Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > News & More > e*pvp News > e*pvp News - EN
You last visited: Today at 16:59

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



elitepvpers @ Gamescom 2012

Discussion on elitepvpers @ Gamescom 2012 within the e*pvp News - EN forum part of the e*pvp News category.

Closed Thread
 
Old   #1

 
John Dread's Avatar
 
elite*gold: 28719
The Black Market: 138/0/0
Join Date: Nov 2007
Posts: 11,011
Received Thanks: 21,381
elitepvpers @ Gamescom 2012

Gamescom 2012 - It has only been a few days since Gamescom 2012 in Cologne closed its gates. Meanwhile all of our editors returned and are almost frantically working on presenting all the content they brought to you. And let me tell you, this time it's a lot, so keep an eye out on our news section.

The reason for this post, however, is the loads of pictures our brave reporters took at the expo. You can find a large gallery at our facebook page: elitepvpers | Facebook
While you're on it, don't forget to leave us a "like" and feel free to comment

(Gallery Link: http://www.facebook.com/media/set/?s...2529225&type=1 )
John Dread is offline  
Thanks
19 Users
Old 01/28/2013, 18:51   #2
 
raylenz's Avatar
 
elite*gold: 127
Join Date: Aug 2012
Posts: 225
Received Thanks: 24
Show at the date of post ^^ its from last year
raylenz is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
elitepvpers @ Gamescom 2012
04/13/2013 - e*pvp News - DE - 47 Replies
Gamescom 2012 - Ein paar Tage ist es her, seit die Gamescom 2012 in Köln ihre Tore geschlossen hat. Mittlerweile sind unsere Redakteure auch alle zurückgekehrt und es wird kräftig daran gearbeitet euch alles zu präsentieren, was mitgebracht werden konnte. Und das ist dieses Jahr einiges. Schenkt unserem News Bereich in der nächsten Zeit verstärkt Aufmerksamkeit: Gaming News - DE Der Grund für diesen Post ist jedoch das Bildmaterial, das unsere tapferen Reporter Noxian und Hupfi...
Gamescom 2012
07/24/2012 - Off Topic - 24 Replies
.
GamesCom 2011 | Elitepvpers Treff.
08/07/2011 - Main - 6 Replies
So bald steht die GamesCom an, und eigentlich war es ja so gedacht das Salo noch einen Thread aufmacht, aber ich habe bisher noch keinen gefunden. Nunja vorerst ein paar Fragen: Wärt ihr an einem Elitepvpers treffen interessiert? Wo wäre es am besten sich zu treffen? Ich würde schon gerne mal die Gesichter hinter den Namen sehen, jedoch was dann? wir stehen dann da und???
elitepvpers meets gamescom (Köln, Germany)
09/04/2009 - Main - 123 Replies
So ich fange jetzt erstma mit einigen bildern an, zuerst die gruppenbilder bei denen es leider nicht alle die sich angemeldet hatten geschafft hatten aber ein großteil :) ps. ich denke ich spreche für alle das ihr nicht alle bilder ernst nehmen solltet da wir auf den gruppenbildern schon "kichernd" dranstanden und doofe witze über kleine mädchen *hust* gemacht haben ;) verzeiht uns models die grimmassen erstmal ein Gruppenfoto :) usernamen stehen drüber...der hübsche mensch rechts gehört...



All times are GMT +1. The time now is 16:59.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.