges möchte ich hier einen neustart wagen und würde mich an die jenigen wenden die Ahnung haben, welche Bosse/Instanzen (sei es Afk oder dirrekt mit Abschluss Belohnung) zu bewältigen sind!

Bitte nicht flamen nur viele haben sich einen neuen Thread gewünscht weil der Überblick im vorherigen Forum etwas untergegangen ist!

Wünschenswert zu wissen -- > Cords
-- > Instanz
-- > Vorgehensweise
-- > Wann zuletzt getryt

Ich danke im vorraus!

barakudar is offline  
Old   #2

elite*gold: 0
Received Thanks: 13
I just have to give a large LOL to this thread. There is by far more than enough information in the original post and most of the dungeons still work just require killing/doing a lot more parts now you still save time by teleporting.

If anyone did come across another hotw instant win I guarantee it wouldn't be shared again after what happened in the original thread. I assume you read it all the way through where people went and showed anet how it worked followed by bans.

So in summary go try them yourself there is more than enough info out there already maybe a little less leeching.

Rhubarb.Trader is offline  
Thanks
3 Users
Reply

« Previous Thread | Next Thread »