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Guild Wars 2 : Fakten, Fakten, Fakten!

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Old   #31
 
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q: ich hab mir vor längerer zeit mal part I von GW geholt und war auch recht begeistert hab dann aber dennoch aufgehört zu daddeln da es alleine keinen spaß gemacht hat vor allem auch wegen der instanzierten missionen die man ja nur im team bewältigen kann aber gut meine eigentliche frage ist wenn GW2 dann endlich erscheint ob man dann die alten teile braucht oder ob das quasi ein kompletter neuanfang wird ich meine damit einfach: GW2 kaufen+account erstellen (man kann alte zwar übernehmen hab ich gehört aber die daten von meinem sind mir leider abhanden gekommen) oder i.was anderes?



kjhgvctxdrfs is offline  
Old   #32
 
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Guild Wars 2 ist ein ganz neues und eigenständiges Spiel. Du brauchst also die alten Guild Wars 1 Teile nicht.
Einfach Guild Wars 2 kaufen, wenn's da ist und Account erstellen.

Man soll sich wahrscheinlich einen Charakternamen reservieren können aus GW1. Sprich wenn du in Guild Wars 1 einen bestimmten Charakternamen hast, soll man sich den angeblich reservieren können. Ist aber noch nichts genaueres dazu erschienen.

Ansonsten hat man auch nicht wirklich vorteile wenn man die gw1 teile bestitzt. Man soll wohl auch irgendwie Bonus Items bekommen, wenn man eine Volle Halle der Monumente hat ( Eye of the North Addon) aber ich vermute es wird nichts weltbewegendes sein. Kannste dir so vorstellen, wie die Bonus Items wenn du ne PreOrder oder COllectors Edition hast. Da gabs auch immer irgendwelche Minipets / Waffen etc. die es im Spiel sonst nicht gab. Aber wie gesagt, nichts Weltbewegendes.

Aber Waffen, Gold, Rüstung oder sonst was aus GW1 nach GW2 "übernehmen" geht definitiv nicht.

Aber eine Überlegung ob man sich noch die anderen GW1 Teile holt ist es trotzdem Wert. Immerhin ist noch kein Release Date bekannt, man rechnet zwar mit Ende 2010/ Anfang 2011 aber wer weiß das schon so genau.
Und die Guild Wars Collection mit allen Teilen kostet imo auch nur noch 30-40 €. Und du hättest was zu spielen bis zum Release von GW2. Lernst die Story kennen, die Klassen etc.


Adroxxx is offline  
Old   #33
 
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ich muss mich bedanken für deinen ausührlichen post und wenn das stimmt dass alle teile nur 30-40 € kosten dann überleg ichs mir wirklich sie vll doch zuzulegen da wie gesagt der release termin ja noch auf sich warten lässt wies scheint ach ja erfahrungen konnte ich schon etwas sammeln aber ich weiß dass das spiel noch viel mehr zu bieten hat insbesondere wenn man die anderen teile besitzt da dann ja mehr klassen zur verfügung stehen wie ritualist oder assassine und eben sowas (ich hab damals vll 1 monat gespielt hatte da so weit ich mich erinnern kann einen lv 20 W/N) aber gut ich werd einfach drüber nachdenken und auf GW2 warten haha
kjhgvctxdrfs is offline  
Old   #34
 
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http://www.amazon.de/Guild-Wars-The-Complete-Collection/dp/B001GZGUYI/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=videogames&qid=1251969262&sr=8-1
Sind alle Teile drin, Prophecies (der erste), Factions, Nightfall und Eye of the North.


Adroxxx is offline  
Old   #35
 
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seh ich mir mal an
kjhgvctxdrfs is offline  
Old   #36
 
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Originally Posted by ArenaNet
"Event system is designed so that players will want to work together." Events = incidents in world that you can influence.
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Originally Posted by ArenaNet
Quests in GW2 are specific to your particular character's story, not mundane "kill ten rats" errands.

Here the whole Interview:

Guild Wars 2 is fast becoming one of the most anticipated MMO-type games since the release of the Guild Wars 2 trailer and follow up articles and interviews. Jeff Grubb – World Designer and Writer for Guild Wars 2 - just back from a busy time at Germany’s Gamescom, and he was graciously able to answer a few questions before heading off to PAX 2009, where ArenaNet will have plenty of events. (Be sure to check out their giveaway times for their 128-page Guild Wars 2 concept art book.) On to the questions!

Now that the gates have opened on Guild Wars 2 information, will any secrets to Guild Wars 1 be further explained, such as Bahltek, the undeciphered Asuran banner, or the giganticus lupicus?

Short answer – yes. It is the same world, so we will be using the lore and history of the world. What pieces get revealed and explained will develop as the story evolves. And just to drive you mad, at least one of the items listed will be addressed.

The focus of the story in the trailer seemed to be on the unification of the races and one elder dragon, Zhaitan. The other awakening dragons are only mentioned in passing. Will the first Guild Wars 2 story (campaign, story arc, etc.) deal primarily with Zhaitan and Orr, or will we encounter the other elder dragons as well?

The ultimate foe of Guild Wars 2 is Zhaitan, but the influences of the other dragons run deep through Tyria – Jormag’s worshippers are active among the Norn, Kralkatorrik’s brand is carved across the charr lands in Ascalon, and the minions of Primordus continue to surface across the land. But the story of GW2 leads to Orr, and the City of the Gods which is Zhaitan’s lair.

Why did the elder dragons awaken now, and nearly all at once?

By “nearly” you mean “once every fifty years or so over the past 250 years”. This is a lifetime in human terms, but an eyeblink in the history of the world. They are primordial powers that now are growing restive and unleashing their power on the world.
Why exactly are they waking up now? Unrevealed, but they are waking up hungry.

Humans are an interesting wild card in the Guild Wars world. What we know is they first appeared in Cantha, the Empire of the Dragon, and the now-called human gods were very relevant to all the lore built up in Guild Wars 1. Now, with the awakening of the elder dragons and waning of the human race, the human gods are less involved in the world of Tyria. Who or what created the human race and what is their point of origin? Why do the other races seem to hold so little value in the human gods, who allegedly “created” Tyria as we know it?


The full story of the origin of the humans has yet to be revealed. They arrived in the Tyria (the continent) sometime after they first appeared on Tyria (the world). It seems, from their previous appearances, that they have come up from the south, so the “human homeland” may be further south than Elona and Cantha. The idea of human gods “creating” Tyria is viewed by other races with mixed reactions. The charr think of it as theological propaganda (and that the human gods are not true gods, only more powerful, once-mortal, beings). The asura are perfectly willing to accept the idea of gods as (rather large) gears in the Eternal Alchemy. Norn are perfectly willing to allow the idea of gods, but think of them as a different type of their own animal spirits. The sylvari consider them unproven, since the gods have not shown their presence directly to the sylvari.

Which came first to the world of Tyria, the elder dragons or the human gods (current pantheon or predecessor pantheons)? Do they have any prior relationship, especially since the human gods created Glint, a dragon, to shepherd their creations?

The Dragons, as we said, have always been here. The gods predate the humans, but not by much. Much of what we know about Glint comes from Glint herself. The truth of the matter may be very different, and she has her own reasons for saying what she has said.

Kerrsh’s quest line in Eye of the North (ending with the quest The Path to Revelations) is a hotly debated topic on the lore forums. Why are the facets of the human gods depicted as dragons? Can the gods’ cryptic message be explained in terms of Guild Wars 2?

Dragons are power, and the facets reflect the nature of the power that the human gods have harnessed. Both the Asuran Central Transfer Chamber and the City of Arah were built on places of power, which turned out to be directly over Elder Dragons.

It is possible that the cryptic message refers to the Dragons – “a land unwaking” could be the risen kingdom of Orr, and answers to the origin of the dragons do lie there.

Dwarves are also an interesting race in that, according to the trailer, they actually had legends about Zhaitan. Given that they also had legends about the Great Destroyer, the dwarves seem to have much more knowledge about the elder dragons than the other races. What year were the dwarves created, and what legends did they have about Zhaitan?

As one of the elder races, dwarves know more about the Primordus, his minion the Great Destroyer, and their dragon kindred. Only a portion of that was written down in books such as the Tome of Rubicon, but the knowledge still survives elsewhere.

The Mursaat was one of the favorite races of the players, even though their demise was caused by players’ hands. What can you tell us about the few Mursaat that were left after Eye of the North? What have they been up to for 250 years? Will they make an appearance in Guild Wars 2 or will more Mursaat Rallies have to be held?


The Mursaat are a favorite race here at ArenaNet as well, and we have a number of creatives that are big Mursaat fans (which is why they showed up in the Bonus Mission Packs). Their ultimate fate has yet to be revealed, so keep holding the rallies.



Source:
Adroxxx is offline  
Old   #37
 
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Adroxxx is offline  
Old   #38
 
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Originally Posted by Wartower.de
Los geht es mit dem ersten Interview bei . Daraus nehmen wir mit, dass jede Rasse ihr eigenes Startgebiet hat. Wenn sich Eure Gilde vor hat etwas heterogener über die Rassen zu verteilen, wird es Euch in GW2 zunächst etwas zersplittern. Überhaupt wird das Wort Solospiel recht offen in den Mund genommen.
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Originally Posted by Wartower.de
Ab jetzt sprechen die Bilder. Bei Rich Anderson geht es etwas blutiger zu als letztlich im Spiel zu erwarten ist, bei gibt es schon die ersten GW2 Rüstungen zu bewundern. Zu finden sind die Bilder später auch im GW2 Artbook.
Hier nochn paar infos "frisch" vom wartower.
-globe- is offline  
Old   #39
 
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Originally Posted by -globe- View Post
Hier nochn paar infos "frisch" vom wartower.
Die Rüstungen ähneln denen aus GW schon sehr aber weningstens sind die fantasievoller als aus Eotn ;>

Außerdem scheint es Gildentabards wie in WoW zu geben
USB Schnittstelle is offline  
Old   #40
 
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Joa die Rüstungen sehen schon ziemlich gleich aus. Was aber auch nicht soo schlecht ist. Ist immerhin eine Verbinndung zu GW1. Aber paar ganz neue Rüstungen wären auf jedenfall nicht schlecht.
Adroxxx is offline  
Old   #41
 
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ausfürliche Analyse des GuildWars2 Trailers.
-globe- is offline  
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Old   #42
 
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Schon lustig, was die alles aus diesem kurzem Trailer rausziehen. ;D
Adroxxx is offline  
Old   #43
 
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Bereits Anfang Oktober tauchten erste 3D Modelle aus GUILD WARS 2
auf. Diese Stammen von Matthew Medina - einem der Senior 3D Artists bei ArenaNet - und zeigen einige Landschaftsobjekte wie etwa die Behausung eines Charrs, oder eine Engelsstatue.




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USB Schnittstelle is offline  
Old   #44
 
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4 neue Konzeptzeichnungen aufgetaucht



Quelle: Wartower



Ich bin begeistert und kann nicht mehr bis zum release warten
USB Schnittstelle is offline  
Old   #45
 
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leider erst 2011 was ich letztens gelesen habe

berichtigt mich


Polypropylen is offline  
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