Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Dekaron
You last visited: Today at 22:47

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!


if ur on the watch list ur dooooomed xd

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 32
Received Thanks: 0
Cool if ur on the watch list ur dooooomed xd

im nub at this forum thing idk how to qoute lmao but i think my char was on watch list from nubs who didnt kno wtf kb is and said i was "freezing"
with hacks but yea when u get on watch list gm seek u out like our on a hit list!



kcgohardbody is offline  
Old 01/29/2010, 00:51   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2008
Posts: 371
Received Thanks: 51
hmm not sure if I'm understanding this correctly, but were you banned? or summoned by a GM? And what do you mean by freeze? KB doesn't completely lock up the mobs just knocks them back. Were you actually hacking? lol


ejamious is offline  
Old 01/29/2010, 01:01   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 32
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by ejamious View Post
hmm not sure if I'm understanding this correctly, but were you banned? or summoned by a GM? And what do you mean by freeze? KB doesn't completely lock up the mobs just knocks them back. Were you actually hacking? lol
lol i wasnt hacking them i was pking a mage with an AK and she was geting constant kb because i used da and spirit dagger and he was 2 hand ak lol but ye i did hack ofc xd i surivied the event till gm caught me in abyss maybe because i was on watch list no1 seen me hack but were supcious how i got 130+ out of nowhere lol
kcgohardbody is offline  
Old 01/29/2010, 01:15   #4
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2008
Posts: 371
Received Thanks: 51
Well maybe they did report you, who knows really, but you were hacking at one of the most active GameHi times. They probably check all dungeon and Instances before they go home for the night. Next time don't hack on maintenance days period.


ejamious is offline  
Old 01/29/2010, 02:09   #5
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 32
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by ejamious View Post
Well maybe they did report you, who knows really, but you were hacking at one of the most active GameHi times. They probably check all dungeon and Instances before they go home for the night. Next time don't hack on maintenance days period.
sure wont do that again lol startin over from scrath xd thanks to u guys its easier lol
kcgohardbody is offline  
Old 01/29/2010, 02:13   #6
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2008
Posts: 371
Received Thanks: 51
I hope things go well for you and your able to obtain your levels back, If all questions have been answered here and seeing how you have another thread pertaining to similar content, then...

#Requesting Closure


ejamious is offline  
Reply



« AFK fishing | got hack detect GM Observer mode ? »

Similar Threads
i'm selling my Z-List lockerz ACCount With 923.PTZ(+1500PTZ if U Watch All Vids)
05/13/2010 - elite*gold Trading - 2 Replies
Hi guz, I Hop thats every think is good with all of you ;) - - - - - SO LiKe You Can See on The Pic beLow! i'M Selling my Own Lockerz Account acctualy aprouved Z-List with 923Ptz ,, bEcauz i need somme money :sad: I LoVe LOCKERz BuT i dont...
how you will now that you are in the WATCH LIST!!!
02/01/2010 - Dekaron - 7 Replies
greetings!! pls someone tell me how will i know tht i am on the watch LISt??tyvm MORE power EpvpErs :)
Scam watch list!
09/17/2009 - Aion Main - Discussions / Questions - 0 Replies
Found this in another Forum. Currently on the scam list is * Fouxcheat * Tault * Tault Unleashed * KillerGuides * StrategyFreaks * Exploitsrus
Tbot:IP Ban, watch out... Better watch out
12/07/2007 - SRO Ask the Experts - 7 Replies
I have reccently got IP ban while using TBOT for the 1st time it always complaining about "SRO is undergoing inspection" HELP, need solution:mad::mad:



All times are GMT +2. The time now is 22:47.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Abuse
Copyright ©2018 elitepvpers All Rights Reserved.