Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 03:05

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Wts 3m gold on eu server

Discussion on Wts 3m gold on eu server within the Diablo 3 Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2012
Posts: 17
Received Thanks: 1
Wts 3m gold on eu server

Hi,i sell 3m gold on euro server for 28 euro on paypal,i trade first only with trusted member's with over 35 feed positives.pm me
Leonidas84 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Biete Server 2 sachen und Gold! Suche Server 1 Gold!
04/10/2013 - Nostale Trading - 3 Replies
Habe auf server 2 ca. 1kk gold und noch: 144x Feenverstärker 11x Mittlere Spezialztränke 165x Speedbooster 28x Versiegeltes Gefäß 78x Segen Des Schutzengels 2x Haustierkorb (30tage) 2x Tarotkartenspiel 1x Chicken Sp (falls die überhaupt noch was wert ist :D) 1x Märzhasenhut (7tage)
Suche Server 1 Gold,gebe Server 3 Gold!
12/07/2011 - Nostale Trading - 2 Replies
Huhu , ich suche auf Server 1 Gold. S3 sind zur Zeit 75kk Bar vorhanden, nen Schurke +14 & 90er Bogi EQ r6+7/8 Bei Intresse hier , oder Skype melden. Skype:boh-eileen Nehme auch PSC's.
Zahle Server 1 Gold für Server 2 Gold ! IS WICHTIG GEBE SOGAR GESCHENK.
09/24/2011 - Nostale Trading - 2 Replies
Hai, Ich Suche Jemanden der mir Gold auf Server 2 geben kann. Diesen Jemanden werde ich dann auf Server 1 bezahlen. Gebe mit nachfrage auch Noch ein wertvolles Geschenk. Bitte meldet euch. !:mad::mad:



All times are GMT +1. The time now is 03:05.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.