Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General Gaming > General Gaming Discussion
You last visited: Today at 13:26

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Nfs Rivals / Origin Konto wechseln?

Discussion on Nfs Rivals / Origin Konto wechseln? within the General Gaming Discussion forum part of the General Gaming category.

Reply
 
Old   #1

 
Döner-Chicken Grill's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2011
Posts: 545
Received Thanks: 55
Nfs Rivals / Origin Konto wechseln?

Moin Leute,
Ich spiele Need for Speed Rivals auf der PS4 habe aber dummerweise ein falsches Origin Konto angegeben und dadurch auch beim anmelden im NFS Network falsche Daten. Kann man das Origin Konto irgendwie wechseln?

(Sorry wenn das das falsche Thread ist, habe nix gefunden)
Döner-Chicken Grill is offline  
Old 04/20/2014, 21:11   #2
 
mastermo's Avatar
 
elite*gold: 177
Join Date: Jan 2010
Posts: 5,963
Received Thanks: 1,130
Quote:
Da wirst du denke ich besser aufgehoben sein, weil es ja schon um die Konsole geht.
Ich denke nicht, dass es funktionieren wird, weil die Lizenz an den Account gebunden ist. Wer falsche Angaben macht muss mit solchen Situationen rechnen.

Du könntest dich höchstens an den Support von EA wenden und auf Kulanz hoffen. Da es aber nen Account mit falschen Daten ist könnte sich das als schwierig gestalten.
mastermo is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[S] NFS Rivals Origin key
12/29/2013 - elite*gold Trading - 5 Replies
Titel regelt. Nennt mir einen Preis
[S] nfs Rivals Origin Key [B] egold
12/08/2013 - elite*gold Trading - 2 Replies
Topic sagt eure Preise aber übertreibt es nicht !!! Ich kauf nichts überteuertes !!!
[Selling] [H] Battlefield 4 ORIGIN Key // Need for Speed: Rivals Origin Key [W] Paypal / Offer
11/27/2013 - Origin Trading - 0 Replies
See Topic, i'm looking for Selling a BF4 Origin Key for Battlefield 4 Standard Version and a Need for Speed Rivals Key: Battlefield 4 Normal Version Key -> 30 € Battlefield 4 Upgrade to Premium Key -> 40 € If you take both -> 60 € Need for Speed: Rivals Origin Key -> 38 € As you can see, i'm a long time Member of this Community. I'm also active in the Steamtrades Community , so in any case, you will go first. If you are interested to buy or discuss, feel free to add me on Skype:...
[Buying] Origin acc mit NFS rivals oder NFS rivals Key
11/23/2013 - Origin Trading - 1 Replies
^topic klärt würde folgendes geben, alles: -uPlay acc mit assains Creed 3 + e-mail -Steam acc mit Saints Row The Third und Sniper Ghost Warrior 2 alles VAC Unbanned + e-mail -sonst auch noch n minecraft premium acc + e-mail das alles, würde auch bei trusted first geben! Gruss.



All times are GMT +2. The time now is 13:26.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.