Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 17:43

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



saints row 3

Discussion on saints row 3 within the General Gaming Discussion forum part of the General Gaming category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2013
Posts: 755
Received Thanks: 30
saints row 3

Hab das spiel angefangen und es ist so geil xD... mit den lustigen waffen wo man haie rufen kann gibt es noch mehr solcher waffen?
Energyzer92 is offline  
Old 09/04/2013, 22:55   #2
 
X57's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2013
Posts: 50
Received Thanks: 0
in Saintsrow IV gibt es ne Dubstepkannone die kann ich dir empfehlen!
X57 is offline  
Old 09/04/2013, 22:56   #3
 
elite*gold: 50
The Black Market: 156/0/0
Join Date: Feb 2011
Posts: 3,047
Received Thanks: 360
Quote:
Originally Posted by X57 View Post
in Saintsrow IV gibt es ne Dubstepkannone die kann ich dir empfehlen!
wann kommt die ungefär? wie lang muss ich da spielen? also ich bin noch nicht soweit leider^^
-EpiC_I3o0M- is offline  
Old 09/07/2013, 01:08   #4
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2013
Posts: 755
Received Thanks: 30
Die ist schon ziemlich am anfang aber hätten die , die waffen von saints row 3 in IVgemacht-.-... beim IV teil gibts ne schwarze loch kanone

ode das geile ist die neue dlc mit der dubstekanaone kannste heavy metal mache xDDD...


Ich habe soviele screenshots auf facebook gepostet weil .,. da waren stellen einfach nur epic xDD
Energyzer92 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Bundle Pack Risen 2: Dark Waters, Sacred 2 Gold, Saints Row 2, Saints Row: The Third
08/16/2013 - Trading - 1 Replies
Moin Leute , Verkaufe hier Risen 2: Dark Waters, Sacred 2 Gold, Saints Row 2, Saints Row: The Third Als Bundle Pack Einfach alles Anbieten . //Lg - xIpLaYfOrFaMex
[Selling] Risen 2, Sacred 2 Gold, Saints Row 2, and Saints Row: The Third Steam Key
08/05/2013 - Steam Trading - 0 Replies
Hi, möchte einen unbenutzten Bundle - SteamKey verkaufen :) Beinhaltet folgende Spiele: Risen 2, Sacred 2 Gold, Saints Row 2, and Saints Row: The Third Steam Key Preis: Macht nen Vorschlag ;-)
[B] Saints Row 2 + Saints Row 3 + Risen 2 STEAM KEY [S] 250eG für alle 3 Spiele!
08/02/2013 - elite*gold Trading - 6 Replies
No permission No permission No permission
[Selling] Risen 2, Sacred 2 Gold, Saints Row 2, Saints Row: The Third - Steam keys selling
08/01/2013 - Steam Trading - 3 Replies
Key for games: Risen 2, Sacred 2 Gold, Saints Row 2, Saints Row: The Third One key for all games - 5$ usd Skype z-o-m-b-i-e18 Accept only paypal.. + Selling key for Gratuitous Space Battles and Gratuitous Tank Battles for steam
[Selling] Risen 2, Sacred 2 Gold, Saints Row 2, and Saints Row: The Third Steam Keys
08/01/2013 - Steam Trading - 1 Replies
Habe 2 Pakete an Spiele zu verkaufen da ich einen Teil bereits besitze. Nummer 1 : Risen 2, Sacred 2 Gold, Saints Row 2, und Saints Row: The Third Steam Key Nummer 2 : Dead Island GOTY und Saints Row: The Third The Full Package (DLC) Steam Key Schreibt mir doch einfach wie viel ihr dafür geben wollt :) LG Zockediezock



All times are GMT +2. The time now is 17:43.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.