Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 20:49

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Teamspeak3 - Question

Discussion on Teamspeak3 - Question within the General Gaming Discussion forum part of the General Gaming category.

Reply
 
Old   #1
 
souotiagocardoso's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2012
Posts: 51
Received Thanks: 95
Lightbulb Teamspeak3 - Question

Hi ElitePvP members.
I have any questions for you!
Is there any way to open a teamspeak3 server, with hosting websites free?
Thanks for all!!
souotiagocardoso is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Teamspeak3
07/12/2012 - Technical Support - 3 Replies
Ich suche jemanden der mir zeigen bzw mir mein Rechte system auf meinen ts3 Server einstellt und 2.frage wie erstellt man einen Bannner?
TeamSpeak3 ???
12/16/2011 - Off Topic - 4 Replies
Hey, Ich Suche gern ein TeamSpeak3 Sponsor, wir sind ein CF Clan und Suchen dazu noch ein TeamSpeak3 Server, wir sind im TeamSpeak eig. immer 10 Stk Online bräuchten ein Server ca. mit 30 Slots das würde reichen da wir in mom den Clan neu aufbauen sind wir nicht so viele ,kommt aber noch. Also wer ein hat bitte melden hier via pn oder skype: fuuka954 mfg!
TeamSpeak3 ???
12/15/2011 - CrossFire - 1 Replies
Hey, Ich Suche gern ein TeamSpeak3 Sponsor, wir sind ein CF Clan und Suchen dazu noch ein TeamSpeak3 Server, wir sind im TeamSpeak eig. immer 10 Stk Online bräuchten ein Server ca. mit 30 Slots das würde reichen da wir in mom den Clan neu aufbauen sind wir nicht so viele ,kommt aber noch. Also wer ein hat bitte melden hier via pn oder skype: fuuka954 mfg!
Teamspeak3
01/02/2011 - Off Topic - 6 Replies
HEy Leute, also gibs hier wenn der Ts 3 kostenlos server anbietet? oder kennt ihr nen guten hoster? bräuchte nämlich für mein gilde ein Ts 3:)
Teamspeak3
12/19/2009 - Technical Support - 3 Replies
Hallo liebe COM Ich habe mir Teamspeak3 Client und Teamspeak3 Server heruntergeladen und nun möchte ich mich als SA einloggen nur wie?? wo muss ich hinklicken damit das geht??? Wäre echt nett wenn ihr mir helfen könnt



All times are GMT +2. The time now is 20:49.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.