Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Diablo 2
You last visited: Today at 03:01

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Iso gz public baal script o fg

Discussion on Iso gz public baal script o fg within the Diablo 2 forum part of the Other Online Games category.

Reply
 
Old   #1
 
jeanschris's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2008
Posts: 264
Received Thanks: 26
Iso gz public baal script o fg

leute ich möchte gz public runs machen aber kriege es nicht geschissen meinen nt so einzustellen das er das macht was ich will



also


ich würde gerne public runs machen und will das der bot wirklich nur vor dem thronetelen shoppen geht (wie bei kuk)

ausserdem möchte ich meine soso mitlaufen lassen im selben run also muss das baal script mit dem leechfight script so eingestellt sein das die soso auf jeden fall meine games joinen kann auch wenn sie schnell voll sind
das ganze kann man in op lastbaal schön sehen bei cmbaal oder goatbaal zum beispiel


ausserdem möchte ich das er nicht mehr jeden scheiß aufhebt so wie magic brustpanzer oder so etwas in der art sonder nurnoch runen uniques rare circlets charms usw. und das ganze mit fastpick


zu dem noch die channel messages....


wenn jemand sich ein wenig fg verdienen will und/oder langeweile hat kann er sich ja mit mir in verbindung setzen


mfg jeanschris
jeanschris is offline  
Old 08/10/2010, 23:58   #2

 
RezChams's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2009
Posts: 24,265
Received Thanks: 15,362
Sollte ganz einfach sein:
also zum Public baal sag ich D2NT thebluebird ist meiner meinung nach besser dafür.

Das mit den Channels ist auch einfach, sag nur welchen du joinen willst

das mit dem BP´s und anderen **** kann ich auch machen und den rest der Pickit auch sag mir nur was ganz genau( ich denk eher Profie Pickit)

Deine soso bekomm ich auch einfach rein

Das mit dem Channel Msgs muss ich nachlesen, weiss nicht mehr genau wie das ging

was willst du denn offern
RezChams is offline  
Old 08/11/2010, 02:26   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2010
Posts: 83
Received Thanks: 11
Quote:
Originally Posted by Daarmy View Post
Sollte ganz einfach sein:
also zum Public baal sag ich D2NT thebluebird ist meiner meinung nach besser dafür.

Das mit den Channels ist auch einfach, sag nur welchen du joinen willst

das mit dem BP´s und anderen **** kann ich auch machen und den rest der Pickit auch sag mir nur was ganz genau( ich denk eher Profie Pickit)

Deine soso bekomm ich auch einfach rein

Das mit dem Channel Msgs muss ich nachlesen, weiss nicht mehr genau wie das ging

was willst du denn offern
hehe daarmy und wenn du schon dabei bist, dann mach doch auch gleich ne anweisung für alle..
ajom is offline  
Old 08/11/2010, 05:36   #4
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2010
Posts: 459
Received Thanks: 40
alles schön und gut aber du weißt schon das es beim bluebirf keinen support mehr gibt deswegen würde ich eher sagen den von sterni

Quote:
Originally Posted by Daarmy View Post
Sollte ganz einfach sein:
also zum Public baal sag ich D2NT thebluebird ist meiner meinung nach besser dafür.

Das mit den Channels ist auch einfach, sag nur welchen du joinen willst

das mit dem BP´s und anderen **** kann ich auch machen und den rest der Pickit auch sag mir nur was ganz genau( ich denk eher Profie Pickit)

Deine soso bekomm ich auch einfach rein

Das mit dem Channel Msgs muss ich nachlesen, weiss nicht mehr genau wie das ging

was willst du denn offern
armine89 is offline  
Old 08/11/2010, 12:46   #5

 
RezChams's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2009
Posts: 24,265
Received Thanks: 15,362
Ach scheiss auf das FG :P ich machs umsonst in einen neuen Theard, wer mich Korrigieren möchte kanns machen

Quote:
Originally Posted by armine89 View Post
alles schön und gut aber du weißt schon das es beim bluebirf keinen support mehr gibt deswegen würde ich eher sagen den von sterni
sterni ist nicht sogut für public baals / dia , auser man muss nicht in einen channel wo man .login und die ng massage schreiben muss.
RezChams is offline  
Old 08/11/2010, 14:25   #6
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2010
Posts: 330
Received Thanks: 26
Quote:
Originally Posted by Daarmy View Post
Ach scheiss auf das FG :P ich machs umsonst in einen neuen Theard, wer mich Korrigieren möchte kanns machen



sterni ist nicht sogut für public baals / dia , auser man muss nicht in einen channel wo man .login und die ng massage schreiben muss.
nicht war, das geht mit dem Sterni auch wo ist da das Problem für dich?

Das hier ist die NTBot.ntj

Code:
var gameMinLength      = 120000;   // time in milliseconds, minimum game length, 180 seconds default (1 game/3 minutes)
var unableToConnectRetry   = 5;      // time in minutes to retry connecting on connection fail (real value is +/- 1 min)
var realmDownRetry      = 300;      // time in minutes to retry connecting on a realm down (default is 300 minutes)
var disconnectedRetry      = 5;      // time in minutes to retry on a disconnection (usually ip ban related)
var cdkeyInUseRetry      = 5;      // time in minutes to retry on a cdkey in use error message (set to 0 to stop)
var connectingToBnetTimeout   = 20000;   // time in milliseconds to wait for a login to time out and click cancel and retry
var characterScreenTimeout   = 10000;   // time in milliseconds to wait for character screen to appear
var pleaseWaitTimeout      = 10000;   // time in milliseconds to wait for a please wait popup
var createGameThreshold      = 15000;      // time in milliseconds to wait between making games
var createGameThresholdRandom   = 5000;      // time in milliseconds to randomly add +/- to the game create time
var createGameTimeout      = 15000;   // time in milliseconds to register a failed to create game
var waitInLineTimeout      = 60000;   // time in milliseconds to wait in lines for a create game (60 second default)
var characterSelectDelay   = 1000;      // time in milliseconds to wait before selecting a character on the char screen
var loginDelay         = 1000;      // time in milliseconds to wait before submitting login information
var clickDelay         = 1000;      // wait X milliseconds before next action after a click event
var textDelay         = 1000;      // wait X milliseconds before next action after inserting text into a textbox
var clickDelayRandom      = 500;      // random amount of time to add to a click
var textDelayRandom      = 500;      // random amount of time to add to a text set
var gameDoesNotExistDelayMin   = 600000;   // how long to wait when a Game Does Not Exist occurs - minimum - default 10 minutes
var gameDoesNotExistDelayMax   = 900000;   // how long to wait when a Game Does Not Exist occurs - maximum - default 15 minutes
var gameDoesNotExistTimeout   = 30000;   // how long to wait for the dialog to disappear (default 30 seconds, don't change this)
[COLOR="DarkRed"]var joinChatAfterLogin      = false;      // join chat after login
var joinRandomChannel      = false;      // if this is true, will join a random channel, otherwise it will use the channel below..
var joinChannelInChat      = "op lastbaal";      // leave blank not to join a private channel
var channelLogin         = true;   // type ".login" once after joining the channel
var channelUsers          = new Array(); // dynamic array that holds channel users
//---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
channelUsers.push("Account Name");
channelUsers.push("Char Name");
//----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
//These key expressions are replaced that way: %game --> "gamename-",%counter --> number of the next game, %time --> time in seconds till game creation, %password --> game password
//Note that the announcement will start after the first run, so there won't be any anncouncement right after login
var gameAnnouncement      = "%game%counter Text...."; // leave blank not to post a channel announcement
var gameAnnouncementDelay   = 5500;      // wait X milliseconds before posting the announcement message (don't set this too low!)
var gameAnnouncementDelayRandom = 500; // random amount of time to add to a to the announcement delay
//----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
var waitBeforeEnterChatMin   = 1000;      // min how long to wait before entering chat
var waitBeforeEnterChatMax   = 2000;      // max how long to wait before entering chat
var waitInChatBeforeActionsMin   = 2000;      // min how long to wait before joining channel
var waitInChatBeforeActionsMax   = 3000;      // max how long to wait before joining channel[/COLOR]

// DONT EDIT ANYTHING BELOW THIS

// D2NT Manager Command
const D2NT_MGR_LOADING = 1;
const D2NT_MGR_READY = 2;
const D2NT_MGR_LOGIN = 3;
const D2NT_MGR_CREATE_GAME = 4;
const D2NT_MGR_INGAME = 5;
const D2NT_MGR_RESTART = 6;
const D2NT_MGR_CHICKEN = 7; 
const D2NT_MGR_PRINT_STATUS = 8;
const D2NT_MGR_PRINT_LOG = 9;

var lastGameMade = GetTickCount();
var lastGameStatus = 0;
var nextGameMake = 0;
var inGameAt = 0;
var chatActionsDone = false;
var lastGameFailed = false;
var   joinedChannel = false;
var justJoined = true;

Include("libs/controlInfo.ntl");

var controlData = new controlInfo();

function NTMain()
{
   Delay(1000);

   var _ingame = false;

   controlData.clickDelay = clickDelay;
   controlData.textDelay = textDelay;
   controlData.clickDelayRandom = clickDelayRandom;
   controlData.textDelayRandom = textDelayRandom;

   while(1)
   {
      if(me.ingame)
      {
         if(!inGameAt)
            inGameAt = GetTickCount();

         if(!_ingame)
         {
            RunGC(); // run garbage collector between each game

            if(Load("NTBot/NTBotGame.ntj"))
            {
               _ingame = true;

               if(me.playtype > 0)
                  sendEventToOOG(D2NT_MGR_INGAME, "In Game [IP:" + me.gameserverip.split(".")[3] + "]", 0);
               else
                  sendEventToOOG(D2NT_MGR_INGAME, "In Game", 0);
               lastGameStatus = 2; // in game successful
            }
         }

         Delay(1000);
      }
      else
      {
         if(_ingame)
         {
            _ingame = false;

            sendEventToOOG(D2NT_MGR_READY, "", 0);
         }

         locationAction(controlData.getLocation());

         Delay(500);
      }
   }
}

function locationAction(location)
{
   switch(location.id)
   {
   case 3: // Lobby Chat
      if(justJoined)
      {
         justJoined = false;
         if(isChannelUser(me.account, me.charname))
         {
            for(var i = 0; i < 3; i++)
            {
               SetStatusText("ÿc2Chat actions enabled!");   
               Delay(750);
               SetStatusText("");   
               Delay(750);
            }
         }
         else
         {
            for(var i = 0; i < 3; i++)
            {
               SetStatusText("ÿc1Chat actions disabled!");   
               Delay(750);
               SetStatusText("");   
               Delay(750);
            }
         }
      }
      if(!chatActionsDone && isChannelUser(me.account, me.charname))
      {
         chatActionsDone = true;
         Delay(Random(waitInChatBeforeActionsMin, waitInChatBeforeActionsMax));
         if(!joinedChannel && (joinRandomChannel || joinChannelInChat != ""))
         {
            var rndChannel = getRandomString(Random(3,10));
            SetStatusText("ÿc8Joining Channel " + (joinRandomChannel ? rndChannel : joinChannelInChat) );
            Say("/join " + (joinRandomChannel ? rndChannel : joinChannelInChat));
            joinedChannel = true;
            Delay(1000);
            if(channelLogin)
            {
               SetStatusText("ÿc8Channel Login...");
               Say(".login");
               Delay(2000);
            }
         }
      }
   case 1:   // Lobby
      if(location.id == 1 && joinChatAfterLogin)
      {
         Delay(Random(waitBeforeEnterChatMin, waitBeforeEnterChatMax));
         controlData.click(controlData.controls.lobby.button.enterChat);
         break;
      }
      if(GetTickCount() > nextGameMake)
      {
         var _control;

         lastGameFailed = false;

         switch(lastGameStatus)
         {
         case 0:
            _control = controlData.get(controlData.controls.lobby.button.create);
            if(_control && _control.pressed)
            {
               controlData.click(controlData.controls.lobby.button.join);
               Delay(500);
            }

            controlData.click(controlData.controls.lobby.button.create);
            nextGameMake = GetTickCount() + createGameTimeout; // set our timeout
            sendEventToOOG(D2NT_MGR_PRINT_STATUS, location.name, 0);
            break;
         case 1: // game failed, rollover to reset timer
            inGameAt = GetTickCount();
            lastGameFailed = true;
            Delay(5000);
           
         case 2:
            outputGameLength();
            lastGameStatus = 0;
            setNextGameMake();
            if(lastGameFailed)
            {
               SetStatusText("ÿc1Failed to join!");
               sendEventToOOG(D2NT_MGR_PRINT_LOG, "ÿE00000Game " + ((getGameCounter(me.gamename, true)) ? ("(" + getGameCounter(me.gamename, false) + ")") : "") + " creation failed!", 0)
               Delay(2500);
            }
            sendEventToOOG(D2NT_MGR_PRINT_STATUS, location.name, 0);
            break;
         }
      }
      else
      {
         if(joinChannelInChat && gameAnnouncement && me.gamename && isChannelUser(me.account, me.charname))
         {
            var tempDelay = (gameAnnouncementDelay > 5500) ? gameAnnouncementDelay : 5500 +
                     (gameAnnouncementDelayRandom > 700) ? Random(0, gameAnnouncementDelayRandom) : 500;
            var gameText = gameAnnouncement;
            gameText = gameText.replace("%password", me.gamepassword);
            gameText = gameText.replace("%game", getGameName(me.gamename));
            gameText = gameText.replace("%counter", getGameCounter(me.gamename, false));
            gameText = gameText.replace("%time", parseInt((nextGameMake - GetTickCount() - tempDelay)/1000+3.0));
            if(parseInt((nextGameMake - GetTickCount() - tempDelay)/1000+3.0) > 5)
            {   
               Delay(tempDelay);
               Say(gameText);
            }
         }
         timeoutDelay(nextGameMake-GetTickCount(), location, true);
      }
      break;

   case 2: // Waiting In Line
      if(GetTickCount()-lastGameMade > waitInLineTimeout)
         controlData.click(controlData.controls.lobby.inLine.button.cancel);
      break;

   case 4: // Create Game
      sendEventToOOG(D2NT_MGR_CREATE_GAME, location.name, 0);

      locationTimeout(5000, location);

      lastGameMade = GetTickCount();
      lastGameStatus = 1; // pending creation
      break;

   case 5: // Join Game
      break;

   case 6: // Ladder
      break;

   case 7: // Channel List
      break;

   case 8: // Main Menu
      if(controlData.getCurrentRealmIndex() == me.gatewayid)
      {
         outputGameLength();
         controlData.click(controlData.gameTypes[me.playtype]);
      }
      else
         controlData.click(controlData.controls.mainMenu.button.gateway);
      break;

   case 9: // Login
      sendEventToOOG(D2NT_MGR_PRINT_STATUS, location.name, 0);
      Delay(loginDelay);

      controlData.setText(controlData.controls.login.editBox.accountName, me.account);

      sendEventToOOG(D2NT_MGR_LOGIN, location.name, 0);

      locationTimeout(5000, location);
      break;

   case 10: // Login Error (this is a fatal error, so stop)
      sendEventToOOG(D2NT_MGR_RESTART, location.name, 10);
      Delay(3500);
      break;

   case 11: // Unable To Connect
      timeoutDelay(unableToConnectRetry*60*1000, location)
      controlData.click(controlData.controls.login.unableToConnect.button.ok);
      break;

   case 12: // Character Select
      var _time, _control;

      sendEventToOOG(D2NT_MGR_PRINT_STATUS, location.name, 0);

      for(_time = 0 ; _time < characterScreenTimeout ; _time += 500)
      {
         _control = controlData.get(controlData.controls.characterSelect.textBox.characterInfo[me.charloc]);
         if(_control && _control.GetText() != undefined)
            break;

         Delay(500);
      }

      if(_time < characterScreenTimeout)
      {
         Delay(characterSelectDelay);

         controlData.click(controlData.controls.characterSelect.textBox.characters[me.charloc], 0, 0, 1);
         controlData.click(controlData.controls.characterSelect.textBox.characterInfo[me.charloc], 0, 0, 1);

         // reset last game made, so it doesnt make a game immediately
         inGameAt = 0;
         setNextGameMake();
      }
      else
      {
         controlData.click(controlData.controls.characterSelect.button.exit);
         timeoutDelay(realmDownRetry*60*1000, location);
      }
      break;

   case 13: // Realm Down - Character Select screen
      controlData.click(controlData.controls.characterSelect.button.exit);
      timeoutDelay(realmDownRetry*60*1000, location);
      break;

   case 14: // Character Select - Disconnected
      timeoutDelay(disconnectedRetry*60*1000, location);
      controlData.click(controlData.controls.characterSelect.disconnected.button.ok);
      break;

   case 15: // New Character
      break;   

   case 16: // Character Select - Please Wait popup
      if(!locationTimeout(pleaseWaitTimeout, location))
         controlData.click(controlData.controls.characterSelect.pleaseWait.button.cancel);
      break;

   case 17: // Lobby - Lost Connection - just click okay, since we're toast anyway
      controlData.click(controlData.controls.lobby.lostConnection.button.ok);
      break;

   case 18: // D2 Splash
      controlData.click(controlData.controls.d2Splash.textBox.copyright);
      break;

   case 19: // Login - Cdkey In Use
      timeoutDelay(cdkeyInUseRetry*60*1000, location);
      controlData.click(controlData.controls.login.cdkeyInUse.button.ok);
      break;

   case 20: // Single Player - Select Difficulty
      controlData.click(controlData.singlePlayerDifficulties[me.diff]);
      break;

   case 21: // Main Menu - Connecting
      if(!locationTimeout(connectingToBnetTimeout, location))
         controlData.click(controlData.controls.mainMenu.connecting.button.cancel);
      break;

   case 22: // Login - Invalid Cdkey (classic or xpac)
      sendEventToOOG(D2NT_MGR_RESTART, location.name, 3600);
      Delay(3500);
      break;   

   case 23: // Character Select - Connecting
      if(!locationTimeout(characterScreenTimeout, location))
         controlData.click(controlData.controls.characterSelect.button.exit);
      break;

   case 24: // Server Down - not much to do but wait..
      break;

   case 25: // Lobby - Please Wait
      if(!locationTimeout(pleaseWaitTimeout, location))
         controlData.click(controlData.controls.lobby.pleaseWait.button.cancel);
      break;

   case 26: // Lobby - Game Name Exists
      sendEventToOOG(D2NT_MGR_PRINT_LOG, "ÿE00000Game already exists", 0);
      SetStatusText("ÿc1Game akready exists!");
      inGameAt = 0;
      lastGameStatus = 0;
      setNextGameMake();

      locationTimeout(15000, location);
      break;

   case 27: // Gateway Select
      controlData.clickRealmEntry(me.gatewayid);
      controlData.click(controlData.controls.gateway.button.ok);
      break;

   case 28: // Lobby - Game Does Not Exist
      inGameAt = Random(gameDoesNotExistDelayMin, gameDoesNotExistDelayMax);
      lastGameStatus = 0;
      setNextGameMake();

      locationTimeout(gameDoesNotExistTimeout, location);
      break;
   }
}

function sendEventToOOG(locationId, statusString, pendingTime)
{
   return SendCopyData("D2NT Manager", null, (locationId<<16)|pendingTime, statusString);
}

function setNextGameMake()
{
   lastGameMade = GetTickCount();
   nextGameMake = lastGameMade + createGameThreshold + Random(0-createGameThresholdRandom, createGameThresholdRandom) + inGameAt;
   inGameAt = 0;
   chatActionsDone = false;
}

function outputGameLength()
{
   if(inGameAt)
   {
      duration = GetTickCount() - inGameAt;

      inGameAt = (duration < gameMinLength ? gameMinLength - duration : 0);
   }
}

function locationTimeout(time, location)
{
   endtime = GetTickCount() + time;

   while(controlData.getLocation().id == location.id && endtime > GetTickCount())
   {
      sendEventToOOG(D2NT_MGR_PRINT_STATUS, location.name + " (" + parseInt((endtime-GetTickCount())/1000) + "s)", 0);
      Delay(500);
   }

   return (controlData.getLocation().id != location.id);
}

function timeoutDelay(time, location, showNextGameStatus)
{
   if(arguments.length < 3)
      showNextGameStatus = false;
   
   endtime = GetTickCount() + time;

   while(endtime > GetTickCount())
   {
      sendEventToOOG(D2NT_MGR_PRINT_STATUS, location.name + " (" + parseInt((endtime-GetTickCount())/1000) + "s)", 0);
      if(showNextGameStatus)
      {
         if(lastGameFailed && parseInt((endtime-GetTickCount())/1000) > 30)
         {
            if(parseInt((endtime-GetTickCount())/1000) % 30 == 0)
            {
               SetStatusText("ÿc1Last game failed!");
               Delay(5000);
            }
            if(me.gamename && getGameCounter(me.gamename, false))
               SetStatusText("ÿc8Next game: " + getGameName(me.gamename) + getGameCounter(me.gamename, false) + " (" + parseInt((endtime-GetTickCount())/1000) + "s)");
            else
               SetStatusText("ÿc8Game creation pending... (" + parseInt((endtime-GetTickCount())/1000) + "s)");
         }
         else if(parseInt((endtime-GetTickCount())/1000) >= 0)
         {
            if(me.gamename && getGameCounter(me.gamename, false))
               SetStatusText("ÿc8Next game: " + getGameName(me.gamename) + getGameCounter(me.gamename, false) + " (" + parseInt((endtime-GetTickCount())/1000) + "s)");
            else
               SetStatusText("ÿc8Game creation pending... (" + parseInt((endtime-GetTickCount())/1000) + "s)");
         }
      }
      Delay(1000);
         if(me.ingame)
            endtime = GetTickCount();
   }
   if(showNextGameStatus)
      SetStatusText("ÿc8Creating game...");
}

function getRandomString(_length)
{
   _retString = "";
   _charSet = "0123456789abcdefghijklmnopqrstuvwxyz";

   while(_length--)
   {
      _retString += _charSet.charAt(Random(0, _charSet.length-1));
      Delay(1);
   }

   return _retString;
}

function getGameName(lastGameString)
{
   if(!lastGameString)
      return "";
   else
      return (lastGameString.split("-")[0] + "-");
}

function getGameCounter(lastGameString, simple)
{
   var myCount;
   if(!lastGameString)
      return "-1";
   else
   {
      switch(lastGameString.split("-")[1])
      {
         case "08":
            myCount = 9;
            break;
         case "09":
            myCount = 10;
            break;
         default:
            myCount = parseInt(lastGameString.split("-")[1]) + 1;
            break;
      }
      if(!simple)
      {
         if(myCount <= 9)
            return ('0' + myCount);
      }
      return myCount;
   }
}

function isChannelUser(accountname, charname)
{
   for(var i = 0; i < channelUsers.length; i++)
   {
      if(accountname.toLowerCase() == channelUsers[i].toLowerCase() || charname.toLowerCase() == channelUsers[i].toLowerCase())
         return true;
   }
   return false;
}
Original Thread



Zu beachten ist noch das das Game nicht mit einem Bindestrich abgetrennt sein darf... z.B. Hallo-Baal, dann kommt nehmlich Hallo-Nan raus, der Game Name muss also HalloBaal heißen

jeanschris du kannst mich gerne donaten dafür :P
Bill D'Schirmschoner is offline  
Old 08/11/2010, 14:43   #7

 
lanara's Avatar
 
elite*gold: 139
Join Date: Oct 2006
Posts: 12,058
Received Thanks: 24,256
Quote:
Originally Posted by grozet View Post
nicht war, das geht mit dem Sterni auch wo ist da das Problem für dich?

jeanschris du kannst mich gerne donaten dafür :P
Wenn dann sollte er wohl eher Muddy dafür donaten und nicht dir, der zusammenhangslos Quelltext von anderen postet, der in der Form absolut nichts bewirkt. Seine Unwissenheit hier öffentlich zur Schau zu stellen ist das eine, dafür auch noch eine donation zu fordern ist aber an Dreistigkeit kaum noch zu übertreffen.
lanara is offline  
Old 08/11/2010, 14:44   #8

 
RezChams's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2009
Posts: 24,265
Received Thanks: 15,362
Quote:
Originally Posted by grozet View Post
nicht war, das geht mit dem Sterni auch wo ist da das Problem für dich?

Code:
var joinChatAfterLogin      = false;      // join chat after login
var joinRandomChannel      = false;      // if this is true, will join a random channel, otherwise it will use the channel below..
var joinChannelInChat      = "op lastbaal";      // leave blank not to join a private channel
var channelLogin         = true;   // type ".login" once after joining the channel
var channelUsers          = new Array(); // dynamic array that holds channel users
//---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
channelUsers.push("Account Name");
channelUsers.push("Char Name");
//----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
//These key expressions are replaced that way: %game --> "gamename-",%counter --> number of the next game, %time --> time in seconds till game creation, %password --> game password
//Note that the announcement will start after the first run, so there won't be any anncouncement right after login
var gameAnnouncement      = "%game%counter "; // leave blank not to post a channel announcement
var gameAnnouncementDelay   = 5500;      // wait X milliseconds before posting the announcement message (don't set this too low!)
var gameAnnouncementDelayRandom = 500; // random amount of time to add to a to the announcement delay
//----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
var waitBeforeEnterChatMin   = 1000;      // min how long to wait before entering chat
var waitBeforeEnterChatMax   = 2000;      // max how long to wait before entering chat
var waitInChatBeforeActionsMin   = 2000;      // min how long to wait before joining channel
var waitInChatBeforeActionsMax   = 3000;      // max how long to wait before joining channel
jeanschris du kannst mich gerne donaten dafür :P
Die soll in der NTBot.ntj sein?

naja hier die anleitung:
RezChams is offline  
Old 08/11/2010, 14:55   #9
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2010
Posts: 330
Received Thanks: 26
Quote:
Originally Posted by lanara View Post
Wenn dann sollte er wohl eher Muddy dafür donaten und nicht dir, der zusammenhangslos Quelltext von anderen postet, der in der Form absolut nichts bewirkt. Seine Unwissenheit hier öffentlich zur Schau zu stellen ist das eine, dafür auch noch eine donation zu fordern ist aber an Dreistigkeit kaum noch zu übertreffen.
Sorry, aber das ist nicht Muddys Text, der ging aus unerfindlichen Gründen nicht

Der ist der von Eon und das mit der Donation war eher Spaß, sonst hätte ich das Script nicht hierreingestellt sondern per PM geschrieben, aber ich editier den Beitrag nun gleich das er hoffentlich auch dich zufrieden stellt
Bill D'Schirmschoner is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Baal Throne Script
08/03/2010 - Diablo 2 - 5 Replies
Kann mir jemand sowas geben? sternloopers v3.8 also ich denk ihr wisst was gemeint ist oder? Sry Für den Leecher^^ also das der leecher nach dem waves Baal Kammer betritt so ist das richtig gestellt sorry
Baal Script
06/19/2010 - Diablo 2 - 4 Replies
Hi Leute, ich hätte da eine frage und zwar, kann ich den bot auch so einstellen das er zum Throne telt und dann da sofort ein TP macht? Wenn ja sagt mir bitte wie ich das einstelle. Ich hoffe ich kann schonmal danke sagen :) 3.1
Public baal bot
05/11/2010 - Diablo 2 - 7 Replies
welchen nehm ich da? und wie stell ich ihn ein , hätte gerne einen mit meiner lvl 93er infi sorc .. wäre nett wenn mir wer helfen könnte
Baal Leech Script
05/10/2010 - Diablo 2 - 3 Replies
GHabe ne Frage zu Bluebirds Baal Leexh Sxript und zwar nutze ich denn, funktioniert auch so einwandfrei, möchte jedoch das dei Charaktere mitkämpen, was muss ich da einstellen? LG rené
ISO D2NT Baal Bot Script
08/14/2009 - Diablo 2 - 2 Replies
Help please, i cant get mine to work.



All times are GMT +1. The time now is 03:04.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2025 elitepvpers All Rights Reserved.