Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General Gaming > General Gaming Discussion
You last visited: Today at 10:27

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

 

xRareSumo's 2010 SCHTHACK PSO:BB Trainer

Closed Thread
 
Old   #421
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2010
Posts: 49
Received Thanks: 1
lol would suck man, I dunno why the server went down agian, was really bad when it was on so... I dunno maybe it was all that mats stacking... I mean really I could do with out it...



Sonizero is offline  
Old   #422
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2010
Posts: 44
Received Thanks: 7
i guess raiko isnt done with it yet.. unless its hidden somewhere.


un1t27 is offline  
Old   #423
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2010
Posts: 17
Received Thanks: 3
It's not hidden, **** nut.
TMRKD is offline  
Thanks
1 User
Old   #424
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2010
Posts: 6
Received Thanks: 2
pics of the trainer and virus scan would be nice.


psostuff1 is offline  
Old   #425
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2010
Posts: 44
Received Thanks: 7
i just made a name an looked real quick i havent even checked for it fully dumbass.
un1t27 is offline  
Old   #426
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2010
Posts: 19
Received Thanks: 1
Lol flamers gonna flame
almostsyn is offline  
Old   #427
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2010
Posts: 56
Received Thanks: 22
is this broomop guy still ddosing the server?
zerosof is offline  
Old   #428
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2010
Posts: 49
Received Thanks: 1
I downloaded that but my AVG wont even let me open it says its a trojan and deletes it... :/

and that broomop guy... ahhh I dunno what he gains from this...
Sonizero is offline  
Old   #429
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2010
Posts: 6
Received Thanks: 2
make sure your avg is up to date.
psostuff1 is offline  
Old   #430
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2010
Posts: 32
Received Thanks: 4
.
ramscoop is offline  
Thanks
1 User
Old   #431
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2009
Posts: 47
Received Thanks: 11
Some ****** on the forums ratted us out. Kill the link Whicker.

by StarStorm Fri Dec 31, 2010 1:10 am

After some extensive poking around, I also found that the Trainer users are taking clean advantage of this DDoS attack to get their precious cheats back up form the EXE change . I am not going to link any direct links, obviously, but I'm gonna make a quote or two....

Quote:
ramscoop:
Lol, This trainer's useless after SCHT's update. CRC'd **** crashes PSO and In-Game options have no effect anymore. We need an update >.> ;_;

Quote:
Originally Posted by Sonizero View Post
sounds good dj whicker, adding hit sounds good, but man doesnt the difficulty changer affect the boss drops ?
Quote:
Originally Posted by un1t27 View Post
who knows but even if it does i would only use the difficulty thing for fiasco hunting LOL
It does not effect drops at all. The change in difficulty is client-side.
More power to DDOSing hold-ups. Better chance of the trainer getting updated before the end of the event XD


I'm not gonna say the two are really related per-sey, but this is gonna make things a bit messy once the server is back up again. These guys are gonna be all over the place.


Here's a message to you ******. A few are pro hackers. Hackers will never die. Therefore stfu. Go and play Gamecube if you want to be legit. Schthack server was created BY A HACKER you dumb ***. If Schthack wasn't a hacker then that server you playing on wouldn't exist buddy. So stfu now.
zomg32 is offline  
Thanks
2 Users
Old   #432
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2010
Posts: 11
Received Thanks: 6
Quote:
Originally Posted by zomg32 View Post
Some ****** on the forums ratted us out. Kill the link Whicker.

by StarStorm Fri Dec 31, 2010 1:10 am

After some extensive poking around, I also found that the Trainer users are taking clean advantage of this DDoS attack to get their precious cheats back up form the EXE change . I am not going to link any direct links, obviously, but I'm gonna make a quote or two....



More power to DDOSing hold-ups. Better chance of the trainer getting updated before the end of the event XD


I'm not gonna say the two are really related per-sey, but this is gonna make things a bit messy once the server is back up again. These guys are gonna be all over the place.


Here's a message to you ******. A few are pro hackers. Hackers will never die. Therefore stfu. Go and play Gamecube if you want to be legit. Schthack server was created BY A HACKER you dumb ***. If Schthack wasn't a hacker then that server you playing on wouldn't exist buddy. So stfu now.
i was just about to say the same thing xD. Garuntee he is probably one of the trainer users too. not like he can change anything, its still gonna be up. I doubt he did that searching just to post it there, you know he uses it too xD. fkin fgt needs to get good and cry less.
saicreed is offline  
Thanks
5 Users
Old   #433
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2010
Posts: 11
Received Thanks: 6
speaking of which, anyone know of a working trainer for the ultima server?
saicreed is offline  
Old   #434
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2010
Posts: 32
Received Thanks: 4
.
ramscoop is offline  
Old   #435
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2010
Posts: 11
Received Thanks: 6
hmm as in the newest one out? i tried launching it with ultima and it made my laptop crash. windows 7
edit: nvm <3


saicreed is offline  
Closed Thread



« Previous Thread | Next Thread »

Similar Threads
[RELEASE] SCHTHACK PSO:BB Full Trainer
I STILL DO NOT PLAY PSO. IF YOU GET A MESSAGE FROM "ME" IN-GAME IT IS A GM. I AM NOT IN-GAME, WILL NEVER BE IN-GAME, EVER. ANYONE ON PSO AS RARESUMO...
124 Replies - General Gaming Releases
[RELEASE] SCHTHACK PSO:BB Trainers
I AM IP BANNED FROM SCHTHACK. IF YOU GET A MESSAGE FROM "ME" IN-GAME IT IS LEE. I AM NOT IN-GAME, WILL NEVER BE IN-GAME, EVER. ANYONE ON PSO AS...
65 Replies - General Gaming Releases
PSO:BB Schthack help
Hey I'm trying to get item addresses and i've followed lots of tuts for editing items and stuff but can't figure it out. Has this been patched? I...
0 Replies - General Gaming Discussion
SCHTHACK Phantasy Star Online
anyone got any working hacks for this game?
1 Replies - General Gaming Discussion



All times are GMT +1. The time now is 10:27.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Abuse
Copyright ©2017 elitepvpers All Rights Reserved.