Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > Guild Wars 2 Trading
You last visited: Today at 09:20

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



GW2 ACC Heroic Edition 20€ paypal

Discussion on GW2 ACC Heroic Edition 20€ paypal within the Guild Wars 2 Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2009
Posts: 73
Received Thanks: 9
GW2 ACC Heroic Edition 20€ paypal

Hallo ich verkaufe hier mein gw2 ACC ich habe nicht sehr lange mit den ACC gespielt. Spiel hat mich nicht so gefesselt auf den ACC müsste ein 80 messmer mit 30-35+ Gold drauf sein auf kodash.
Key ist natürlich dabei.☺️
Hatte gern 20€ paypal dafür.
lilplayer is offline  
Old 03/15/2014, 21:18   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2009
Posts: 222
Received Thanks: 17
Add mich bitte in Skype:

el_omsn
elomsn is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Gw2 ACC Heroic Edition 5 Euro Paypal
03/14/2014 - Guild Wars 2 Trading - 1 Replies
Verkaufe Gw2 Heric Edition ACC für 5 Euro Paypal Bei interesse einfach melden sind nur low lvl chars max lvl 5 drauf Sonst nichts wirglich interessantes zum acc zu sagen
[Buying] GW2 Heroic Edition Key
02/02/2014 - Guild Wars 2 Trading - 0 Replies
Offer
[Buying] Guild Wars 2 Heroic Edition (EU)
12/21/2013 - Guild Wars 2 Trading - 0 Replies
Hey ich möchte einen Guild Wars 2 Key Heroic Edition erwerben wollte das eigentlich über NCSoft kaufen da sie dort nur 23,99 kostet aber weder habe ich Kredit Karte noch PayPal Ich biete 25€ PSC Ich kaufe nur von Trusted/Zertifizierten Leuten/Seller und entweder ihr gebt First oder MM desweiteren will ich vorher eine Quittung sehen bzw ein nachweis das der Key wirklich bezahlt ist. an den genannten Bedingungen gibt es nichts zu rütteln entweder so oder gar nicht!
[Selling] GW2 EU account heroic edition + 51g
12/17/2013 - Guild Wars 2 Trading - 3 Replies
I am selling guild wars 2 EU account heroic edition + 51 g I have all info including serial key More info : Heavy set Primeval unused , 12 exp boosters and mithril box from heroic edition , and more misc items like www exp , karma etc Price : including gold and items 16 euro Skype tiesprezo84
[Buying] Dragon Age Heroic Edition
10/10/2013 - Origin Trading - 0 Replies
Kaufe Dragon Age Heroic Edition EU für 10€ PSC+30Egold (Tipp:falls ihr MMoga Guthaben habt dort kostet es 9,99€)



All times are GMT +2. The time now is 09:20.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.