Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General Gaming > General Gaming Discussion
You last visited: Today at 03:43

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



C&C Generals Maphack 1.08

Discussion on C&C Generals Maphack 1.08 within the General Gaming Discussion forum part of the General Gaming category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2005
Posts: 94
Received Thanks: 0
Hi da ich ab und an Generals zocke habe ich mich ein wenig damit beschäftigt und einen kleinen Hack dafür programmiert.

Damit könnt ihr die Gegner durch den schwarzen Nebel sehen.

Ist für die neuste Version 1.08

Einfach C&C Generals starten.
Das Programm starten und auf On klicken.
Nun bleibt der Hack solange aktiv bis ihr wieder auf Off klickt.

Viel Spaß damit.

~Batfitch
Attached Files
File Type: ibf post-29-1153831988.ibf (3.5 KB, 215 views)
Batfitch is offline  
Old 09/02/2011, 15:39   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2011
Posts: 1
Received Thanks: 0
wo ist der download link
gunay is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Commander & Conquer Generals, onlineproblem
03/23/2010 - Technical Support - 8 Replies
hallo, ich spiele nun seit längerem das Spiel C&C generals und zwar online. Nun habe ich seit etwa 6 Wochen den telefonanbieter gewechselt und mir wurde eine Dsl-easy box geschickt die ich erfolgreich angeschlossen, eingerichtet und benutzt hab. Jetzt kann ich aber das Spiel nicht mehr online zocken. Da steht immer wenn ich das Spiel online starte : Warte auf Rückmeldung ... dann kommt ne fehlermeldung und da steht ich soll meine firewall checken, naja das würd ich ja gerne machen aba...
C&C Generals Battletech The Capellan Solution
08/09/2009 - Off Topic - 0 Replies
hi can soem1 plz give me the registery info of C&C Generals Battletech The Capellan Solution or give me an SS of the registery (without the serial number) cuz i got the game and i just need the registery to make it work (i tried to google it but couldnt find) so please can some1 who have the game help me? Thank You.
Command & Conquer Generals/Generäle
04/01/2007 - General Gaming Discussion - 0 Replies
Hallo Also Habe hier mal die kompletten rar gesuchten Mapgens hochgeladen die sind schon etwas älter aber EA bringt es ja nicht fertig updates für dieses game zumachen. Somit gehen alle eigentlich es kommt auf die Grundversion eures Games an und auf die Art deutsche oder usa version. Naja ihr könnt es ja hier testen http://home.arcor.de/zeusle/GENERALS/MapGen%201.7 b.zip http://home.arcor.de/zeusle/GENERALS/MapGen%201.7 C.zip http://home.arcor.de/zeusle/GENERALS/MapGe...en%2 01.7D.3.zip...



All times are GMT +2. The time now is 03:43.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.