Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General Gaming > General Gaming Discussion
You last visited: Today at 14:17

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



L.A. Noir - Letze mission

Discussion on L.A. Noir - Letze mission within the General Gaming Discussion forum part of the General Gaming category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2010
Posts: 51
Received Thanks: 11
L.A. Noir - Letze mission

Hay,

ich habs grad durchgespielt und mir tapfer die credits angesehen (kann man ja leider ned wegklicken)
dann wurde ich ins menü geschickt und dann hab ich auf fortsetzen geklickt doch dann musste ich nochmal das mit der auto verfolgung machen aber das hab ich schon gemacht..... is das so richtig oder wie kann man die verbleibenden straßenverbrechen abschließen und filmdosen sammeln

Bitte um hilfe
Lg
len77 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
ninja saga instant mission, do 4 tp mission, 1 hit ko boss, rank up
12/14/2011 - Facebook - 17 Replies
:pimp: 1. Extract all the files in the archive 2. Open Fiddler 3. Clear fiddler cache and clear your browser data. 4. Select all .swf files and drag files into fiddler 5. Make sure "Enable auto.." and "Permit pass..." are both ticked. 6. Go to Ninja Saga and log in. 7. Go to Mission Room.
Cheat Mission NinjaSaga Full (include mission hanami)
06/13/2011 - Facebook - 13 Replies
ok cekidot (Check it out) Fitur : -Semua Misi Keren di C -Mission TP HACK (dapet TP 1000 per misi) di Grade TP Training -Cheat EXP (Untuk PET Saja) di A -Instant Mission -Mission Hanami Unlimited di C -Cheat Gold (100 Buah Senjata Practice Saginata per misi)
[GUIDE] DT RUN letze 3 Ebenen
11/12/2009 - Metin2 Guides & Templates - 10 Replies
Da Mepax und Garuga sich immernoch streiten, Mepax jedoch keinerlei Ahnung von den letzten 3 Ebene hat schreibe ich mal einen kleinen Guide hierzu: 6. Ebene Ihr kommt in ein leeres Stockwerk nur mit 4 Metin des Todes, diese müsst ihr kaputtmachen, es ist empfehlenswert einen einzigen Spieler beim letzen Metin vorzulassen, der alle Mobs weglockt...Denn wenn man diesen gekillt hat spawnen die ganzen Dämonen und der Metin des Mordes...Die Dämonen respawnen immer wieder, deshalb das weglocken...
Letze Quest vor Tagebuch?
04/11/2009 - Metin2 - 5 Replies
Hallo, liebe Com.. Spiele auch Metin2 Korea momentan (46) Und möchte endlich die Tagebuchseiten anfangen ;P Habe alle Quests durch und die 100Bogis gekillt, daraufhin den Jin Hee wie es sich gehört. Dann Erschien die Quest nun weiss ich nicht weiter. http://kevinrap2008.bplaced.net/wasnun.JPG
noir sih te pag!?!?
07/04/2005 - Off Topic - 6 Replies
01:12:56 x]vIrusvIrusvIrusvIrusvIrusvIrusvIrusvIrusvIrusvIr usvIrusvIrusvIrus[x: cih habe noir entdeckt O_o



All times are GMT +2. The time now is 14:17.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.