Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > Guild Wars Trading
You last visited: Today at 02:13

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Schneeball-Dominanz Bot by Gabba2 Pay-What-You-Want

Closed Thread

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 919
Schneeball-Dominanz Bot by Gabba2 Pay-What-You-Want

Hi,

Ich verkaufe hier meinen Schneeball-Dominanz Bot, er "basiert" (defakto ist kaum etwas anders, dazu beim Changelog mehr) auf dem .

Schneeball-Dominanz?

HowTo:

Bezahlung, warum Pay-What-You-Want, etc.

Bei wem der nicht funktioniert hat, und sich sicher ist, dass er keinen Fehler gemacht hat, wird dieser Bot warscheinlich auch nicht funktionieren.

Support sollte nicht über diesen Thread stattfinden, da ein 30 Seitiger Black Market Thread mit sicherheit nicht gerne gesehen werden würde, schreibt am besten in einen der 2 existierenden Threads zu dem Bot (natürlich in der GW Section)

Ihr könnt den Bot direkt hier im Anhang runterladen (zum Pay-What-You-Want Modell gehört eben auch die Möglichkeit der Bezahlung von 0€)

Changelogs:

Thanks To:
Attached Files
File Type: rar Tränke nutzen.rar (429.6 KB, 318 views)

Gabba2 is offline  
Thanks
65 Users
Old   #2 Trade Status: Unverified(?)

Received Thanks: 97
if you could also write a - smaller - explaining in English, it would be great

*it would also result in more ''customers''

thx

Mavygr is offline  
Thanks
1 User
Old   #3 Trade Status: Unverified(?)

Received Thanks: 351
Ich war so frei, die Anleitung zu übersetzen, du kannst sie in deinen Startpost editieren, wenn du willst

How-To:
Dll-Injection:
You can inject the dll manually. Note that the filename *must* be GWCA.dll ! If you do not inject if manually, it *must* be named GWCA.dll and it *must* be in the Bot Folder. The Bot will inject it automatically.

1. Download and extract
2. Move the dll into the Bot Folder (it is there anyway by default) or inject it manually
3. Move .ini File into the Bot Folder (it is there anyway by default)
4. Insert the Name of the GW Window (by default it is probably "Guild Wars") and the Password (needed for reconnect)
5. On the Loginscreen of GW: The game must save your Email and Charactername (needed for reconnect) - This Charactername *must* be the name of the Character who is botting!
6. The Quest "Snowball Dominance" must be accessible. Take a Necromancer Hero with you
7. Start the Bot from wherever you want in the game (you have to be logged in)

Edit: Von mir übrigens ein großes Dankeschön. Ich finde es sehr nett, dass du den Bot wieder publich machst!
Garry goes Sheep is offline  
Thanks
5 Users
Old   #4 Trade Status: Unverified(?)

elite*gold: 60
Received Thanks: 0
What's the point in "Pay what you want!"? Tried to translate it in English using google traductor but... eh didn't worked well

Thanks if I got any help

khios is offline  
Old   #5 Trade Status: Unverified(?)

Received Thanks: 3
Pay what you want = Pay as much as you want 1$, nothing, whatever you want to pay for this bot. (something like a donation if you like it) In this particular situation you could pay with platin, items, accounts or GW-Keys if you want.. PM gabba2 if you want to "donate"

Pay what you want = Zahl so viel du willst, ob 1€, 50 Cent oder gar nix, is egal.. (also wie eine Spende falls dir der bot gefällt) In diesem speziellen Fall kann man auch z.B. Platin spenden oder auch Accounts, GW Keys... gabba2 PMen wenn ihr "spenden" wollt

@Gabba2 hoffe du bist damit einverstanden, dass ich das mal erklärt/übersetzt habe
UnknownUser123 is offline  
Old   #6 Trade Status: Unverified(?)

da steht immer ihr könnt den ausenposten nicht betreten kanste mir sagen welchen ausenposten ich auf jeden fall haben muss?
xassalordc is offline  
Thanks
1 User
Old   #7 Trade Status: Unverified(?)

Received Thanks: 29
aufjedenfall das auge des nordens xD
stuckexd is offline  
Old   #8 Trade Status: Unverified(?)

Received Thanks: 4
Bin ich blöd oder is das teil zum downloaden verschwunden? Wollt auch was zahlen O_o
FaJu-Pgm is offline  
Old   #9 Trade Status: Unverified(?)

Der kommt erst rein, wenn Gabba2 den Bot getestet hat und sicher ist, dass der Bot funktioniert und die Quest wiederholbar ist..

Bot is up for download as soon as Gabba 2 checked the event and made the bot working again!
Old   #10

Received Thanks: 919
V2.0.1 auf V2.0.2:
*GWCA.dll aktualisiert (auf V198), ihr könnt jetzt die original dll von der Googlecode Page nehmen, ohne irgendwelche Nachteile zu haben.
*Mems Updated
*Ich werde keinen Source mehr dazu packen, keine Lust bis zu 5 Files bei jedem Up aktuell halten zu müssen. Wer den Source braucht kann den Bot decompilieren.

Alles läuft, das Botten kann beginnen.
Gabba2 is offline  
Thanks
2 Users
Old   #11 Trade Status: Unverified(?)

Received Thanks: 16
dankeschöön

Edit: Wie stehn eigendlich die Chancen gebannt zu werden?
Breezy™ is offline  
Old   #12 Trade Status: Unverified(?)

Received Thanks: 29
danke
stuckexd is offline  
Old   #13 Trade Status: Unverified(?)

Received Thanks: 2
Oh Mein gott ich liebe dich danke
Kashimali is offline  
Old   #14 Trade Status: Unverified(?)

lass den bot nicht zu lange laufen.. keine 12 stunden am stück das is meist schon sehr auffällig und .. naja keiner weiß ob bei dem event nun irgendwas eingebaut is um bots zu erkennen - mit vorsicht genießen würd ich meinen ^^
Old   #15 Trade Status: Unverified(?)

Received Thanks: 1
I'm running on Win7 RC and I don't need to use the run in compatibility mode for windows XP SP3 at all and it works just fine. Just a little bit of feedback on the bot.

Kaspar Nagarian is offline  
Closed Thread

« Previous Thread | Next Thread »