Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > News & More > Gaming News > Gaming News - EN
You last visited: Today at 07:44

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

The blood of the vein

Discussion on The blood of the vein within the Gaming News - EN forum part of the Gaming News category.

Reply

Old   #1

Jed7's Avatar

elite*gold: 130
Received Thanks: 43
Post The blood of the vein

Started in 1163 but delayed by the Black Death that swept the Middle Ages, resumed in 1342 before being postponed again while the kingdom's finances recovered, postponed in 1494 due to the discovery of the New World, then back in the pipeline before the 1983 crash, the Covid and the Ukraine war tarnished its ambitions, Bloodlines 2, the sequel to the action-RPG Vampire: The Masquerade - Bloodlines, might finally be released in 2023. In any case "it's definitely not impossible". after Fredrik Wester the president of Paradox Interactive, that I imagine now with the physique of Kaaris responding to his interview with a Swedish media with "Exactly, yeah, yeah, yeah, yeah, you're well informed!
Attached Thumbnails
The blood of the vein-bloodlines2-422x251.jpg  
Jed7 is online now  
Old 11/18/2022, 12:15   #2

vally.'s Avatar

elite*gold: 82
Received Thanks: 177
bro i had a ******* stroke trying to decipher your gibberish
vally. is offline  
Old 11/19/2022, 12:15   #3

Trader1800's Avatar

elite*gold: 83
Received Thanks: 2
Quote:
Originally Posted by vally. View Post
This lol.

Didnt understand a thing either.
Trader1800 is offline  
Old 11/23/2022, 23:58   #4

MikeandIke12341's Avatar

elite*gold: 2
Received Thanks: 2
Quote:
Originally Posted by vally. View Post
Yeah... no idea what he's on about lol
MikeandIke12341 is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
Vein Miner Hilfe
07/07/2018 - Minecraft - 1 Replies
^topic Ich habe mir einen server gemacht (Pyramid Reborn) und habe Vein Miner hinzugefügt, jedoch möchte ich das Vein Miner nur Wood (keine Planks) und Ore's abbaut und nicht alles :/ jedoch weiß ich nicht wie es geht. :3 mir ist schon 3x die Base abgebaut worden (Slabs) Vielleicht kann mir hier jemand helfen.
Code Vein: Neuer Trailer liefert erste Eindrücke
06/12/2017 - Gaming News - DE - 0 Replies
Auf der E3 stellte Bandai Namco einen neuen Trailer zu dem Action-Rollenspiel Code Vein vor. In dem Trailer werden erste Spieleindrücke, neue Charaktere und außerdem ein neues Kampfsystem vorgestellt. Des Weiteren wurde auf der Pressekonferenz bekannt gegeben, dass das Spiel nicht nur für die PlayStation 4 und den PC erscheinen wird, sondern ebenfalls für die Xbox One. https://www.youtube.com/watch?v=kIvHwLQYOjE In einem Pressetext von Bandai Namco hieß es zum Setting: "Nach einer...
Code Vein: #PrepareToDine Spiel enthüllt
04/21/2017 - Gaming News - DE - 2 Replies
Nun hat Bandai Namco die Hüllen von #PrepareToDine fallen lassen. Hinter dem mysteriösen Teaser-Trailer versteckt sich das Spiel „Code Vein“, welches den Spieler vor eine große Herausforderung stellen soll. Wie sich bereits erahnen ließ, werden wir durch eine Welt streifen, die von Vampiren bewohnt wird, während die zivilisierte Menschheit längst ausgestorben ist. http://i.imgur.com/zgzMvDc.png Neben einer Vielzahl an Screenshots kündigt Publisher Bandai Namco an, dass das Spiel nächstes...
[Epic] Instant Copper Vein Spawn
04/11/2008 - WoW Exploits, Hacks, Tools & Macros - 11 Replies
http://img353.imageshack.us/img353/7459/exploitwf9 .jpg Here we go.... There is instant spawn point of Coppers. If you new in wow . You can make 10g/hour here. (good for level 10 isnt it?)

All times are GMT +1. The time now is 07:44.