Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Dekaron > Dekaron Private Server
You last visited: Today at 03:11

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Question about Dekaron server and Windows server 2008

Discussion on Question about Dekaron server and Windows server 2008 within the Dekaron Private Server forum part of the Dekaron category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2011
Posts: 1
Received Thanks: 0
Question about Dekaron server and Windows server 2008

im searching in all web where are a files or db , without errors for windows server 2008 with sql server 2008 r2, i already tested all dbs from website, and all says this error, one have a server running on windows server 2008?
thexzeus15 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Question]Metin2 P Server unter Windows Server 2008
09/19/2011 - Metin2 Private Server - 14 Replies
Hallo liebe Comunity :handsdown: Wollte euch mal fragen ob es möglich ist einen Metin2 Server auf einem Windows Server v2008 zu installieren? Das man besser FreeBSD benutzt ist mir schon kla, aber ich würde den Server lieber über Windows laufen lassen. Ich habe meinen Server in mehrere Virtuelle Server unterteilt. Diese werden über VMware gewartet! Dies ist wichtig zu erwähnen, da ich natürlich auch gerne zu meinem Server eine Hompage haben möchte und diese gerne Virtuell auf 2...
Dekaron auf Windows Server 2008? Möglich oder nicht?
03/12/2010 - Dekaron Private Server - 10 Replies
Hallo, bevor nun alle sagen benutz die suche... hab ich getan... und da gabs Themen da wurde behauptet dass es nicht möglich seih... und dann gabs antworten, dass es auf allen betriebssystemen möglich seih... Nun meine Frage Ist es möglich Dekaron auf Windows Server 2008 laufen zu lassen, wenn ja, wie? Bei mir startet die DekaronServer.exe nicht



All times are GMT +2. The time now is 03:11.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.