Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Online Games Trading > Fifa Trading
You last visited: Today at 08:55

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



PSN gegen XBOX Transfer List Size

Discussion on PSN gegen XBOX Transfer List Size within the Fifa Trading forum part of the Other Online Games Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2008
Posts: 14
Received Thanks: 1
PSN gegen XBOX Transfer List Size

Hi,

suche jemanden der mir xbox transferlist size schicken kann und ich im Gegenzug dazu fuer playstation schicke. Bin momentan level 56 also wuerde eine transferlist size von 80 maximal gehen.

Bei interesse gerne skype: ginsork
Gins is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Buying] WTB Transfer list expansions (Level 53 & 83)
01/20/2014 - Fifa Trading - 2 Replies
Anyone minimum level 83 that could sell these expansions? On PS3.
[Buying] Fifa EAS FC Transfer Size LvL 83
10/30/2013 - Fifa Trading - 1 Replies
Suche jemand der bei EASFC LvL 83 oder höher ist und als Geschenk die LvL +20 Transfer List Size an 3 Accounts verschenkt. Wird natürlich auch mit Coins vergütet. __________________
[SIZE="6"][/SIZE]Wichtig an alle die gepowerlvlt werden möchten !![/SIZE]
08/21/2011 - WarRock - 2 Replies
habe einige Powerlvl service auf e-pvp getestet und auch einiges an geld gezahlt. Doch passt auf sie ziehen euch bloß das geld ab und verschwinden dan :(. Ich dachte wenigstens auf e-pvp wird macn nicht abgezogen aber kann man ja nix machen. mfg damdam9
[SIZE="4"][/SIZE]Account auf DELUM Tausche gegen eg acc
10/13/2010 - Last Chaos Trading - 3 Replies
88er titan,94er rk,93er assa,91er ns ns waffw +14 duals +15 jaguar etc. etc. privat meldne oder per skype:mihrvati10 für angebote



All times are GMT +2. The time now is 08:55.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.