Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Dekaron > Dekaron Private Server
You last visited: Today at 18:00

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

 

I made Zan-Dekaron

Closed Thread
 
Old   #16
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,750
Received Thanks: 248
Quote:
Originally Posted by Zombe View Post
And no, that's not me.
is that you? just kidding

btt: who cares who made zan dekaron. its anyway nooblike and i just pwn the server with hacking. heres a screenshot. sorry for being lvl 121 or something like that, i just started



anyway: i dont really believe that the server was down cuz of hackers. the admin is a noob - and he just made ****



Bakloma is offline  
Old   #17

 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2008
Posts: 20,275
Received Thanks: 7,677


This game WAS made for hacking xD


Gentleman Jack is offline  
Old   #18
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2008
Posts: 362
Received Thanks: 128
Quote:
Originally Posted by derAtze View Post


This game WAS made for hacking xD
agreed
diablo0509 is offline  
Old   #19
 
elite*gold: 20
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,450
Received Thanks: 821
Quote:
Originally Posted by zerenise View Post
You can't do it. Zombe is noob lol
You know what? You're right. I can't do it. I have 1GB ram
However I made a6 items, skills, 4 maps and it's mobs (I was too bored to do the same thing for other maps, its just too boring) for my friend's test server when they werent released. Have you done that? No. So please avoid words like "noob" when talking to me. Ok? Currently I allow only theese people to do it:
trane.
ItsNobody
BlindGuard77
SergCool
rawrlol
Zagzam
silkbotter



Quote:
Originally Posted by Bakloma View Post
anyway: i dont really believe that the server was down cuz of hackers. the admin is a noob - and he just made shit
Yeah, thats so true, and I know DKultra's admins do that too.
When hacked their server and that caused a 1 week rollback, instead of saying "Zombekas hacked our database", they said "We found out that EX-GM-Zombekas was selling items for real money undercover. We have blocked his accound and IP. The rollback you experienced was unavoidable, it was due to a power shortage in the dedicated server region."

1: I wasnt selling items xD
2: A power shortage would just cause the server to crah, it wouldnt need a rollback, and anyway, dedicated servers has UPSes (Uninterrupted power supplies) powering their servers, so it wouldn't even crash the server xD


So yeah, lol, admins do that shit REALLY often.


Zombe is offline  
Old   #20
 
elite*gold: 20
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,852
Received Thanks: 1,867
YEY flamewars !
i hear a lock comming
janvier123 is offline  
Old   #21
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,750
Received Thanks: 248
Quote:
Originally Posted by Zombe View Post
So yeah, lol, admins do that **** REALLY often.

yeah i remember when i hacked on ultra with bin-hack
i made a name with 2 spaces at the end and were in ghostmode (+skill hack) and the noobs in draco didnt know that there is something like a name hack

so i got 4000 IP or something like that and they always said
"DaRkH4x0r" is a hacker, but my name was "DaRkH4x0r ".
then a noob GM came, i think GM Unseen and said:
"if you come out of the ghostmode, i will also come out"
i lmao'd my *** off. but i came out, just for fun and talked with him. he said i shouzld follow him.
then it was his emo-turn. he cried at me what we hackers all do and that we really pwn his servers and he is so sad now.
i was sitting in front of my computer and laughed my *** off
Bakloma is offline  
Old   #22
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2008
Posts: 795
Received Thanks: 74
Quote:
Originally Posted by Bakloma View Post
yeah i remember when i hacked on ultra with bin-hack
i made a name with 2 spaces at the end and were in ghostmode (+skill hack) and the noobs in draco didnt know that there is something like a name hack

so i got 4000 IP or something like that and they always said
"DaRkH4x0r" is a hacker, but my name was "DaRkH4x0r ".
then a noob GM came, i think GM Unseen and said:
"if you come out of the ghostmode, i will also come out"
i lmao'd my *** off. but i came out, just for fun and talked with him. he said i shouzld follow him.
then it was his emo-turn. he cried at me what we hackers all do and that we really pwn his servers and he is so sad now.
i was sitting in front of my computer and laughed my *** off
OoO hehe You pwned him
I was soo bored that I made 3 accs lvl 25 on dekaron EU and hacked in Heiharp ^^
I was waiting for a GM...
Gues what after he banned my first acc he was without Ghost mdoe and I loged in fast and told him:
Wait man!!
He was like "WTF?"
Lemme make SS ^^
Lame but GM cought off guard ^^
I made a first SS of him beacose the GM names sill were not published ^^


@ all of you people braging here who has a bigger BRAIN
You all got bigger brain and IQ than me so pleas stop insulting each other lol

P.S. you dont have somethin betwene your legs bigger than me!! I am 100% sure^^
inferno66666 is offline  
Old   #23
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2008
Posts: 362
Received Thanks: 128
Quote:
Originally Posted by inferno66666 View Post
OoO hehe You pwned him
P.S. you dont have somethin betwene your legs bigger than me!! I am 100% sure^^
hahahah i can beat that lol
diablo0509 is offline  
Old   #24
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,750
Received Thanks: 248
Bakloma is offline  
Old   #25
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2008
Posts: 362
Received Thanks: 128
>< ef you
diablo0509 is offline  
Old   #26
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,750
Received Thanks: 248
Bakloma is offline  
Old   #27
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2007
Posts: 199
Received Thanks: 70
Quote:
Originally Posted by Bakloma View Post
I laughed so hard at this xD
BlindGuard77 is offline  
Old   #28
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2008
Posts: 17
Received Thanks: 6
Quote:
Originally Posted by Bakloma View Post
is that you? just kidding

btt: who cares who made zan dekaron. its anyway nooblike and i just pwn the server with hacking. heres a screenshot. sorry for being lvl 121 or something like that, i just started



anyway: i dont really believe that the server was down cuz of hackers. the admin is a noob - and he just made ****
and haha you are already banned.

And i belive all server was copied for those that don't know the history the first ever private server that everyone played was extreme since the gm are so rude everyone quitted and starting to make there own one zandekaron is a copy but so is fussion eternia and w.e they just added there own mod inside it and extreme was a copy to the real server to why you think everyone is got a a3 client cause the a3 client got leaked but now the real game is aware of this people cant copy a4,5,6 client cause they did something to make them cant.
darkazure is offline  
Old   #29
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,750
Received Thanks: 248
yeah i was alrdy banned
that was the reason why i didnt cencored my name
Bakloma is offline  
Old   #30
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2008
Posts: 17
Received Thanks: 6
oh yeah and EvilAbyss you owned yourself by trying to report a hacker tryed to cover your name but we saw your name cause you was pvping a skillhacker we saw your name when you was pvping and we caught you cause you use gm annouments.


darkazure is offline  
Closed Thread



« Previous Thread | Next Thread »

Similar Threads
I made a dekaron leveling guide
Here's a dekaron leveling guide which I wrote on another website...tell me if it's useful.Click here for the link:
3 Replies - Dekaron
Battle Royal Made Dekaron Infernal :D
The Infernal battle Royale Its AMAZING, You get to have a 250 character with armor to pvp other players. Its made the fighting hell fair, so its...
1 Replies - Private Server - Discussions / Questions
how can i made website for dekaron
hey how can i made website for private server with regeister vote downland client and all please help me
4 Replies - Dekaron Private Server



All times are GMT +2. The time now is 18:00.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Abuse
Copyright ©2018 elitepvpers All Rights Reserved.