Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > elite*gold Trading
You last visited: Today at 10:39

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



!!!Verlose von 250 Elite*Gold!!!

Discussion on !!!Verlose von 250 Elite*Gold!!! within the elite*gold Trading forum part of the The Black Market category.

Closed Thread
 
Old 07/27/2011, 11:57   #91 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2011
Posts: 6
Received Thanks: 0
7649

Ein Preuße steht in Berlin vor Gericht, weil er zwei Bayern überfahren hat.
Richter: "Angeklagter, sagen Sie die Wahrheit!"
Preuße: "Die Straße war vereist, mein Wagen ist ins Schleudern gekommen."
Richter: "Es ist August, Sie sollen die Wahrheit sagen!"
Preuße: "Es hat geregnet und Laub war auf der Straße."
Richter: "Seit Tagen scheint die Sonne, zum letzten mal, die Wahrheit!"
Preuße: "Also gut, die Sonne schien, schon von weitem habe ich die scheiß Bayern gesehen, hasserfüllt habe ich auf sie draufgehalten. Der eine ist durch die Frontscheibe, der Andere ist in einen Hauseingang geflogen. Ich bereue nichts!"
Richter: "Na warum denn nicht gleich so? Den einen verklagen wir wegen Sachbeschädigung, den anderen wegen Hausfriedensbruch!"
can165 is offline  
Old 07/27/2011, 12:03   #92 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2011
Posts: 862
Received Thanks: 404
813
Sagt das Auge zum Bein " Ich tret dich gleich!!". Darauf hin das Bein " Das will ich sehn"
Önte is offline  
Thanks
1 User
Old 07/27/2011, 12:13   #93 Trade Status: Unverified(?)
 
_ElectroBeatzz's Avatar
 
elite*gold: 40
Join Date: Sep 2010
Posts: 5,776
Received Thanks: 1,160
5925
Was ist der Unterschied zwischen einem Yeti und ner Frau

Der Yeti soll schon mal gesehen worden sein
_ElectroBeatzz is offline  
Closed Thread




All times are GMT +2. The time now is 10:39.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.