Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > elite*gold Trading
You last visited: Today at 08:49

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Eden Eternal starten? aber wie..

Discussion on Eden Eternal starten? aber wie.. within the elite*gold Trading forum part of the The Black Market category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2013
Posts: 1
Received Thanks: 0
Eden Eternal starten? aber wie..

Hallo leute, ich habe ein problem beim starten des spiels Eden Eternal.

Also wenn ich im client auf start drücke läuft alles noch ganz normal das spiel geht auf und so ein eigenartiges chatfenster. Der ladebalken unten rechts lädt immer bis ende und dann passiert garnix wenn man in das komische chatfenster irgendwas eingibt und auf send klickt schließst sich alles.. was soll ich tun?
s4vi0s is offline  
Old 07/29/2013, 23:22   #2 Trade Status: Unverified(?)

 
ryudragon14's Avatar
 
elite*gold: 0
The Black Market: 136/0/0
Join Date: Nov 2011
Posts: 1,598
Received Thanks: 140
Falsche Sektion.. >_<
#moverequest

Zu deiner Frage:
Tu mal Eden Eternal neu installieren, also deinstallieren etc, könnte etwas fehlgepatcht sein.
ryudragon14 is offline  
Old 07/29/2013, 23:41   #3 Trade Status: Unverified(?)
 
Rorc's Avatar
 
elite*gold: 113
The Black Market: 133/2/0
Join Date: Dec 2009
Posts: 16,685
Received Thanks: 4,449
Wie kommst du auf die Idee, sowas im Eg Trading zu posten? o.o


#close
Rorc is offline  
Closed Thread

Tags
eden, eternal, lösung, problem, starten


Similar Threads Similar Threads
[Selling] Eden Eternal (DE) Acc
10/19/2013 - Trading - 6 Replies
Heyho, ich verkaufe einen Eden Eternal Account auf dem sich ein Lvl 61er befindet. Er hat Cash Shop items, ist gut ausgerüstet und hat schon den Samurai. Bilder zeigen, was er noch so alles hat: Ich selber habe für den Account 60€ ausgegeben, würd eihn aber für 50€ verkaufen wollen. Ausserdem falls jemand Elsword spielt, nehme ich auch ingame ED an, die Summe müsste man errechnen. CLOSED
Eden Eternal
02/22/2013 - Private Server - 3 Replies
are there any eden eternal private server as of now if none any news about it
Eden Eternal
10/04/2012 - General Gaming Discussion - 0 Replies
Just wondering if there are any Eden Eternal Hacks? Private or otherwise, Depending on what it is/what it does i am willing to pay for it or for work towards it (if possible) pm me with replies, ONLY referring towards links or projects for currently working hacks for this game.. thanks Felix.
WTT Iris Online account for Eden Eternal gold or 100 Eden Crystals...
09/29/2011 - Trading - 0 Replies
WTT Iris Online account for Eden Eternal gold or crystals... lvl. 34 - Human - Mercenery Black Happy Jax Cat - Mount +3 Unique Blessed Twin Broadsword All rare(blue) +4 Armour 2 costume face pieces and 2 costume body peices 12.6 mill... Tons more items...
Eden Eternal
08/16/2011 - General Gaming Discussion - 2 Replies
Hallo Leute. Ich wollte fragen ob ihr bei der CB von Eden Eternal dabei wart, was ihr davon haltet und ob es eventuell Server files oder Language patches für die Japanische version gibt. Danke im vorraus. Kexxi



All times are GMT +2. The time now is 08:49.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.