Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Dekaron
You last visited: Today at 14:14

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!


New World Opens on October 8

Reply
 
Old 10/02/2009, 06:51   #31
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2008
Posts: 149
Received Thanks: 10
im so down)))) lets get ready...october 8th will come fast)))) race race race...



Dude01 is offline  
Old 10/02/2009, 12:38   #32
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2009
Posts: 41
Received Thanks: 5
We really need to make guild so we can chat easily and lvl up together


WWII is offline  
Old 10/02/2009, 12:51   #33
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2009
Posts: 349
Received Thanks: 38
xD and no1 will get that its a hacker guild :P
~Vegeta~ is offline  
Old 10/02/2009, 13:43   #34

 
elite*gold: 35
Join Date: Aug 2009
Posts: 5,822
Received Thanks: 1,957
well lets not call it elitepvpers then, something that should make us look like legit players like umm...

"We do not hack"
or
"Epvp?never heard of it"
or
"I love playing legit"
or
"Hacking is for smart ppl"

you get my point, so we dont get cought easely :P


~Kakkarot~ is offline  
Old 10/02/2009, 14:23   #35

 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2008
Posts: 2,040
Received Thanks: 598
Quote:
Originally Posted by ~Kakkarot~ View Post
well lets not call it elitepvpers then, something that should make us look like legit players like umm...

"We do not hack"
or
"Epvp?never heard of it"
or
"I love playing legit"
or
"Hacking is for smart ppl"

you get my point, so we dont get cought easely :P
I'd rather be in guild HackerPatrol or AntiHackers
~Twister~ is offline  
Old 10/02/2009, 14:27   #36

 
elite*gold: 35
Join Date: Aug 2009
Posts: 5,822
Received Thanks: 1,957
OORR

Lets call it NumberOne since i have a strange feeling that we will be the first one to hit 50 and create a guild xD
~Kakkarot~ is offline  
Old 10/02/2009, 14:42   #37

 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2008
Posts: 2,040
Received Thanks: 598
Quote:
Originally Posted by ~Kakkarot~ View Post
OORR

Lets call it NumberOne since i have a strange feeling that we will be the first one to hit 50 and create a guild xD
or maybe...TheChosenOne xD but number one will do as well
~Twister~ is offline  
Old 10/02/2009, 20:04   #38
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2009
Posts: 614
Received Thanks: 151
Ill be in on this guys. Sounds like a blast ^^ but what class to pick.... MAGE
-8gX is offline  
Old 10/02/2009, 20:17   #39

 
elite*gold: 35
Join Date: Aug 2009
Posts: 5,822
Received Thanks: 1,957
haha i was thinking the same thing
~Kakkarot~ is offline  
Old 10/02/2009, 20:27   #40
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2009
Posts: 41
Received Thanks: 5
I'm going to be summy,cuz i like to mass pk in draco/heiharp with DA
WWII is offline  
Old 10/02/2009, 20:31   #41

 
elite*gold: 35
Join Date: Aug 2009
Posts: 5,822
Received Thanks: 1,957
well summy and mage are the ones for fast lvling
~Kakkarot~ is offline  
Old 10/02/2009, 21:21   #42
 
elite*gold: 20
Join Date: Aug 2008
Posts: 2,746
Received Thanks: 4,352
Nice, I think I'ma come there too. But I'm not in for a race, got other matters to attend to . But summy is ftw ...
HellSpider is offline  
Old 10/02/2009, 21:25   #43

 
elite*gold: 35
Join Date: Aug 2009
Posts: 5,822
Received Thanks: 1,957
me neither since im gonna win :P, we are just thinking about making an epvp guild, and logic tells us that it will be one of or even the srongest one ingame since 100% of the guild members shall be hackers
~Kakkarot~ is offline  
Old 10/02/2009, 21:31   #44
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2009
Posts: 231
Received Thanks: 47
Quote:
Originally Posted by ~Kakkarot~ View Post
me neither since im gonna win :P, we are just thinking about making an epvp guild, and logic tells us that it will be one of or even the srongest one ingame since 100% of the guild members shall be hackers
HAHA ^^
Phoenix357 is offline  
Old 10/03/2009, 02:05   #45
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2008
Posts: 184
Received Thanks: 16
lmao!! the very first guild will be created by a hacker hahahaha how about the name "FirstGuildOnRondow" lol and since theres gonna be alot of hackers joining, i think everyone should be limited to 1 character in the guild so make your choice and first one to make a +9......well then we know who has an argate hack lol


newyrkkev is offline  
Reply



« New server, new char. What to pick? | Error with CE »

Similar Threads
Addies 1. October
10/04/2009 - WarRock Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 4 Replies
Credits to We11ington, Sc4rf4ce, and Croner for these. /***** ADDRESS MEMORY *****/ ADDRESS_MEMORY_SEARCH = 1;
ARCHLORD END ON 2.ND OCTOBER
09/01/2009 - Archlord Trading - 0 Replies
ArchLord European and North American Service Transition - Codemasters Forum
18th october
10/19/2008 - SRO PServer - Discussions / Questions - 8 Replies
Hello , i get whole time the server is under inspection :O is this normale i get it only ? >>>> ImageShack - Hosting :: normaleds9.jpg <<<<
18th october
10/18/2008 - SRO PServer - Discussions / Questions - 0 Replies
Hello , i get whole time the server is under inspection :O is this normale i get it only ? http://img296.imageshack.us/my.php?image=normaleds9.jpg



All times are GMT +1. The time now is 14:14.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Abuse
Copyright ©2018 elitepvpers All Rights Reserved.