Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > elite*gold Trading
You last visited: Today at 17:52

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[S] Video-Voiceover in anderen Sprachen [B] 50€

Discussion on [S] Video-Voiceover in anderen Sprachen [B] 50€ within the elite*gold Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1

 
Money™'s Avatar
 
elite*gold: 0
The Black Market: 164/0/1
Join Date: Jan 2013
Posts: 809
Received Thanks: 142
[S] Video-Voiceover in anderen Sprachen [B] 50€

Hallo, ich suche einen der mir ein deutsches video in folgenden sprachen übersetzt: Italy,Spain,Frankreich,Niederlande.

Ihr solltet eine dieser sprachen gut sprechen können, man sollte alles verstehen. Natürlich braucht man dafür ein mikro.


Vorgang:

Bezahlmöglichkeiten:
Paypal(verifiziert), E*gold
Money™ is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
VoiceOver
10/15/2013 - Web Development - 4 Replies
kk
Sprachen der Anderen Fraktionen Entschlüsseln ;)
01/14/2013 - WoW Exploits, Hacks, Tools & Macros - 71 Replies
Hallo Leute :) Hatte mal über längere Zeit vor Jeweils die Sprache der anderen Fraktionen zu entschlüsseln da ich z.B. Als Hordler von allys ständig in Hauptstädten im /y me love you und anderes gelesen habe ;) Najo nun hab ichs getan und ich will es natürlich allen zur Verfügung stellen damit ich was für Die öffentlichkeit getan hab. :rolleyes: Falls es schonmal einen Solchen Thread gegeben hab bitte ich um Vergebung, habe in der SuFu keinen gefunden. Möchte darauf hinweisen dass ich alles...
VoiceOver IP
11/27/2012 - Off Topic - 0 Replies
Hallo, Kennt jemand eine seite wo man VoiceOver IP kostenlos nuten kann für OSx? Oder falls wenn man guthbaben aufladen soll mit Lastschirft/PayPal/Überweisung Lastschrift ist mehr für mich in vor teil
[Requesting] Korean S4.League VoiceOver Resource's
01/14/2011 - S4 League - 1 Replies
Hey All, I was wondering if anyone has the Korean VoiceOver File's? You know when people press tho preset-command's? Like Hi, or Cry and such? Does anyone got this? I would really love to change voice's...English is starting fail x.x...If anyone can provide me with this I shall give you +1 Thanks ^^ Google Translated German: Sorry if this translated german fails....I don't speak it so meh... PLEASE DO NOT RESPOND BACK IN GERMAN!....I DONT SPEAK IT!!



All times are GMT +2. The time now is 17:52.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.