Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General Gaming > General Gaming Discussion
You last visited: Today at 01:13

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[Europa Universalis 4] größere Länder Vasallisierung

Discussion on [Europa Universalis 4] größere Länder Vasallisierung within the General Gaming Discussion forum part of the General Gaming category.

Reply
 
Old   #1

 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2013
Posts: 339
Received Thanks: 41
[Europa Universalis 4] größere Länder Vasallisierung

Hallo Leute,

vielleicht zockt der ein oder andere ja das Game und kann mir die Frage beantworten.

Ich hab beim zocken bemerkt, dass Frankreich es geschafft hat Ungarn zu vasallisieren. Wenn ich das bei größeren Länder versuche geht das nicht. Sei es nach dem Krieg oder über Diplo. Nur bei Ländern die 1-3 Provinzen haben klappt das Problem los alles was darüber hinaus geht funzt nicht.

Weis jemand wie man das macht bzw. die Bedingungen für eine Vasallisierung?
StereoMode is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Selling] Europa Universalis IV Extreme Edition
06/02/2014 - Steam Trading - 1 Replies
Hey guys, I'm selling some Europa Universalis IV Extreme Edition copies. I just trade them for Tf2 or Dota2 Keys. Tf2 price Keys: 3,50 Keys Dota2 price Keys: 4,50 Keys Skype: BoostersClub
S: Europa Universalis 4 B: Account
09/30/2013 - Steam Trading - 0 Replies
Nabend, ich hab folgenden Steam account und würde diesen gegen einen Steam Account mit Europa Universalis 4 tauschen. Folgende Spiele sind drauf Counter Strike Source Counter Strike Source Beta Batham Arkham Aslyum GOTY Edition GTA IV GTA Liberty City GTA San Andreas Mafia II
(B)Europa Universalis III Complete (S)EGOLD
09/19/2013 - elite*gold Trading - 2 Replies
Hey, ich habe hier 3 Europa Universalis III Complete Kesy für Steam. Ich suche E*Gold oder PSC. Macht mal einfach mal einen Gebot ;)
suche europa universalis 4
08/31/2013 - Trading - 1 Replies
topic regelt
[S]Europa Universalis III Complete [B]PSC
12/05/2012 - Trading - 1 Replies
Topic regelt bei gutem TBM gebe ich gerne first. LG Spoot



All times are GMT +1. The time now is 01:13.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.