Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General Gaming > General Gaming Discussion
You last visited: Today at 13:36

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Lichtlevel ändern/lightlevels change inDaoC?

Discussion on Lichtlevel ändern/lightlevels change inDaoC? within the General Gaming Discussion forum part of the General Gaming category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2008
Posts: 25
Received Thanks: 0
Lichtlevel ändern/lightlevels change inDaoC?

hi, im playing on a freeshard and looking for a method to get always "day" at the monitor (i know somewhat like this from ultimaonline)...anyone know a way to do this? or maybe an instruction, how i could find somewhat with cheatengine? i never see any inc if its night around .

german: hi, ich spiele auf einem freeshard und wüsste gern, ob es eine möglichkeit gibt, die lichtverhältnisse immer auf "tag" zu haben, da ich nachts schlichtweg nix sehe...ich kenne etwas ähnliches von ultimaonline (da im endeffekt wohl nur serverseitig gesagt wird, hier is grad nacht und der client dann sozusagen abdunkelt).

kurzfassung/ short introducing my prob: ---> []

danke/thnx
lumber2 is offline  
Old 04/04/2009, 16:17   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2008
Posts: 25
Received Thanks: 0
alles zurück, ich habs dank dem thread darüber.
i got the answers in forum, sorry for that post.
lumber2 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
job change ändern!
05/25/2010 - Flyff Private Server - 2 Replies
hi ich wollte fragen also ich habe offi files wie kann ich die 2 te jobchange wegmachen?
Frage zu einem Change (spell aussehen ändern)
06/03/2009 - World of Warcraft - 0 Replies
Tach zusammen, ich hätte da ma ne frage, ob man das Aussehen ändern kann von Spells.. Jetzt zb. mal von Versengen(Mage talent //scorch) zu Verbrennen(warlock talent//Incinerate). Fals jmd. mir weiterhelfen könnte plz=):bandit:
Color change / Farbe ändern
04/18/2009 - Cabal Online - 2 Replies
hi all is there any way to change only the color of weapons or armor? gibts eine möglichkeit nur die farbe der waffen oder rüstzungen zu ändern?
Server Name ändern?? Server Name Change??
04/06/2008 - Silkroad Online - 1 Replies
Hey, ich bin neu hier und hab Den EMU und meine fragen: Kann ich das so ändern das man schn eller levelt?? Also die Rates ändern? Kann man Den Server Namen ändern? Danke schonmal in Vorraus Mfg Kolo _________________________________________________ __________________________________________________ _________________________
Passwort ändern/change
12/14/2007 - Silkroad Online - 3 Replies
Hi, ich hab mal ne frage. Wie änder ich mein Passwort bei sro. Ich weiß früher war das noch so mit "forgot pw or id" aber jetzt hab ich kein plan mehr. Bitte um schnelle hilfe stehe unter hack drohung. English(Translated by google sry for gramma;)) Hi, I did ask ne times. As I change my password at sro. I know sooner was still "forgot pw or id" But now I no longer plan. Please help to stand fast in hack threats.



All times are GMT +1. The time now is 13:36.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.