Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General Gaming > General Gaming Discussion
You last visited: Today at 19:16

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



WTS Priest Full HO Set High Dura and another few itens Macantacht-EU

Discussion on WTS Priest Full HO Set High Dura and another few itens Macantacht-EU within the General Gaming Discussion forum part of the General Gaming category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2008
Posts: 11
Received Thanks: 1
WTS Priest Full HO Set High Dura and another few itens Macantacht-EU

WTS for Real Cash
All itens is High dura and good stats on it



PM me
plinko is offline  
Old 01/26/2010, 16:17   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2007
Posts: 73
Received Thanks: 14
u should edit out ur names on the screens
madadayo is offline  
Old 01/26/2010, 18:24   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2008
Posts: 11
Received Thanks: 1
who cares ;P
plinko is offline  
Old 02/01/2010, 18:18   #4
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2008
Posts: 11
Received Thanks: 1
Mother Tree's Embrace - Sold
plinko is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
VK High End 50/50 Mage Priest
07/01/2009 - General Gaming Discussion - 4 Replies
Hi ich verkaufe einen High End Mage Priest. Der Mage befindet sich auf dem deustschen Server Laoch (PVE), dieser mage ist einer der besten von dem server die items sind sehr gut gepimpt. Farmen ist mit diesem Mage kein problem Instanzen stellen auch kein problem da, manche kann er sogar allein machen. Auf dem Account befindet sich noch ein runen Twink und ein 50er Ritter, der Ritter hat 2 taschen voller mats für ein frohes basteln^^.Auf dem Account befinden sich 3 permanete Reittiere,viele...
VK High End 50/50 Mage Priest
06/30/2009 - Trading - 0 Replies
Hi ich verkaufe einen High End Mage Priest. Der Mage befindet sich auf dem deustschen Server Laoch (PVE), dieser mage ist einer der besten von dem server die items sind sehr gut gepimpt. Farmen ist mit diesem Mage kein problem Instanzen stellen auch kein problem da, manche kann er sogar allein machen. Auf dem Account befindet sich noch ein runen Twink und ein 50er Ritter, der Ritter hat 2 taschen voller mats für ein frohes basteln^^.Auf dem Account befinden sich 3 permanete Reittiere,viele...
[WTS/T] Ragnarok EuRO Odin High Priest!
05/25/2009 - Trading - 0 Replies
Hi all! I sell my High Priest here. Its lvl 90+ With Zeny and Equip (Like 320m, and Equip like 50m). Its on EuRO / Odin. Male Account. 1/1 reset avaible :P MSN: [email protected]
[S/B] Need: full s3 druid - Offer: full s3 priest -EU REALMS
06/30/2008 - World of Warcraft Trading - 0 Replies
Hi! Ich suche z.Z einen Full s3-heal Tauren Druid (vorzugsweise female), transbereit und auf einem off. blizzard PvP realm zum Tauschen gegen meinen full s3-heal Undead Priest (female), transferbereit und auf einem off. blizzard PvP realm beheimatet. Der Priester hat zudem noch gutes PvE gear, schon 3 Season 4 Teile und als Berufe Verzauberkunst und Juwi. Bei Interesse bitte ich um Kontaktaufnahme per ICQ: 279-859-763 Hi everyone! I'm looking for a full s3-heal tauren druid (preferably...
[S/B] Need: full s3 druid - Offer: full s3 priest -EU REALMS
06/30/2008 - World of Warcraft Trading - 0 Replies
Hi! Ich suche z.Z einen Full s3-heal Tauren Druid (vorzugsweise female), transbereit und auf einem off. blizzard PvP realm zum Tauschen gegen meinen full s3-heal Undead Priest (female), transferbereit und auf einem off. blizzard PvP realm beheimatet. Der Priester hat zudem noch gutes PvE gear, schon 3 Season 4 Teile und als Berufe Verzauberkunst und Juwi. Bei Interesse bitte ich um Kontaktaufnahme per ICQ: 279-859-763 Hi everyone! I'm looking for a full s3-heal tauren druid (preferably...



All times are GMT +2. The time now is 19:16.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.