Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 01:52

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



WTB stealth bomber pilot

Discussion on WTB stealth bomber pilot within the Eve Online Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2012
Posts: 21
Received Thanks: 1
WTB stealth bomber pilot

hey guuys im looking to buy a decent stealth bomber pilot or a mission runner account!! message me or post offfers
akalimvp is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
WTB cheap miner or Stealth bomber
05/29/2012 - Eve Online Trading - 0 Replies
Hello, i would like to buy either a relatively cheap stealth bomber pilot, or a miner.. also maybe be willing to buy a battleship pvp pilot. Send me a message or post here. thanks
[TUT] Mw3: Stealth-Bomber auf der Minimap sehen !
01/02/2012 - Call of Duty - 1 Replies
Ich möchte euch hier kurz einen Trick sagen mit dem man Stealth-Bomber bei MW3 auf der Minimap sehen kann;) Ich habe schon gesucht ob bereits so ein Thread existiert und nichts gefunden also erstelle ich ihn mal :) Ihr müsst folgendes tun : 1.Ihr geht im Mehrspielermenü auf Optionen (Ihr könnt auch einfach im Spiel start drücken und auf Optionen gehen) 2.Ihr aktiviert den Farbblindenmodus 3. Fertig ! Wenn nun ein Gegner einen Stealth-Bomber ruft seht ihr diesen Orange auf der Minimap ;) ...
Verkaufe Terror Bomber, (HAUSTELEFON UND EMAIL BOMBER)
05/20/2011 - elite*gold Trading - 4 Replies
Fehler Gefunden CloseD!
unterschied zwischen lightning bomber und earth bomber?
04/01/2011 - S4 League - 10 Replies
die überschrift sagt alles ;)



All times are GMT +2. The time now is 01:52.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.