Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 19:12

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Grand Fantasia

Discussion on Grand Fantasia within the General Gaming Discussion forum part of the General Gaming category.

Reply
 
Old   #1
 
SuperBleiFrei's Avatar
 
elite*gold: 1
Join Date: Dec 2013
Posts: 79
Received Thanks: 5
Grand Fantasia

Hey Leute


Mal ne kleine Frage.
Kennt jemand von euch das Spiel Grand Fantasia und spielt es bzw. hat es gespielt ?
Mich würde mal interessieren was ihr von dem Spiel haltet oder wie ihr es fandet.



Vielen Dank schonmal im Vorraus für jeden Kommentar
SuperBleiFrei is offline  
Old 03/27/2014, 11:12   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2014
Posts: 237
Received Thanks: 69
Bis lv 17 gespielt, man hat da schon ewig für n levle gebraucht.
ᗬemon is offline  
Old 03/30/2014, 17:29   #3
 
Monkeypunch's Avatar
 
elite*gold: 0
The Black Market: 113/0/0
Join Date: May 2011
Posts: 4,222
Received Thanks: 1,402
Spiele es immernoch 75er Erzi.
Finde man levelt dort viel zu schnell
Monkeypunch is offline  
Old 03/31/2014, 21:34   #4
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2010
Posts: 132
Received Thanks: 7
lohnt das spiel? wenn ja dann kann ich ts3 bieten =)
takuya17 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Verkaufe grand fantasia acc/WTS grand fantasia acc
05/01/2012 - Trading - 2 Replies
german: hey leute . ich verkaufe einen grand fantasia acc auf dem englischen server. er enthält einen lvl 43 paladin mit vielen cs items bei interesse pm :) english:hey people. I sell an acc grand fantasia on the English server. it contains a lvl 43 paladin with a lot of cs items if interested pm:) <3
Grand Fantasia acc zu vk
01/21/2012 - Consoles - 1 Replies
Da ich mit Grand Fantasia aufhöre vk ich mein Acc. Auf den Acc sind 3 Chars am liebsten wäre mir ein Treff in Game weil ich weis nicht wie ich alles erklären soll was ich so hab :O Aber hier das beste: Bersi lvl55 50er Eq Einhandaxt +15 Schild +15 Zauberwaffe +0 Reitiere: Mein lieblings Eisechse und weitere ^^ Sehr viele Waffen und Körper Kostüme. Ich freue mich auf gescheite Angebote
Grand Fantasia acc zu vk
01/20/2012 - General Gaming Discussion - 1 Replies
Da ich mit Grand Fantasia aufhöre vk ich mein Acc. Auf den Acc sind 3 Chars am liebsten wäre mir ein Treff in Game weil ich weis nicht wie ich alles erklären soll was ich so hab :O Aber hier das beste: Bersi lvl55 50er Eq Einhandaxt +15 Schild +15 Zauberwaffe +0 Reitiere: Mein lieblings Eisechse :) und weitere ^^ Sehr viele Waffen und Körper Kostüme. Ich freue mich auf gescheite Angebote :)
Grand Fantasia
01/12/2010 - General Gaming Discussion - 5 Replies
I saw some people struggling to find a bot so I just leeched it from an underground forum. Here you go guys ;)



All times are GMT +1. The time now is 19:12.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.