Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General Gaming > General Gaming Discussion
You last visited: Today at 00:09

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Allgemeiner Fantasy Tennis Thread / Main Fantasy Tennis Thread

Reply

Old   #646

elite*gold: 0
Received Thanks: 5,781
Hello guys, this is Nomad.
I used to moderate the WarRock forums only, however, I got recently (to be perfectly exact: today) elected to moderate the Fantasy Tennis section, too. If you have any questions, suggestions or whatever you want to talk about with me, just write me a PM. I speak German and English both fluently and also some Spanish, choice is yours
In the hope that we will have a great time together I remain most humble,

Nomad.

€: Please mind that your section rules are partially outdated, i.e. it is not allowed to write any post that does analogously contain "#reported/#closerequest" or such (not my rule, such post are prohibited by the board rules since quite some time) . I have already removed that part and I will be updating the rules further. Not (yet) concerning the content but with the focus on their phrasing, which is in my humble opinion not accurate enough. If you have any suggestions for a new rule to added, please let me know so I can debate your new rule with the board's administration so it gets verified.

theitfan1337 is offline  
Thanks
3 Users
Old   #647

elite*gold: 50
The Black Market: 478/0/0
Received Thanks: 3,582
Quote:
Originally Posted by Nomad' View Post
I used to moderate the WarRock forums only, however, I got recently (to be perfectly exact: today) elected to moderate the Fantasy Tennis section, too. If you have any questions, suggestions or whatever you want to talk about with me, just write me a PM. I speak German and English both fluently and also some Spanish, choice is yours

Nomad.

€: Please mind that your section rules are partially outdated, i.e. it is not allowed to write any post that does analogously contains "#reported/#closerequest" or such (not my rule, such post are prohibited by the board rules since quite some time) . I have already removed that part and I will be updating the rules further. Not (yet) concerning the content but with the focus on their phrasing, which is in my humble opinion not accurate enough. If you have any suggestions for a new rule to added, please let me know so I can debate your new rule with the board's administration so it gets verified.
Endlich o: Ein Moderator für die FantasyTennis Section.

.Bench is offline  
Old   #648

Received Thanks: 291
Quote:
Originally Posted by Nomad' View Post

Nomad.

€: Please mind that your section rules are partially outdated, i.e. it is not allowed to write any post that does analogously contain "#reported/#closerequest" or such (not my rule, such post are prohibited by the board rules since quite some time) . I have already removed that part and I will be updating the rules further. Not (yet) concerning the content but with the focus on their phrasing, which is in my humble opinion not accurate enough. If you have any suggestions for a new rule to added, please let me know so I can debate your new rule with the board's administration so it gets verified.
Have fun dude. But in my opinion it's not necessary to have a mod because this section is too small to attract attention. Never mind.. as I said have fun
NikeAlex2 is offline  
Old   #649

As announced, I updated your section rules. The content should be quite the same, but the phrasing is now more precise.

theitfan1337 is offline  
Thanks
1 User
Old   #650

Received Thanks: 167
Wilkommen in dieser Section, aber so viel wirst du hier auch nicht zu tun haben, außer vielleicht ein paar reports wegen Hackrequests und Spaming.
Døwnfall is offline  
Old   #651

Hab ich schon gemerkt Aber FT ist ja nicht die einzige Sektion um die mich kümmere, mir wird schon nicht so langweilig ^^
theitfan1337 is offline  
Old   #652

elite*gold: 34
Received Thanks: 1,220
^^
Die Section ist grad still gegangen, weil jetzt keine public hacks gibt bzw viele hier die halb - geleeched haben nicht mehr wissen wie man auf die memory zugreift etc. durch hshield´s 1337 update
XxharCs is offline  
Thanks
1 User
Old   #653

elite*gold: 10
Received Thanks: 119
Hi @ all FT Freaks xD
Wass muss ein Acc alles haben ( Level , Geld usw) damit man ihn für ne 10€ Psc verkaufne kann ?
gamesmik123 is offline  
Old   #654

elite*gold: 50
The Black Market: 478/0/0
Received Thanks: 3,582
Quote:
Originally Posted by gamesmik123 View Post
Hi @ all FT Freaks xD
Wass muss ein Acc alles haben ( Level , Geld usw) damit man ihn für ne 10€ Psc verkaufne kann ?
Gute Stats, Gold, gutes im Inventar & vll. noch AP (-reste).
.Bench is offline  
Old   #655

elite*gold: 10
Received Thanks: 119
Ne ? Ehrlich ? genauer wenns geht bitte ;o
gamesmik123 is offline  
Old   #656

elite*gold: 31
Received Thanks: 29
z.b das beste set
wie das gym set
genügend gold (keine ahnung wie viel )
und halt items ka welche items einfach gescheite items
und gute qs

wenn dein chara kein gold und keine qs hat kannste vergessen ihn zu verkaufen ^^
TheCrosser is offline  
Old   #657

Received Thanks: 26
Ich würde sagen es ist egal, wie viel Gold man hat...! In FT ist das Gold nach der letzten Aktion auch nichts mehr wert. Wenn ich für 10 Euro ein Account kaufen würde wären das meine Mindestanforderungen:
-2-3x Lvl 50+
-Ap EQ (nich viel [zu teueres]... 10 Euro sind nich viel.)

Ich meine...
Ich habe auf meinem Account selber 15m~ und kann damit wirklich garnichts mehr anfangen außer in den Novice Gachas Souls zu farmen und mit den gewonnen Charming Points eventuel en Cloth zu kaufen :'D

~Dakaj
Dakaj is offline  
Old   #658

elite*gold: 31
Received Thanks: 29
mit ft kann ich allgemein nix anfangen wurde ja sowieso perm gebannt usw
und den acc habe ich ja geschenk gekriegt und musste ja nur 8 lvl hoch hacken
und dan war ich ja lvl 60 dan wurde ich ja gebannt habe mir neuen gemacht aber dan gingen net mehr die hacks und seitdem zocke ich ja sowieso net wenn es solche spanier gibts die nur im battle rumhengen und da versuchen die besten zu sein und ja mit gold kann man sowieso nix anfangen weil das parcle ja aus ist und ich glaube das kommt sicherlich netmal in 2-3 monate wieder
TheCrosser is offline  
Old   #659

Received Thanks: 7
es lohnt sich doch nicht mehr seinen acc zum verkauf anzu bieten, bitte schön wer kauft denn noch ein acc für diese game heut noch. Wo eh alles deaktiviert wird/ist ? ich ganz sicher nicht ^^ mit dem gold kann man eh nichts kaufen weil es nichts zu kaufen gibt mit dieser spielwährung und ap aus zu geben lohnt auch einfach nicht mehr. Ft ist einfach zu leer um es überhaupt noch zu spielen bzw. überhaupt noch sich die mühe zu machen irgendwas zu farmen dort geschweige es zu starten. Die meisten Spieler Hunten eh nur noch weil sie verzweifelt sind um Siege zu bekommen, was meiner Meinung totall überflüssig ist wer der besser da ist oder nicht. Auf die Siege kommt da schon lange nicht drauf an, um Ansehen zu bekommen !. Da eh nur noch grob ne Handvoll Spieler on ist braucht man sein acc nicht verkaufen bzw die anderen Leute ein kaufen rate ich totall ab !! lohnt einfach nicht mehr.

das mit dem perm bann ist so ne sache wer sich erwischen lässt oder irgend welche leute in raum lässt mit den hackt ist logisch das man dann ein perm bann irgendwan an der backe hat. einfach die hacks für sich behalten und nur seinen Freunden wo man vllt vertrauen zeigen und mit spielen lassen
somit hat man das problem von der welt.

Lg
teddy22g is offline  
Thanks
1 User
Old   #660

Received Thanks: 288
Mit was ist FT jetzt eig. gepackt?

alapalaja is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »

All times are GMT +1. The time now is 00:09.