Hey everyone I was wondering if someone can help me find a good legit softaim for Fortnite, I only need something like a strong aim assist and or Trrigerbot.
looking for legit hack with nade tools and light aim assist or trigger 08/27/2021 - Counter-Strike Trading - 5 Replies Hi
Idk if i am right here but i am looking for a premium tool with possible legit settings for MM with nade fixpoints, light aim assist and LUA changer.. price doesn't matter. It shouldn't be that public so i can play with my skins with my smurf account..
:)
[Selling] 🔥 AIM ASSIST / SOFT AIM PC. 🔥 02/21/2021 - Fortnite Trading - 4 Replies WELCOME TO H00LY'S SERVICE.
I sell "SOFT AIM" "AIM-ASSIST" IN PC.
Its a good config, with 3 accompanying programs to have 0input lag, and a good tracking.
Can use the swich version (JOYSTICK DETECTED) or the M&K version like "Kquid" with 60% aimassist and possibility to stream.
Aoe assist mit lv 60 1o1 assist machen 08/27/2010 - Flyff - 1 Replies Hallo wollte fragen ob man mit lv 60 oder höher seinen aoe assist auf 1o1 assist staten kann mit event reskill und lvlt man mit einem aoe assisten schneller auf lv 60 als mit einem 1o1? weil will einen neuen assisten anfangen weil ich denk das ich damit schneller auf 60 komme als mit meinem 1o1 lv 48 auf 60