Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Flyff > Flyff Private Server
You last visited: Today at 16:17

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



SFX editor problem

Discussion on SFX editor problem within the Flyff Private Server forum part of the Flyff category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2013
Posts: 24
Received Thanks: 0
Exclamation SFX editor problem

when I finish editing or creating a skill sfx, unless of a bug, the file gets saved with size 0kb.Será which is my sfx this buggy? if you have an editor sfx it to work properly, send me
xpyro2 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Problem with pk2 editor
09/19/2011 - SRO Private Server - 0 Replies
hi all , i got problem with pk2 editing to play server NexSro here it is when i open media , was working with me on 7 x64 idk on xp sp3 wouldn't work http://www.elitepvpers.com/forum/private-sro-adve rtising/1440390-nexsro-play-fun-server-hamachi.htm l
Map editor problem
08/19/2011 - Flyff Private Server - 1 Replies
Hallo habe den beast Masquerade Room v3 nun wolte ich eine welt öffnen die in ein v17 server drinne ist damit ich sie bearbeiten kann nun das probelm der Beast verursacht ein fehler musss geschlossen werden wen ich aber die map von einen älteren server nemme gehts ich müsste aber die map bearbeiten da ich auf den server mapper bin und der server läuft die ältere version der map nicht kann mir da wer helfen MFG
[Problem]WTR|ATR Editor von Apo und Ano
01/23/2011 - Metin2 Private Server - 0 Replies
Hallo, ich habe mir den WTR Und ATR Editor von Apo und Ano herunter geladen, aber der spinnt irrgentwie: Land Unbegehbahn (Berge) sind OK! So, Savezone ist verbuggt, man kann nicht draufegehn! Wasser unbegehbar ist verbuggt, man kann reingehen, und Mobs Spawnen. , aber net killen!
[VB 08]Editor Problem
09/18/2010 - .NET Languages - 21 Replies
Hi Com ... Ich habe ein Problem und zwar ich bin ein Editor am basteln und in den will ich aber eine Syntaxhighlighting Funktzion drinne haben ... Gibts i-wo ein tut dazu o.ä. (habe in SuFu nix gefunden ... ) Bräuchte dringend eure hilfe.. . Passendes Beispiel bei dem Eine Syntaxhighlighting Funtzion drin ist : http://www.elitepvpers.com/forum/metin2-pserver-gui des-strategies/723703-release-questeditor-mit-synt axhighlighting-hanashi.html Thx im Vorraus ...



All times are GMT +2. The time now is 16:17.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.