Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > elite*gold Trading
You last visited: Today at 13:43

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

[S] Logo Design [B] e*gold

Discussion on [S] Logo Design [B] e*gold within the elite*gold Trading forum part of the The Black Market category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 12
Received Thanks: 418
[S] Logo Design [B] e*gold

Hello guys.

I am looking for someone who can provide me a logo for my game development website.

I offer 50 e*gold. Please contact me on skype or PM.
Naworia is offline  
Old 09/10/2015, 18:02   #2 Trade Status: Unverified(?)

elite*gold: 9
The Black Market: 180/0/0
Received Thanks: 323
Added you in Skype.
Løtʉs is offline  
Reply

Tags
design, logo, trade

Similar Threads Similar Threads
Suche jemanden der mir mein Logo designed - looking for someone to design my logo
07/25/2015 - General Art - 2 Replies
Halllooo, Ich bin auf der Suche nach jemandem der mir mein Logo designed. Das Logo existiert bereits in meinem Kopf, da ich leider künstlerisch sehr unbegabt bin brauche ich jmd. der es aufs Papier bringt. Bei Interesse pm an mich. ----------------------------------------------- Hellooo, I'm looking for someone to create my logo for me. I have the logo already in mind but due the lack of my art skills, I need someone to put it on the paper. If you're interested please send me a pm.
[Buying] [S]Youtube 3D logo design (gfx) [B] 18 E*Gold
01/26/2014 - elite*gold Trading - 10 Replies
Hello, I'm looking for someone who can make a 3D logo for youtube channel, i can pay 18 E*Gold. Grtz
[S] YT Design+Logo [B] PSC/E*Gold
08/25/2012 - elite*gold Trading - 3 Replies
Hallo E*pvp Ich suche für meinen YT kanal jemanden der mir bis ca. 15. September ein Kanaldesign erstellt. Des weiteren würde ich ein Logo brauchen. Das ganze sollte (vorallem das logo) an meinen Namen Wolkenfiech angehaucht sein wie das ganze aussehen soll weiß ich noch nicht bin ja auch kein grafiker oder designer oder sowas. Auf jedenfall mit einem Blauton und es sollten aufjedenfall Wolken zu sehen sind.
[S]Logo-Design[B] E*Gold
06/28/2012 - elite*gold Trading - 47 Replies
Hallo liebe E*PvP Gemeinde, da HolySell und ich einen Shop eröffnen brauchen wir noch ein geeignetes Logo dafür. Und da ich zur Zeit keine Zeit habe, suche ich jemanden der mir dies erstellt. Die Informationen: - Das Logo soll als Main Kontext natürlich den Namen beinhalten "Epic-Ware.com" - Die Farben sollten bei Schwarz/Eisblau. - Die Gestaltung selbst liegt in eurer Hand. - Das ganze soll als Render also .png geliefert und designed werden.
[S] Logo und Youtube Design [B] e*gold
06/07/2012 - elite*gold Trading - 0 Replies
Ich suche jemanden, der mir ein Logo oder ein Youtube Design erstellt! Es geht um Teamspeak 3 bzw. Ts3-Sponsoring. Unsere Homepage Ich biete bis zu 80 e*gold!

All times are GMT +1. The time now is 13:43.