Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General Gaming > General Gaming Discussion
You last visited: Today at 08:25

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Die survival Gaming Community TED sagt Hallo.

Closed Thread

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Die survival Gaming Community TED sagt Hallo.

Removed

Holypipes is offline  
Old 09/19/2018, 13:31   #2
Community Manager

elite*gold: 0
Received Thanks: 844
Quote:
For the sake of fairness include an easy to find Backlink to elitepvpers on your homepage, else your thread will be deleted. (The Backlink must be visible for everyone. Also unregistered people!)

For more information, please have a look at this thread:
closed.
Please message me, if you have added a backlink.
If you received no answer after 7 days, please contact another section moderator or a global moderator. Do not open another thread for the same server!

kovuus is offline  
Closed Thread

Tags
7days to die, ark survival evolved, conan exiles, rust, survival

Similar Threads
Minecraft Survival-Pro.de // Familien Community // [ 100% Survival ] !
01/12/2013 - Minecraft Server Advertising - 0 Replies
http://img96.imageshack.us/img96/346/promg.png Wir suchen noch dringend ein paar Member, mit den wir bauen, craften, minen und Spaß haben können. Wir suchen Leute, die Geistig Reif sind, aber trotzdem Spaß verstehen und selber voller Energie und Spaß geladen sind :) Wir haben einen Reinen Survival Server, welcher für euch Suchtis 24/7 online ist ;). Ich selber bin fast 24h im Teamspeak erreichbar. :b http://img217.imageshack.us/img217/8595/zumserver.png
Tru$ted-Trader/[EU-US]\ sagt Hi
11/27/2011 - Say Hello - 10 Replies
Guten morgen liebe Community. Ich heiße dominic komme aus Österreich bin 20jahre alt, und werde mich in nächster zeit mal etwas sichbar hier machen =) Grüß Trader EU-US :handsdown:
Hallo - Kennen sie Ted? :D
09/16/2011 - Say Hello - 7 Replies
Nun ist es soweit, Ted Mosby meldet sich beim mit Abstand geilsten Forum das es gibt zum Dienst. Ich hoffe ich werde vielen helfen können und auch von euch immer guten Rat bekommen; auf das in Zukunft auf die Frage "Kennen sie Ted?" immer ein "Klaroo" kommt :) PS: Bin (little) HIMYM-Suchti :) Falls iwelche Fragen zu Diesem Thema, bei mir mit Staffel- Folgen- oder sonstwas angabe aus erster Hand :mofo: Grüße TedMosby - Architekt. :D

All times are GMT +1. The time now is 08:25.