Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Browsergames > Facebook
You last visited: Today at 06:39

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Millionair City 600K in der Minute Hack

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Talking Millionair City 600K in der Minute Hack

Hi Leute bin neu hier gruss an alle!
in MC wurden so ziemlich alle cheats gefixt ich hab nur noch diesen einen der funzt, wenn ihr welche habt die gehn bitte hier auch posten danke.#
So nun zu meinem Cheat:

Ihr braucht cheat Engine 6.0 hat glaub jeder und Free mouse auto clicker hier zum downwn

so und nun login im Facebook Millionair City sucht euch ne ecke wo ihr ein feld bebauen könnt (ein kleines Karo!) öffnet Cheat Eng. 6.0 und ladet plugin.container.exe
Jetzt geht ihr in eure stadt und baut ein kleines Karo danach wieder zu CE und first scan nach Value 1 kommen nen haufen felder links bei CE.
Jetzt wieder zu MC wechseln und dieses kleine Karo abreissen bekommt wieder 1000 coins zurück (Bitte immer das gleiche Feld bauen und abreissen). Und wieder auf CE wechseln und diesmal nach Value 0 (null) suchen aber nicht new scan machen sondern Next Scan.
Diese sache machen wir 5 6 mal bis links nur noch 7-8 Adressen stehen letzter scann sollte nach Value 1 sein.
So und nun alle oben stehenden Adressen nach unten holen und alle unten dax x setzen bei Active. Jetzt mit dem bulldoser wieder das gleiche feld abreissen und siehe da wenn Ihr auf das leere feld wieder drückt bekommt ihr jedes mal 1000 Dollar zurück obwohl dort nichts zum abreissen ist.
Jetzt machen wir Free mouse auto clicker auf und stellen diesen auf Secundenfeld 0 und 1/10S auf 2 oder 3 geht wieder auf das Feld wo nichts ist und drückt einmal die Mouse zum abreissen danach die Mouse nicht mehr bewegen und strg+F2 drücken und zum aufhören strg+F3

viel spass

Ps wenn ihr ne fehler meldung bekommt nichts machen geld ist nie weck bleibt auf dem Konto einfach neu ausführen und weiter!

DrBrain0707 is offline  
Old   #2

Received Thanks: 2
English please

adamnag is offline  
Old   #3

Received Thanks: 127
-----------------------english version----------------------------
Hi people am new here greeting to all!
in MC were pretty much all the cheats I've just fixed this one fun of, if you have what the go here and post thanks. #
So now to my cheat:

You need Cheat Engine 6.0 has any credible and free mouse auto clicker here to Downown Millionaire City BOMBA H

login so and now the Facebook Millionaire City you looking at corner where you can cultivate a field (a low diamond!) will open Cheat Eng. 6.0, and invite plugin.container.exe
Now go into your city and builds her a little Karo then back to CE and first scan pile none come to value a field next to CE.
Now switch back to MC and tear this little Karo gets back 1000 coins (build Please always use the same field and tear). And go back to CE and this time value to 0 (zero) but not looking to make new scan but next scan.
This thing we make 5 to 6 times left only 7-8 addresses are to be the final value should scan first
So and now get all of the above addresses all sit down and bottom dax x Active. Now with the bulldoser the same field again and see there tear when your pressing on the empty field again every time you get back $ 1,000 although there is nothing to tear.
Now we make free mouse auto clicker on and set it to 0 and Secundenfeld 1/10s goes to 2 or 3 back on the field where nothing is pressed once and then tear off the Mouse on the mouse not move and press Ctrl + F2 and stop Ctrl + F3

have fun

Ps if you do not get ne error message is money in the account will never wake again and just run on!
seraphian696 is offline  
Old   #4

Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by seraphian696 View Post
-----------------------english version----------------------------
Hi people am new here greeting to all!
in MC were pretty much all the cheats I've just fixed this one fun of, if you have what the go here and post thanks. #
So now to my cheat:

You need Cheat Engine 6.0 has any credible and free mouse auto clicker here to Downown Millionaire City BOMBA H

login so and now the Facebook Millionaire City you looking at corner where you can cultivate a field (a low diamond!) will open Cheat Eng. 6.0, and invite plugin.container.exe
Now go into your city and builds her a little Karo then back to CE and first scan pile none come to value a field next to CE.
Now switch back to MC and tear this little Karo gets back 1000 coins (build Please always use the same field and tear). And go back to CE and this time value to 0 (zero) but not looking to make new scan but next scan.
This thing we make 5 to 6 times left only 7-8 addresses are to be the final value should scan first
So and now get all of the above addresses all sit down and bottom dax x Active. Now with the bulldoser the same field again and see there tear when your pressing on the empty field again every time you get back $ 1,000 although there is nothing to tear.
Now we make free mouse auto clicker on and set it to 0 and Secundenfeld 1/10s goes to 2 or 3 back on the field where nothing is pressed once and then tear off the Mouse on the mouse not move and press Ctrl + F2 and stop Ctrl + F3

have fun

Ps if you do not get ne error message is money in the account will never wake again and just run on!
Thank you for translating this cheat is still up to date and working
DrBrain0707 is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »