Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 00:31

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Bannbar?

Reply

Old   #1

elite*gold: 27
Received Thanks: 266
Bannbar?

Hoi ich undn freund haben gehört es sei folgendes bannbar:
Man kauft makellose quadratische edelsteine zb smaragde baut diese um und verkauft sie mit gewinn.

Ich wüsste nicht warum das bannbar sein sollte.

Bitte um aufklärung.

Danke!

LittleThief is offline  
Old   #2

elite*gold: 10
Received Thanks: 7,527
Diese Information ist falsch. Die Aktion ist völlig legitim.

Meiko​ is offline  
Old   #3

elite*gold: 0
The Black Market: 114/0/2
Received Thanks: 380
Quote:
Originally Posted by LittleThief View Post
Hoi ich undn freund haben gehört es sei folgendes bannbar:
Man kauft makellose quadratische edelsteine zb smaragde baut diese um und verkauft sie mit gewinn.

Ich wüsste nicht warum das bannbar sein sollte.

Bitte um aufklärung.

Danke!
Dafür kannst du NICHT gebannt werden
PADDI_4_BOT is offline  
Old   #4

Received Thanks: 611
Ja ich habe gehört das dass flippen von Items total bannbar ist und deswegen jeder der damit geld macht gebannt wird lol.
Natürlich ist es nicht bannbar.

Mental Wreck is offline  
Old   #5

Received Thanks: 46
vielleicht solltest du deinen menschlichen verstand einsetzen.

natürlich darf man sachen günstig kaufen, erweitern und dann wiederverkaufen...
theSLAP is offline  
Old   #6

Received Thanks: 1
unteranderem ist es doch auch genau dafür da also das ah. :P
joelo2 is offline  
Old   #7

elite*gold: 27
Received Thanks: 266
eben, aber ich habe lieber 100% sicherheit^^ darum hab ich nachgefragt

danke für die schnellen antworten
LittleThief is offline  
Old   #8

Received Thanks: 85
Es ist immer die Frage ob du es von Hand machst oder z.B. wie hier zu finden mit dieser Cheatengine.

Letzteres ist im gewissen Sinne wohl eher nicht als "normal" anzusehen.
' Unkn0wn * is offline  
Old   #9

Received Thanks: 126
Mann kann nicht gebannt werden, dafür
Babylon. is offline  
Old   #10

Received Thanks: 27
Quote:
Originally Posted by LittleThief View Post
eben, aber ich habe lieber 100% sicherheit^^ darum hab ich nachgefragt

danke für die schnellen antworten
Für einhundertprozentige Sicherheit macht es bestimmt Sinn in einem privaten Forum nachzufragen...
DavidPerry is offline  
Old   #11

elite*gold: 1
Received Thanks: 24
Klar ist es Bannbar habe jetz 2 Wochen 24/7 den Bot laufen lassen gehabt und 1 acc haben se von mir erwischt waren zum glück nur 4 mrd drauf ^^.
Aber wenns nur so selten vorkommt ist es egal da man mehr kohle rauszieht als neue cdkeys zu kaufen
Könnte nur raten wenn ihr sowas mit einem acc macht nicht 24/7 nen bot für Steinchen zu benutzen.
Hier noch die Blizz email greez.

A user of the above account has recently been involved in actions deemed inappropriate for Diablo III. The account action detailed below was made after a thorough investigation of the situation as a whole. Though we are unable to discuss the outcome of our investigation due to privacy concerns, rest assured that this incident has been looked into very thoroughly and appropriate action taken on all accounts involved.

Account Action: Account Closure
Offence: Bug Exploitation
Some bugs are minor and do not affect gameplay, but sometimes these bugs can be used to provide an unfair advantage to certain players or affect the service itself. Factors included in determining the appropriate penalty:
* Whether or not the exploit is performed intentionally, maliciously, and/or repeatedly
* Whether or not the exploit damages another hero, their gameplay, the service itself and/or its economy
* Whether or not an attempt has been made to conceal the exploit's use

This Diablo III account has been closed based on a review of the account and all related policy violations, in accordance with the Terms of Use () and our In-Game Policies (http://eu.battle.net/support/article...o-iii-policies).

Any open bids or auctions at the time of the account’s closure have been cancelled. Your open bids will be refunded to your original method of payment. Please allow 5-10 days for processing depending on the availability of your financial institution. Any bids or auctions completed prior to the account’s closure will not be refunded or reversed.

Moving forward, this Diablo III account and any heroes or items associated with the account are no longer accessible. The only way to continue playing Diablo III is to purchase a new licence or attempt to recover access by appealing account closure. While closure overturns are very unlikely, we advise that customers pursuing an appeal wait to purchase a new Diablo III licence until the appeal process has completed. If you add a new Diablo III licence, the new account will overwrite your old account and any prior heroes or items will be permanently erased.

This page contains details on how suspensions are appealed and reviewed:
http://www.battle.net/support/article/6741

We understand that these policies may seem harsh, but they are in place to ensure that every player is able to fully enjoy their time spent on Battle.net. Thank you for respecting our position.

Regards,

Blizzard Entertainment
Diablo III Customer Support
http://eu.battle.net/support
Ýunalescas is offline  
Old   #12

elite*gold: 104
Received Thanks: 592
Quote:
Originally Posted by Ýunalescas View Post
Klar ist es Bannbar habe jetz 2 Wochen 24/7 den Bot laufen lassen gehabt und 1 acc haben se von mir erwischt waren zum glück nur 4 mrd drauf ^^.
Aber wenns nur so selten vorkommt ist es egal da man mehr kohle rauszieht als neue cdkeys zu kaufen
Könnte nur raten wenn ihr sowas mit einem acc macht nicht 24/7 nen bot für Steinchen zu benutzen.
Hier noch die Blizz email greez.

A user of the above account has recently been involved in actions deemed inappropriate for Diablo III. The account action detailed below was made after a thorough investigation of the situation as a whole. Though we are unable to discuss the outcome of our investigation due to privacy concerns, rest assured that this incident has been looked into very thoroughly and appropriate action taken on all accounts involved.

Account Action: Account Closure
Offence: Bug Exploitation
Some bugs are minor and do not affect gameplay, but sometimes these bugs can be used to provide an unfair advantage to certain players or affect the service itself. Factors included in determining the appropriate penalty:
* Whether or not the exploit is performed intentionally, maliciously, and/or repeatedly
* Whether or not the exploit damages another hero, their gameplay, the service itself and/or its economy
* Whether or not an attempt has been made to conceal the exploit's use

This Diablo III account has been closed based on a review of the account and all related policy violations, in accordance with the Terms of Use () and our In-Game Policies (http://eu.battle.net/support/article...o-iii-policies).

Any open bids or auctions at the time of the account’s closure have been cancelled. Your open bids will be refunded to your original method of payment. Please allow 5-10 days for processing depending on the availability of your financial institution. Any bids or auctions completed prior to the account’s closure will not be refunded or reversed.

Moving forward, this Diablo III account and any heroes or items associated with the account are no longer accessible. The only way to continue playing Diablo III is to purchase a new licence or attempt to recover access by appealing account closure. While closure overturns are very unlikely, we advise that customers pursuing an appeal wait to purchase a new Diablo III licence until the appeal process has completed. If you add a new Diablo III licence, the new account will overwrite your old account and any prior heroes or items will be permanently erased.

This page contains details on how suspensions are appealed and reviewed:
http://www.battle.net/support/article/6741

We understand that these policies may seem harsh, but they are in place to ensure that every player is able to fully enjoy their time spent on Battle.net. Thank you for respecting our position.

Regards,

Blizzard Entertainment
Diablo III Customer Support
http://eu.battle.net/support

Es ging hier darum AH Flipping zu betreiben ohne Bots.. es ist klar das du wenn du 24/7 im Ah bottest gebannt wirst..ich mein wtf erwartest du?
Das ist nunmal auffällig, hat aber überhaupt nix mit dem flippen von Steinchen zu tun als Banngrund.. das ist eher Stören der Server Ökonomie und Anwenden von Drittanbietersoftware.

@TE
Wieso zum Henker sollte man für das ganz normale Nutzen des Auktionshauses bitte gebannt werden? Das ist nen völlig normaler Prozess, wieso sollt Blizz dafür jemand bannen.. ._.*
Cambios is offline  
Old   #13

elite*gold: 1
Received Thanks: 24
kann ich dir ganz einfach Erklären. Hab da wohl die hälfte vergessen weil ich zu breit war

Habe mehrere accs und Switche zwischen diesen. Mit dem acc war ich aber seit des Banntages ca.5 tage nicht on da bin ich 100% sicher.
zum gleichen Tag war ich mit 2 anderen acc online Botten jetz aber die Frage wie kann der eine acc gebannt sein die anderen aber nicht.
Kein Report
Acc war min 4 tage nicht online also konnte zu der Zeit nicht gebannt worden sein.
warum gerade dieser acc selbst wenn warden unterwegs wäre aber zu der zeit als der gebannte acc am botten war,waren noch 2 accs am werk
und dieser acc war legit also nur ich hatte zugriff...
Deswegen sehe ich keine Logic bzw war der acc grösstenteils zum pushen 10x10 steine und das hab ich damals mit der Hand gemacht.
Ýunalescas is offline  
Old   #14

elite*gold: 104
Received Thanks: 592
Quote:
Originally Posted by Ýunalescas View Post
kann ich dir ganz einfach Erklären. Hab da wohl die hälfte vergessen weil ich zu breit war

Habe mehrere accs und Switche zwischen diesen. Mit dem acc war ich aber seit des Banntages ca.5 tage nicht on da bin ich 100% sicher.
zum gleichen Tag war ich mit 2 anderen acc online Botten jetz aber die Frage wie kann der eine acc gebannt sein die anderen aber nicht.
Kein Report
Acc war min 4 tage nicht online also konnte zu der Zeit nicht gebannt worden sein.
warum gerade dieser acc selbst wenn warden unterwegs wäre aber zu der zeit als der gebannte acc am botten war,waren noch 2 accs am werk
und dieser acc war legit also nur ich hatte zugriff...
Deswegen sehe ich keine Logic bzw war der acc grösstenteils zum pushen 10x10 steine und das hab ich damals mit der Hand gemacht.
Hm, da bin ich dann auch überfragt

Cambios is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »