Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Flyff > Flyff Private Server > Flyff PServer Guides & Releases
You last visited: Today at 23:30

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[Release] CFlyff self-made Height Map für Beast

Discussion on [Release] CFlyff self-made Height Map für Beast within the Flyff PServer Guides & Releases forum part of the Flyff Private Server category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2010
Posts: 238
Received Thanks: 30
[Release] CFlyff self-made Height Map für Beast

Huhu,

hiermit möchte ich die von mir selber erstellte CFlyff Height Map für den Beast mit euch teilen.

Eigentlich wollte ich irgendwann mal das alles in Angriff nehmen, leider fehlt mir jedoch die Zeit dazu. Vielleicht kann ja auch jemand anderes damit was anfangen.

Height-Map


Dazu nochmal in farbig zum besseren Vorstellen:



Achtung: Wenn ihr dies als Map im Beast machen wollt, empfehle ich euch die Map in gleich große Quadrate zu teilen und immer einzelne Maps zu machen und diese dann manuell zusammen zu fügen.

Hier mal einzeln (bin mir gerade nicht sicher ob es alle Teile sind, wenn nicht müsst ihr euch die fehlendne selber machen ):




Viel Spaß damit

(c) Spheromany/Sterna
Spheromany is offline  
Thanks
3 Users
Old 07/28/2013, 12:48   #2


 
Reavern's Avatar
 
elite*gold: 15
Join Date: May 2010
Posts: 5,996
Received Thanks: 2,283
Wenn man weiß wie es geht und die Bider richtig anpasst, ist es sehr hilfreich
Reavern is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Release] CFlyFF bin Converter
12/25/2013 - Flyff PServer Guides & Releases - 24 Replies
So Leute .... Ich und ein paar andere ... ich weiss nur von ein paar Amerikanern ... sind an dieses Tool gekommen .... Da sich einige Hart fühlen ... Release ich es ... Ich denke das Ding wurde anderswo eh schon Released .-..
[Release] cFlyff Models
09/10/2013 - Flyff PServer Guides & Releases - 12 Replies
Heeeyjo Epvpers Hier Release ich die Kompletten cFlyff Models +mdlObj.inc Im Release sind cFlyff Models+v19 Flaris Models
[Release] Cflyff Bodentexturen
03/06/2012 - Flyff PServer Guides & Releases - 4 Replies
xx
Cflyff Beast!
08/21/2011 - Flyff Private Server - 2 Replies
Hallo ích wolte mal kurz fragen kann man sich ein Cflyff Beast selbermachen =? Also mit den Cflyff ingame moddels usw
[Release] Get Height
03/07/2011 - Kal Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 19 Replies
So many releases lately. I thought it was time to make a contribution as well. A couple of years ago, Bakabug released KalHack11. I don't think he likes to be reminded on the way he wrote code back then, but even so... his code has been the base of many sources till today. Basically his method to get the height in KalHack11 was: DWORD OrigHeight = SearchPattern("55 8B EC 81 EC 94 00 00 00 D9 45 08 D8 35 ? ? ? ? D9 5D 08",0x00400000,0x007FFFFF); DWORD MyHeightBack = OrigHeight...



All times are GMT +2. The time now is 23:30.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.