Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Diablo 3
You last visited: Today at 14:38

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Asia Server extreme lagg?!

Discussion on Asia Server extreme lagg?! within the Diablo 3 forum part of the MMORPGs category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
GotoHell92's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2009
Posts: 929
Received Thanks: 47
Asia Server extreme lagg?!

Ist es normal das es auf den asia server so stark laggt... das man als eu spieler kaum draufspielen kann ode kann man das i-wie verbessern?
GotoHell92 is offline  
Old 10/28/2012, 18:17   #2

 
lanara's Avatar
 
elite*gold: 139
Join Date: Oct 2006
Posts: 12,058
Received Thanks: 24,256
Ja es ist normal, deshalb hat man hier ja auch Server die in Europa stehen auf denen man spielen kann. Entscheide dich bitte außerdem für einen Thread und poste nicht das gleiche in 4 verschiedenen Threads.

#closed
lanara is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
Asia server
08/16/2012 - SRO Private Server - 22 Replies
from all private servers posted in ps section, which of these servers are hosted in asia? preferable near east asia. Because i want to play in a server with lowest ping as possible. thanks
Asia server dupe
06/10/2012 - Diablo 3 - 3 Replies
Asia server is offline due to massive duping. Someone posted this video: Diablo3 Item backserver copy. - YouTube Does anyone know how this works? he crafted 5 items then traded. relogged and all his orange gloves reappeared.
Von bannwelle -> Asia server?
09/12/2009 - Diablo 2 - 0 Replies
Hiho... wollte mal fragen ob sich jmd in Asia geregt hat und einen neuen Acc angelegt hat ? Ich hab mich spasshalbert angemeldet... wenn wer bock hat, kann mich ja adden.. acc: wuzzi
[Frage] Asia L2 Server
01/21/2006 - Lineage 2 - 0 Replies
Ok ich hab mal ne frage, kann mir jemand sagen was ich brauche, um auf einem Asiatischen L2 Server zu daddeln? Ok klar die IP vom Login Server, die habe ich auch (219.153.22.124 auth.lineage2.com.cn). Wenn ich die IP in meine "host" datei schreibe, passiert leider garnichts. In wie weit geht das überhabt mit der Europeischen Version von L2. Muss ich mir die Asiatische Version vielleicht von L2 saugen? Und wenn ja, hab ich dann überhaupt eine Chance mit meinem Account mich da...



All times are GMT +2. The time now is 14:38.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.