[Treasures]Spriter Pro, Spriter: Game Effects Pack, Clickteam Fusion 2.5(bis zu -82%)
Discussion on [Treasures]Spriter Pro, Spriter: Game Effects Pack, Clickteam Fusion 2.5(bis zu -82%) within the elite*gold Trading forum part of the The Black Market category.
Looking for an active spriter for my pokemon mmorpg 08/20/2016 - Pokemon - 0 Replies Hi i am looking for an active spriter for my pokemon mmorpg if interested send me some examples on skype rdaddy111
Or pm me thanks have a good day!
Looking for a Good Spriter for Maplestory server 03/14/2014 - MapleStory - 0 Replies I am right now looking for an experienced spriter for a Maplestory Private server. Please show me proof if you are interested, my skype is kwanoo.lee
Thanks!
Suche Spriter 03/23/2013 - Pokemon - 0 Replies Hallo ich suche spriter die geile pokis machen
wofür: Ein Pokemon online von mir.
Was ihr bekommt: Euer eigernes pokémon zum start !
Suche/n Scripter/!!!SPRITER!!! 01/05/2007 - Ragnarok Online PServer Hosting - 5 Replies Hallo Leute!
Ich/Wir, suchen nette Leute da draußen die Lust hätten, beim Scripten von NPCs,Maps,Custom Maps/Items, usw. zu helfen!
Wir sind gerade dabei einen Ragnarok pServer Projekt zu starten das viele, ja sehr viele Elemente aus dem Mulitmedia Projekt .Hack (www.dothackers.net) enthalten soll, da ich/wior begeisterte Fans davon sind!
Daher suchen wir jemanden der...:
- Ro/pServer RO-Erfahrung hat
- Scripten kann (auch Anfänger, lernfähig)
- freundlich ist
- und einfach Spaß daran...