Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > Elsword Trading
You last visited: Today at 15:15

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Elsword Acc mit Ava raven

Discussion on Elsword Acc mit Ava raven within the Elsword Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
MrMiddleman's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2011
Posts: 413
Received Thanks: 9
Elsword Acc mit Ava raven

vk meinen els acc. auf dem befindet sich nur ein raven mit Einhorn OT, BK, SH, Handschuhe. Also eig gehts nur um die 4 Teile auf dem Acc ist sonst nichts wertvolles.

Macht mir einen Vorschlag, wenn Interesse besteht.

Gehandelt wird mit MM, oder ihr gebt first!

Mfg.
MrMiddleman is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
elsword[PH] Raven
11/07/2013 - Elsword - 4 Replies
PH is going to release raven soon. just saw the official elsword forum. what do you guys think?
Elsword Raven lvl 45
04/12/2012 - Elsword - 0 Replies
Hallo Allerseits durch einige umstände kann es sein das es leichte abweihungen gibt was die stückzahlen angeht von gegenständen soweit ich aber gesehen hab is alles soweit vorhanden bis auf die elcoins astatt 85 gibs jetz nur noch 30 ansonsten habe ich nichts weiter bemerkt!!! es wurde für den acc eine eigene email adresse erstellt und kann erst wieder am 20.04 geändert werden alle widerrufs rechte auf die alte email adresse wurden gelöscht ich Verkaufe hier mein Elsword Acc der...



All times are GMT +2. The time now is 15:15.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.