Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > elite*gold Trading
You last visited: Today at 04:38

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[B] Teamspeak 3 setup Service [S]eG

Discussion on [B] Teamspeak 3 setup Service [S]eG within the elite*gold Trading forum part of the The Black Market category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
TehFleit's Avatar
 
elite*gold: 242
The Black Market: 323/0/0
Join Date: Apr 2013
Posts: 1,957
Received Thanks: 187
[B] Teamspeak 3 setup Service [S]eG

Wie der Titel bereits vermuten lässt biete ich euch hier einen günstigen setup-Service für euren Teamspeak 3 Server. Mit diesem Wende ich mich vor allem an Nutzer die vielleicht weniger Erfahrung mit genanntem Programm besitzen.
Bei diesem Dienst sind sowohl Einrichtung von Channel und Gruppen, als auch ein nachhaltiger Support inbegriffen. Zu guter letzt noch ein Screenshot eines Servers wie er aussehen könnte:


Bei Interesse added ihr mich am besten in Skype, schlagt mir eure Bezahlung vor und weiht mich in die Details ein.
Ich brauche natürlich für den Augenblick auch Admin-Rechte auf eurem Server
um überhaupt etwas bearbeiten zu können
MfG
TehFleit is offline  
Old 01/24/2014, 14:34   #2
 
TehFleit's Avatar
 
elite*gold: 242
The Black Market: 323/0/0
Join Date: Apr 2013
Posts: 1,957
Received Thanks: 187
PUSHER
TehFleit is offline  
Old 01/25/2014, 16:53   #3
 
TehFleit's Avatar
 
elite*gold: 242
The Black Market: 323/0/0
Join Date: Apr 2013
Posts: 1,957
Received Thanks: 187
TOP
TehFleit is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
[Buying] NHC BOT Setup Service
12/20/2013 - League of Legends Trading - 2 Replies
Any pro out there, having time to help now ? Im looking for somone, who knows it from every aspect, not only how to get it working. Skype me
NHC Bugfix / Setup Service
12/13/2013 - League of Legends Trading - 20 Replies
Setup Service : - small bug fix (1-15 Min) = 5 Euro - big bug fix (16-60 Min) = 10 Euro - full Setup = 15-30 Euro add me in Skype if you need it take PayPal,Egold,PSC,Moneybookers
[Selling] NHC Bot Setup Service
08/18/2013 - League of Legends Trading - 10 Replies
http://puu.sh/3YHhr.png Hey guys, because there are many of you having issues with configuring/setting up the NHC Bot I decided to open up a service. I can help you with configuring and setting up VMware and/or the Bot and can answer your questions regarding this.
[Service] Rad des Schicksals SETUP
08/21/2012 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 45 Replies
Hi comm, ich biete einen Service für die Installation vom Rad des Schicksals auf Pserver an. Mein Service: Paket1: *Aushändigung des Scripts *Installation auf dem Webspace *Einrichtung der Datenbank
Reseller-Service by SeTuP
08/16/2012 - elite*gold Trading - 5 Replies
http://i.epvpimg.com/L3q1h.png Hallo Leute :) Hier möchte ich euch meinen Reseller-Service anbieten in der Elite-Gold Trading Section. :) Ich bin schon längere Zeit in der E*G Trading Section aktiv und habe das nötige Wissen für's verkaufen im Kopf. :P Ich reselle sogut wie alles sofern genug Infos vorhanden sind.



All times are GMT +2. The time now is 04:38.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.