Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > elite*gold Trading
You last visited: Today at 18:14

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

★★★ [S]uche: Steam-Sammelkarten(sets) ★★★ [B]iete: e*G & Steam-Items ★★★

Reply

Old   #1

elite*gold: 461
Received Thanks: 24
★★★ [S]uche: Steam-Sammelkarten(sets) ★★★ [B]iete: e*G & Steam-Items ★★★

Hallo ihr lieben epvpler,

ich bin derzeit auf der Suche nach einigen Steam-Sammelkarten- & Sets.

Folgende benötige ich derzeit:
  • Team Fortress 2
    • Demoman You must register and activate your account in order to view images.
    • Engineer You must register and activate your account in order to view images.
    • Medic You must register and activate your account in order to view images.
    • Pyro You must register and activate your account in order to view images.
    • Scout You must register and activate your account in order to view images.
    • Sniper You must register and activate your account in order to view images.
    • Soldier You must register and activate your account in order to view images.
    • Spy You must register and activate your account in order to view images.
    • Heavy You must register and activate your account in order to view images.
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Anarchist You must register and activate your account in order to view images.
    • Balkan You must register and activate your account in order to view images.
    • FBI You must register and activate your account in order to view images.
    • IDF You must register and activate your account in order to view images.
    • SWAT You must register and activate your account in order to view images.
  • Garry's Mod
    • Face Posing You must register and activate your account in order to view images.
    • Invasion You must register and activate your account in order to view images.
    • Physgun You must register and activate your account in order to view images.
    • Thrusters You must register and activate your account in order to view images.
    • Movie Maker You must register and activate your account in order to view images.
    • Spammer You must register and activate your account in order to view images.
    • Melon Racer You must register and activate your account in order to view images.
    • Missing Textures You must register and activate your account in order to view images.
    • Trouble in Terrorist Town You must register and activate your account in order to view images.
  • Orcs Must Die! 2
    • Alle Sammelkarten You must register and activate your account in order to view images.
  • Left 4 Dead 2
    • Alle Sammelkarten You must register and activate your account in order to view images.
  • AI War: Fleet Command
  • Battlepaths
  • Day of Defeat: Source
  • Dino D-Day
  • Dota 2
  • Dungeons of Dredmor
  • Enclave
  • Frozen Synapse
  • Half-Life 2
  • Mechanic Escape
  • Portal 2

Die Preise:
  • 1 e*gold pro Sammelkarte
  • 1:1 Sammelkartentausch
    oder
  • Eine anderes Item gegen eine angemessene Anzahl an Sammelkarten

★★★Falls meine Angebote bei euch interesse geweckt haben, zögert nicht mich zu kontaktieren!★★★

Info: Derzeit ist mein Handeln aufgrund des Steamguards gesperrt (Steamguard ausversehen aus & eingeschaltet). Angebote dürfen dennoch gemacht werden!

Liebe Grüße,
TramaLP

TramaLP is offline  
Old   #2

elite*gold: 162
Received Thanks: 53
Hätte CS:GO Balkan und SWAT.
Bei Interresse melden!

xbernx is offline  
Old   #3

elite*gold: 0
The Black Market: 120/0/0
Received Thanks: 497
Schau doch mal hier vorbei:

Da lässt sich leider nichts mehr drann drehen, solltest du trotzdem Interessiert sein kannst du mir direkt nen Offer schicken. Oder mich hier oder in Skype anschreiben.
Nightbot is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »

All times are GMT +2. The time now is 18:14.