Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Online Games Trading > Grand Theft Auto Trading
You last visited: Today at 13:00

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

GER/ENG GTA 5 Lvl 152+6 billions/milliarden

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Exclamation GER/ENG GTA 5 Lvl 152+6 billions/milliarden

Hey guys, I sell my Gta 5 account!
Lvl-152
Money - 6 billion
The account has been purchased through the Social Club and is NOT a Steam version.
If you are interested in DM!
The price is negotiable. So make suggestions by DM please or send me your skype id.
I accepept psc, mmoga or g2a giftcards! or one overwatch download key
Please make realistic offers
------------------------------------------------------------------------
German:
Hey Leute, ich verkaufe meinen Gta 5 Account!
lvl - 152
money - 6 Milliarden
• Der Account wurde über den Social-Club gekauft und ist KEINE Steam Version.
Bei Interesse PN!
Der Preis ist Verhandelbar. Also macht Vorschläge per PN bitte oder oder einfach euren Skype Namen schreiben
Ich aktzeptiere psc, mmoga oder g2a Geschenkkarten! Oder einen Overwatch Download key
Bitte nur realistische Angebote

Noel1899 is offline  
Reply

Tags
deutsch, englisch, gta 5, gta 5 account, trading

« I sell money GTA V | 💰 GTA 5 Modded Accounts PC 💰 »

Similar Threads
[LC Ger]Aus Juwelen Milliarden machen?
12/28/2014 - Last Chaos - 1 Replies
Hey Leute ich spiele seit kurzem wieder lc ger (ja ich weiß ist schrott etc. egal) habe einen spieler kennen gelernt der mir gesagt hat wie man viel geld machen kann nur leider verstehe ich nicht ganz den weg um ans geld zu kommen :) Nun kommen wir zur Sache also der Spieler hatte mir erzählt er würde Chaos elemente Beutel in massen kaufen ca 1000 bis 2000 für 750k (sehr billiger preis nirgens zu finden aber er hätte ja eine quelle blabla) und alle öffnen, dann die Juwelen gleicher Art...
[Selling] wts 152 mage / 152 bagi
12/02/2013 - Dekaron Trading - 0 Replies
2bil for sale: 7,40 euro per bil we can do it in 100m each time if u dont trust me :D im not going 1st. mage account: 152 with zite set many dshop buffs+pots perm costume reskill+ restats 30 days GB 150% amulet 15 days need 1.5b for her or 15 euro
WTS 152 Champion - 152 Death Tyrant + 20bil
09/04/2013 - Rappelz Trading - 0 Replies
Haven't played in forever so just selling everything. Account is on Undine server 152 champ 152 DT 20bil good equips from when i played 3-4years ago bunch of rare emptys (DT, WD, genies) lots of ss don't know the exact amount of ss but if you're I will check to confirm
[GER/ENG] Wieder Zurück / Im Back [GER/ENG]
07/05/2012 - Say Hello - 3 Replies
Hallo Meine Lieben freunde. Ich bin der EliteGott. Das ist schon mein Drittes Comeback. Aber ich hoffe ich Nerve euch damit nicht. Einige Leute müssten mich kennen einige auch nicht. Ich habe diese Forum wieder zu mir gefunden da ich einen neuen Metin2 Privat Server erstellen möchte. Naja Cheers ------------------------------------ Hello my dear Friend. Im EliteGott. This is my thirte Comeback. some peopels i know . i called back this forum for my new Metin2 pserver. well. Cheers
25KKK (Milliarden) auf Katar (Ger)!
11/27/2010 - Last Chaos Trading - 2 Replies
Verkaufe wie oben genannt 25KKK auf Katar Ger... Pro Milliarde 8,75€

All times are GMT +1. The time now is 13:00.