Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Freebies
You last visited: Today at 03:17

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

[kBot no GG] + [3 license moves] GIVEAWAY!

Closed Thread

Old   #16

elite*gold: 2
Received Thanks: 27
Ich würde gerne meine Lizens moven, falls mein Account gebannt wird weil er noch keine 31 Tage alt ist

»EpiX« is offline  
Old   #17

elite*gold: 0
Received Thanks: 25
Ich hätte gerne ein LicenzMove weil ich alle Gates 2mal stehen habe , aber keine lust habe sie durch zuspielen.

Ich habe vor 2Tagen eine 50k Leitung bekommen und diese gleich für den Kbot ausnutzen.
Mit dem acc , mit dem ich spielen möchte hat aber leider kein Kbot licenz nur mein 2. acc hat diese licenz , deswegen würd ich gerne eine Licenz wechsel haben =)

oniel13 is offline  
Old   #18

elite*gold: 132
The Black Market: 147/0/0
Received Thanks: 4,365
Hallo iMystery,
ich finde es toll was du machst und andere die nicht so viel Geld haben können sich eine Lizenz gewinnen (Sehr Super).

Ja und weiterhin wünsche ich dir eine gute Zeit hier im Epvp Forum.
Deinen Infotheard finde ich sehr Geil!

Also ich würde die Lizenz gerne haben um die einem Guten Freund geben zu können welcher auch unbedingt auf meinem Server anfangen möchte. Weil es ist sehr traurig wenn ich alleine durch die Maps fliegen muss und keinen habe der mit mir auf den PVPs battlen kann.

Mfg Thomas
Elsastylez is offline  
Thanks
1 User
Old   #19
SweetnessOverflow セラニエル

elite*gold: 420
The Black Market: 199/1/0
Received Thanks: 4,713
Hi Basti,

finde es echt super von dir, dass du das Giveaway machst. Aber du hast dir auch echt verdient die ganzen Thanks und so durch deinen tollen Thread. Und das du jetzt der Community was dafür zurückgibst, boah, einfach nur Top!
Solche Leute wie dich braucht epvp mal wieder, solche die der Community was geben, und nicht solche "Tanten", die nur rummeckern.
Und die Lizenz. Naja. Ich brauch sie halt You must register and activate your account in order to view images.
Aber einige andere (nicht alle) hätten sich die Lizenz auch verdient, denen ich hier auch viel Glück wünsche!

Gruß,
Daniel

Serraniel is offline  
Thanks
2 Users
Old   #20

Received Thanks: 0
so was tun müssen,
ahmetmj is offline  
Old   #21

elite*gold: 276
Received Thanks: 15
Ich würde gerne die Lizenz haben, um Uri zu sammeln bis zum umfallen. Ich werde sicherlich den Leuten von BugPoint kein Geld mehr in den ***** schieben, damit sie dann das Geld für Brainstorming im Puff verschwenden und den Usern nichts bieten... Mein Geld ist mir zu wertvoll dafür, aber mit dem kBot würde ich auch ohne Geld auszugeben endlich an ein bisschen mehr Uri gelangen !
ification is offline  
Old   #22

Received Thanks: 9
Ich will die haben, da ich mein Geld lieber für BIIIIER ausgebe
lord77763 is offline  
Old   #23

Received Thanks: 10
in my server; i am in first 200. i can not give money to uridium because my brother is very very nervous person. if i give money he will very angry with me.. so if i can not give money to uridium ; my account will go for the reduced rank .. i am playing manuallyn now; i can keep the sorting but not rise so if you give licence to me i will rise; i will sleep (some days i am not sleeping more than 2 hours) ; i will enjoy; i will smooth

sorry for my english so I had help to translate.
hllcnr is offline  
Old   #24

elite*gold: 20
Received Thanks: 6
I wanna !
t0ni is offline  
Old   #25

Received Thanks: 1
me gustaria ganar la licencia por que siempre me matan por que soy peque nos mandan guerra y no podemos hacer nada contra los fuertes porfavor regalame tu licencia del kbot quiero poder ayudarme a mi y a mis amigos del clan ^^
loverush is offline  
Old   #26

Received Thanks: 5
Hi. I want to win kbot license.

I'm from Mexico and from here is a bit difficult to buy a license. is much more expensive in Mexican currency, and there are few ways to pay from mexico.

Try to buy a license for sms but the seller turned out to be a scammer.

A year ago I had an account at the America2 server, but stolen.

I know I'm not very active in the forum but that's because I do not speak English. I would greatly appreciate if I win the license

Help me a lot and would be very grateful if you give me the license.

Thanks ^ _ ^

Sorry for my english
I use the google translator

Video:

cyberbotx is offline  
Old   #27

Received Thanks: 113
O, oops I sent a pm instead of posting it here
hosein78 is offline  
Old   #28

elite*gold: 41
Received Thanks: 2,060
~up => STOP PM'ming me & post ur requests here!
105 077 121 is offline  
Thanks
1 User
Old   #29

elite*gold: 60
Received Thanks: 2,996
mein hauptacc wurde für 3 monate gesperrt und da ich noch die gg lizence hab würd ich sie gerne auf eine andere userid zwitchen.

lg

p.s.find cih super wie du dich hier einsetzt und verlosungen machst.
linksus is offline  
Old   #30

Received Thanks: 5
hey I want this think to be a best player
i know that it could be best reason but I don´t care who do you choose
but i hope that you choose me
I want the kbot no GG becouse in my server is very hard to Avans I paly mannually and i want a little extra help to be a better player.
I can´t bouy the licence no couse I don´t have money it´s just for I don´t have the mediums to do I´m from Central America
If you give me the license I will be very happy and I never will forget this
I had an account more stronger no FE but so so strong but it was stoled by a hacker
I hope that you choose me I can not tell you how grateful I would
Regars mrls25
PD. thank for do it for our comunity

mrls25 is offline  
Closed Thread

« Previous Thread | Next Thread »